Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd i 5 måneder nå. Syklusen har vært 100% stabil, med eggløsning akkurat på dag 14 etter siste menstruasjon. Syklus på nøyaktig 28 dager i 8 måneder, men ingen menstruasjon og negative CB tester. 

Noen formening om hva det kan være? Ingen symptomer på hverken mens eller graviditet. 

Anonymkode: bb889...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du på 14 dpo nå?

Anonymkode: 714f2...173

Skrevet

I dag er jeg på 15 dpo. 

Skrevet

Skulle hatt mensen i går. Den har kommet på slaget i 8 måneder. 

Skrevet

Nesten som jeg kunne skrevet det selv. Ikm var for meg fredag 14.12 og test i morges var negativ. Lurer veldig på hva som skjer. håper jo det er positivt at TR ikke er kommet.

Skrevet

Ja, men jeg venter bare mensen jeg, for jeg vil tro at en test ville ha vært positiv til nå... 

Skrevet

Selv med normale sykluser, så kan det skje at man 1 mnd har eggløsning litt senere og dermed forskyver mensen, men noen får også sent utslag på HcG. Håper du får svar snart den ene eller andre veien :)

Anonymkode: eedda...632

Skrevet

Jeg sitter også med IKM i går, og negativ test (tatt med ikke-morgenurin i dag). Soppinfeksjon som tegn. Mangler ømme brystvorter som jeg alltid får i dagene før mens. Hatt murringer i helgen og kramper i går. Krysser fingrene for oss!! ❤️

Anonymkode: 57da4...396

• Liker 1
Skrevet

Krysser fingrene for oss begge fortsatt! Oppdater gjerne hva det blir. 

Skrevet

Fortsatt ingen mens? 

Skrevet

Fortsatt ingen mens og negativ test i dag igjen. 

Skrevet

Samme her, ingen mens og negativ test. 

Skrevet

Dra til legen. Uteblitt menstruasjon kan være årsak til mye rart. Trenger ikke være at du er gravid. Når du har tatt mange graviditetstester og alle testene er negativ så er du IKKE gravid. Tenk logisk.

Anonymkode: 48fc6...0ea

Skrevet

1C2E3C72-C23B-46F8-B0A6-09704AC439E5.thumb.jpeg.80afda181f122d4fea470e7c6dc4614c.jpeg

Disse testene fikk jeg 18 dpo. Hadde negativ helt fram til dette.

Anonymkode: 01bdb...b6e

Skrevet

Gratulerer! Var den helt negativ dagen før? 

Skrevet

Da er tr på vei her 😭😭😭

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er tr på vei her 😭😭😭

Kjedlig:-(

Anonymkode: 70947...66d

Gjest Katteelskeren
Skrevet

Jeg skulle også hatt IKM i går men mistenker at el skjedde 3.12 på kvelden, for da fikk jeg er smertefullt stikk på vestre side. 6.12 ble det påvist eggløsning på venstre side av gynekologen.

Tror IKM er i dag, men sitter fortsatt med ømme bryster, negative tester og ingen mens. Syns også brystene er litt annerledes ømme enn tidligere. Det kjennes godt på sidene og nesten opp til armhulen😅 skal ta ny test i morgen.  

Skrevet
4 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Jeg skulle også hatt IKM i går men mistenker at el skjedde 3.12 på kvelden, for da fikk jeg er smertefullt stikk på vestre side. 6.12 ble det påvist eggløsning på venstre side av gynekologen.

Tror IKM er i dag, men sitter fortsatt med ømme bryster, negative tester og ingen mens. Syns også brystene er litt annerledes ømme enn tidligere. Det kjennes godt på sidene og nesten opp til armhulen😅 skal ta ny test i morgen.  

Krysser fingrene for deg og alle andre som venter på mens de håper ikke kommer 🤞🏻😌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...