Gå til innhold

Strammer dere under samleie?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Når du presser utover , gjør du det med hele magen på en måte eller klarer man å gjøre det isolert sett med kun underlivet? 

Har brukt kegel vekter ja :)

Anonymkode: da10b...8e0

Hehe, jeg har ikke tenkt så mye over det, så måtte simulere litt, her jeg sitter. På jobb. :)

Joda, jeg kan gjøre det isolert sett, men magemusklene er nok som regel med. Og setemusklene og lårene. :)

Oftest magemusklene jeg til slutt blir sliten i, ved langvarig sex, men det har jo også mye med orgasmer å gjøre. 

Anonymkode: 0f90b...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg stramming er svært irriterende. Ikke noe godt for han "lillegutt".

Anonymkode: b5246...42d

Skrevet

Strammer litt innimellom og på slutten rett før han kommer, han sier fra :) Er bedre for meg også når jeg strammer. 

Skrevet

Jeg strammer ikke hele tiden, rett og slett fordi jeg syns jeg kan bli utrolig øm etter samleie om jeg har strammet og vært anspent. Men jeg strammer automatisk når jeg sitter oppå, sikkert fordi jeg bruker musklene rundt der generelt til å begeve meg opp og ned osv.. samt at jeg strammer nære klimaks

Skrevet

Hva betyr "å stramme" egentlig?

Anonymkode: bc798...663

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr "å stramme" egentlig?

Anonymkode: bc798...663

Å knipe. 

Skrevet

Ja jeg gjør det. Men det er ikke noe jeg tenker over. Det bare skjer automatisk 😅

Anonymkode: 61668...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...