AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Ja mener dere menn det dere sier til en dame mens dere har sex? Anonymkode: 66292...8bd
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Jeg sa til en mann en gang at han var den beste jeg hadde hatt sex med. Det var faktisk sant der og da, men han trodde ikke på meg og reagerte med «åh det sier alle, men det er jo noe dere bare sier?» Var ikke et sjakktrekk. - kvinne Anonymkode: fa8e9...d94 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #4 Skrevet 17. desember 2018 Selvfølgelig helt umulig å gi et generelt svar på. Men kjenner ofte trangen til å dra på litt med komplimentene når jeg har god sex. Men er bevisst nok i gjerningsøyeblikket til å ikke si ting jeg ikke kan stå inne for etter sexrusen. Anonymkode: 4bdb4...ac2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #5 Skrevet 17. desember 2018 Det er kanskje ikke mannens mest troverdige setting. Anonymkode: 112e0...385 2
Isambard Skrevet 17. desember 2018 #6 Skrevet 17. desember 2018 Ja, jeg mener det 100% der og da. Det kommer rett fra hjertet. Spørsmålet er om jeg mener det samme 2 minutter senere når hjernen kobler seg på igjen. 6
StovnerJune Skrevet 17. desember 2018 #7 Skrevet 17. desember 2018 Jeg håper jo ikke han mener jeg er en jævla hore. 15
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #8 Skrevet 17. desember 2018 Nei, ikke hør på oss. Vi mener ikke at dere er tøser, og at det er daddy som bestemmer... Anonymkode: defaa...8a5 3
ekkoet Skrevet 17. desember 2018 #9 Skrevet 17. desember 2018 Er det virkelig noen som snakker sånn underveis? (horer, tøser?) Og er det virkelig noen som liker å høre at de er det, selv om det er "på lat"? Jeg mener det jeg sier, men det gjelder alltid, ikke bare i sengen. For min del er det vel helle slik at jeg sier for lite enn for mye. Men jeg ser jo for meg at dette er veldig individuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 På 17.12.2018 den 10.14, ekkoet skrev: Er det virkelig noen som snakker sånn underveis? (horer, tøser?) Og er det virkelig noen som liker å høre at de er det, selv om det er "på lat"? Jeg mener det jeg sier, men det gjelder alltid, ikke bare i sengen. For min del er det vel helle slik at jeg sier for lite enn for mye. Men jeg ser jo for meg at dette er veldig individuelt. Mannen kan godt "snakke sånn" når vi har sex ja.. Han sier omtrent alltid ting som "jaaa, nå skal mannen få gjøre seg ferdig, bare å ta imot nå ja" - "stopper ikke enda, det er slitsomt å være deilig vettu, du kan ikke gå rundt med den rumpa hele dagen og så tro at du skal få fri, det er mine hull, nå skal mannen få ta sitt".. Og jeg DIGGER DET, Helt rått når han setter igang sånn! Anonymkode: 390ae...737 1
FrodeF Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen kan godt "snakke sånn" når vi har sex ja.. Han sier omtrent alltid ting som "jaaa, nå skal mannen få gjøre seg ferdig, bare å ta imot nå ja" - "stopper ikke enda, det er slitsomt å være deilig vettu, du kan ikke gå rundt med den rumpa hele dagen og så tro at du skal få fri, det er mine hull, nå skal mannen få ta sitt".. Og jeg DIGGER DET, Helt rått når han setter igang sånn! Anonymkode: 390ae...737 Unnskyld meg, men rått er det ikke. Høres ut som en prest skal prøve å være litt ekstra frekk 😂😂😂😂😂😂 TS Følg med på hva han sier de første minuttene etter at han kommer. 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen kan godt "snakke sånn" når vi har sex ja.. Han sier omtrent alltid ting som "jaaa, nå skal mannen få gjøre seg ferdig, bare å ta imot nå ja" - "stopper ikke enda, det er slitsomt å være deilig vettu, du kan ikke gå rundt med den rumpa hele dagen og så tro at du skal få fri, det er mine hull, nå skal mannen få ta sitt".. Og jeg DIGGER DET, Helt rått når han setter igang sånn! Anonymkode: 390ae...737 Oj.... For meg er dette skikkelig tacky! Tror jeg aldri har vært borti noen, hverken menn eller kvinner, som snakker sånn. Heldigvis. Anonymkode: d0d6f...d3e 4
duplexx Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 (endret) På 25.12.2018 den 5.40, AnonymBruker skrev: Mannen kan godt "snakke sånn" når vi har sex ja.. Han sier omtrent alltid ting som "jaaa, nå skal mannen få gjøre seg ferdig, bare å ta imot nå ja" - "stopper ikke enda, det er slitsomt å være deilig vettu, du kan ikke gå rundt med den rumpa hele dagen og så tro at du skal få fri, det er mine hull, nå skal mannen få ta sitt".. Og jeg DIGGER DET, Helt rått når han setter igang sånn! Anonymkode: 390ae...737 Lå med en type som snakket sånn. «Åååh se på de deilige små fittehårene dine, så søtt. Åhh skal du stønne litt for meg, ååå ja så deilig». Med litt babystemme. Det tente ikke meg, for å si det sånn... Endret 26. desember 2018 av duplexx 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #14 Skrevet 26. desember 2018 På 17.12.2018 den 10.14, ekkoet skrev: Er det virkelig noen som snakker sånn underveis? (horer, tøser?) Og er det virkelig noen som liker å høre at de er det, selv om det er "på lat"? Jeg mener det jeg sier, men det gjelder alltid, ikke bare i sengen. For min del er det vel helle slik at jeg sier for lite enn for mye. Men jeg ser jo for meg at dette er veldig individuelt. Klart det, og mange kvinner tenner på dirty talk som det. Det er en slager her i heimen i alle fall. Anonymkode: 8de44...6d7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #15 Skrevet 27. desember 2018 På 25.12.2018 den 5.40, AnonymBruker skrev: Mannen kan godt "snakke sånn" når vi har sex ja.. Han sier omtrent alltid ting som "jaaa, nå skal mannen få gjøre seg ferdig, bare å ta imot nå ja" - "stopper ikke enda, det er slitsomt å være deilig vettu, du kan ikke gå rundt med den rumpa hele dagen og så tro at du skal få fri, det er mine hull, nå skal mannen få ta sitt".. Og jeg DIGGER DET, Helt rått når han setter igang sånn! Anonymkode: 390ae...737 Hadde ikke synes det var noe, men det er godt å pule/ha sex med deg er innafor. Smaken er forskjellig. Anonymkode: 43bf3...800
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #16 Skrevet 27. desember 2018 På 25.12.2018 den 5.40, AnonymBruker skrev: Mannen kan godt "snakke sånn" når vi har sex ja.. Han sier omtrent alltid ting som "jaaa, nå skal mannen få gjøre seg ferdig, bare å ta imot nå ja" - "stopper ikke enda, det er slitsomt å være deilig vettu, du kan ikke gå rundt med den rumpa hele dagen og så tro at du skal få fri, det er mine hull, nå skal mannen få ta sitt".. Og jeg DIGGER DET, Helt rått når han setter igang sånn! Anonymkode: 390ae...737 Det hørtes digg ut!😍 Anonymkode: 56cf0...bb2
Teza Skrevet 27. desember 2018 #17 Skrevet 27. desember 2018 On 12/17/2018 at 12:06 AM, AnonymBruker said: Ja mener dere menn det dere sier til en dame mens dere har sex? Anonymkode: 66292...8bd Skulle vi komme til å bruke feil navn, så mente vi ikke det! Kunne ikke dy meg, beklager! (Useriøst hvis noen ikke tok den)
Katten.2.0 Skrevet 27. desember 2018 #18 Skrevet 27. desember 2018 Jeg er ganske heftig på dirtytalk, så nei, jeg mener det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå