FruPerle Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Hei! Jeg har så lyst til å ha litt lenger og fine negler. Ha sett på litt av gel og akryl og er egentlog det samme for meg. Men må jeg ha litt negler hvis jeg skal ta gel også? Jeg vet at til akryl så må man ha det. For øyeblikket er neglene mine helt klipt av, og uff.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Nei de setter på tipper i plast, så det passer også for neglbitere Anonymkode: 76dea...efa
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Altså: de setter på tipper i plast hvis du har for korte negler til å støpe direkte på mener jeg Anonymkode: 76dea...efa
funginger Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 Hvorfor kan du ikke spare dine egne?
FruPerle Skrevet 16. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2018 Ååå så godt å høre! Tenker vel å gjøre dett i morgen 😄 Takk for svar
LeneXCII Skrevet 17. desember 2018 #6 Skrevet 17. desember 2018 14 timer siden, FruPerle skrev: Hei! Jeg har så lyst til å ha litt lenger og fine negler. Ha sett på litt av gel og akryl og er egentlog det samme for meg. Men må jeg ha litt negler hvis jeg skal ta gel også? Jeg vet at til akryl så må man ha det. For øyeblikket er neglene mine helt klipt av, og uff. Neida, du trenger ikke noen spesiell lengde
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #7 Skrevet 17. desember 2018 Kan man også ta gel eller akryl (hva er forskjellen?) på korte negler og ikke få lange negler? Altså bare så de blir jevnere og hardere og med holdbar farge, men ikke lange... Anonymkode: 61a94...c53
LeneXCII Skrevet 17. desember 2018 #8 Skrevet 17. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man også ta gel eller akryl (hva er forskjellen?) på korte negler og ikke få lange negler? Altså bare så de blir jevnere og hardere og med holdbar farge, men ikke lange... Anonymkode: 61a94...c53 Selvsagt! Du bestemmer jo selv lengden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå