Gå til innhold

Er det lov å kjøpe rifla potetgull selv om man ikke skal ha dip til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så godt men vil ikke ha dip. Men det hører vel med til denne typen potetgull? ::( riflene er jo der for at dippen skal henge på 

Anonymkode: 8863d...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gjort det.. kan få heftig bot hvis noen oppdager det 😳😓

• Liker 30
Skrevet

Rapportert!

Anonymkode: 494b9...44f

• Liker 5
Skrevet

Nei. Det er uhørt. 

Eller du kan kjøpe akkurat hva du vil. 

Skrevet

Nei det er strengt forbudt, faktisk så kan du få 21 års fengsel hvor du dagelig må sitte 5 timer i en gapestokk og få 100 råttne egg kastet i ansiktet vær dag i 21 år.

• Liker 2
Skrevet

Huff, for en problemstilling! Kan opplyse om at jeg, som godt voksen dame, har i løpet av livet kjøpt og spist mer riflet potetgull UTEN dipp, enn med. Så kom og skyt meg!

• Liker 2
Skrevet

Det går faktisk ikke å slå inn riflet potetgull i kassen hvis ikke dip følger med. Du tror kassen sier "bip!", men egentlig sier den "dip?".

Skrevet

Nei det ville jeg ikke gjort.  Da kommer potetgullpolitiet og tar deg. 

• Liker 2
Skrevet

Butikkene tar jo inn både dip og rømme etter hvor mye riflet potetgull de tar inn, så du vil jo ødelegge hele bestillingssystemet deres. Vær derfor forberedt på at du kan bli bedt om å ikke handle mer i den butikken når de ser hva slags ugjerninger du holder på med.. 

• Liker 10
Skrevet

Tydelig at du kanskje trenger litt hjelp. Her i Norge spiser man dip til rifla potetgull. Du vil vel ikke bli utfryst og baksnakka? Er du i Norge, så følger man norsk kultur, normer og regler. 

Anonymkode: bb3ef...c9f

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker dipp til vanlig potetgull. Kanskje det heller ikke er lov?

Anonymkode: bb3ef...c9f

• Liker 5
Skrevet

Noen ganger føler jeg meg litt vill og gal; da spiser jeg potetgull uten rifler MEN MED DIP!!

Anonymkode: 7298a...539

• Liker 5
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er så godt men vil ikke ha dip. Men det hører vel med til denne typen potetgull? ::( riflene er jo der for at dippen skal henge på 

Anonymkode: 8863d...f3e

Bare kjøp deg potetgull du.

Skrevet

Har kjøpt rifla potetgull og ingen dip mange ganger, og aldri unnskyldt meg til noen! Du kjøper akkurat det du vil, det er ingen som helst tvang. Det skulle bare mangle her i Norges rikeste land.

(Nei, det var ikke meningen at det skulle rime)

Viktig å huske på at det eksisterer mye skremselpropaganda og myter rundt dette fenomenet, spesielt på internett. Men det eneste som er i nærheten av sant gjelder dobbeltdipping. Det er faktisk straffbart (!)

Skrevet
49 minutter siden, Pinkee skrev:

Huff, for en problemstilling! Kan opplyse om at jeg, som godt voksen dame, har i løpet av livet kjøpt og spist mer riflet potetgull UTEN dipp, enn med. Så kom og skyt meg!

Helt uten? 😳

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger føler jeg meg litt vill og gal; da spiser jeg potetgull uten rifler MEN MED DIP!!

Anonymkode: 7298a...539

Og jeg SPISER BARE DIPEN !! . MOHAAA ha ha ha.( sånn skummel latter😉)

Anonymkode: b4896...d39

Skrevet

Dump han!

Anonymkode: f0ef2...f57

• Liker 4
Skrevet

Eh.. dipPen.. 😳Ja uten potetgull. Tjo hi

Anonymkode: b4896...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...