Gå til innhold

Strammer dere under samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens dere har sex med partneren deres, pleier dere å stramme eller slappe av da? Hva foretrekker partneren?

Anonymkode: b1915...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte mannen her nå. Jeg strammer og vrikker litt. Han er veldig fornøyd:P

Anonymkode: ce230...4f9

• Liker 1
Skrevet

Litt stramming og litt uten? En fin blanding av alt?

• Liker 4
Skrevet

Er deilig når dere strammer😂

Anonymkode: f7539...a87

Gjest Hufsa0991
Skrevet

Strammer og slipper, og strammer og slipper. Mer og mer stramming jo nærmere orgasme. 

Skrevet
57 minutter siden, Hufsa0991 skrev:

Strammer og slipper, og strammer og slipper. Mer og mer stramming jo nærmere orgasme. 

Samme her :)

Anonymkode: cf8f1...8aa

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, Hufsa0991 skrev:

Åååhh.... Det kaller jeg "real Woman"

Anonymkode: 611d5...baa

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke at jeg hadde fått orgasme dersom jeg ikke strammet/knep, så det er ikke bare for hans nytelse jeg gjør det! Knipingen aktiverer også de deler som ikke blir direkte stimulert av ham. Når jeg kniper runker jeg på en måte klitoris. 

Jeg kan forøvrig knipe meg til orgasme selv. Han kan ligge helt i ro med pikken i meg, og jeg kniper rundt den til jeg kommer. 

Anonymkode: 0f90b...f9e

• Liker 12
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke at jeg hadde fått orgasme dersom jeg ikke strammet/knep, så det er ikke bare for hans nytelse jeg gjør det! Knipingen aktiverer også de deler som ikke blir direkte stimulert av ham. Når jeg kniper runker jeg på en måte klitoris. 

Jeg kan forøvrig knipe meg til orgasme selv. Han kan ligge helt i ro med pikken i meg, og jeg kniper rundt den til jeg kommer. 

Samme her

• Liker 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 9af3a...357

• Liker 3
Skrevet

Nei, det krever så mye konsentrasjon at da faller jeg helt ut mentalt fra selve sexakten. Det er jo å flexe en muskel for all kraft og dette kan vek menn også relatere seg til om de strammer magemusklene for å flexe? Jeg syns hvertfall det krever veldig mye men har ellers godt trente muskler fordi jeg strammer i ikke-seksuelle settinger, men som all hard trening føler jeg ikke jeg kan multitaske å både stramme og nyte samtidig,  blir som å prøve å konsentrere seg om å løse et matematisk regnestykke mens man gjør 200 kg benkpress 😛

Av nysgjerrighet hvor mange sekunder strammer dere som strammer og er det av full kraft eller bare nok til at det på "komfortabelt vis" rykker i muskelen? 

Anonymkode: da10b...8e0

• Liker 6
Skrevet

Strammer alltid. 

Anonymkode: 72d85...926

Skrevet

Nei, han synes det blir for stramt. Tok lang tid å venne seg av å stramme når jeg var vant til det. 

Anonymkode: 2dacf...af2

Skrevet

Strammer mye hele tiden uten det for jeg ikke orgasme. Og for meg er sex uten orgasme ikke sex!

Anonymkode: b5e60...3b7

• Liker 2
Skrevet

Varierer litt. Noe som blir veldig godt mottatt når jeg sitter på topp er at jeg slapper av når jeg går ned på pikken og så strammer fitta når jeg går opp igjen.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det krever så mye konsentrasjon at da faller jeg helt ut mentalt fra selve sexakten. Det er jo å flexe en muskel for all kraft og dette kan vek menn også relatere seg til om de strammer magemusklene for å flexe? Jeg syns hvertfall det krever veldig mye men har ellers godt trente muskler fordi jeg strammer i ikke-seksuelle settinger, men som all hard trening føler jeg ikke jeg kan multitaske å både stramme og nyte samtidig,  blir som å prøve å konsentrere seg om å løse et matematisk regnestykke mens man gjør 200 kg benkpress 😛

Av nysgjerrighet hvor mange sekunder strammer dere som strammer og er det av full kraft eller bare nok til at det på "komfortabelt vis" rykker i muskelen? 

Du skal jo ikke stramme konstant! Det er mer kniping, og ikke som en kraftanstrengelse som sliter deg ut. 

Jeg kniper i takt med hans bevegelser om han knuller rolig. Og i takt med pust. (Dette samkjøres uten at jeg tenker på det.) Kniper på innpust, presser mot på utpust. Kniper når han er på vei ut (som om jeg vil holde den tilbake), presser mot når han er på vei inn. 

Knuller han hardt og kjapt kan jeg ikke følge hans takt. Av den grunn får jeg lite utbytte av hardt og kjapt hele samleiet. Heldigvis har jeg en god og rutinert elsker, som passer på å roe ned innimellom, så jeg kan følge. Slike menn som bare kjørte på hardt og kjapt hele tiden gjorde jeg meg heldigvis ferdig med i begynnelsen av 20 årene. Uerfarne menn, som trodde at det var meter pr sekund som gjaldt. 

For all del, jeg liker hardt og kjapt, men ikke hele tiden! 

• Liker 1
Skrevet
På 16.12.2018 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Det er deilig å bli melket slik og se dama komme

Skrevet

Spør igjen , hvor hardt kniper dere jenter som sier dere kniper under sex og hvor mange sekunder? Jeg kan knipe mildt uten  så mye anstrengelse og konsentrasjon men kan ikke se for meg det utgjør store forskjellen for han, men for å knipe skikkelig bruker jeg jo alt fokus på det så gjør jeg det under sex blir jeg bare tørr og ukåt.. 

Det er på en måte kniping level 1 som føles som mest rundt klit og inngangen mildt, og når man kniper der hvis man strammer enda mer og trekker musklene enda mere "opp og inn" så blir det skikkelig hard kniping. 

Presser dere også muskulaturen utover/nedover som en motpol til kniping? Når jeg kjenner med fingre blir jeg nemlig mye trangere av det, men har hørt at det er farlig for systemet der nede å gjøre. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør igjen , hvor hardt kniper dere jenter som sier dere kniper under sex og hvor mange sekunder? Jeg kan knipe mildt uten  så mye anstrengelse og konsentrasjon men kan ikke se for meg det utgjør store forskjellen for han, men for å knipe skikkelig bruker jeg jo alt fokus på det så gjør jeg det under sex blir jeg bare tørr og ukåt.. 

Det er på en måte kniping level 1 som føles som mest rundt klit og inngangen mildt, og når man kniper der hvis man strammer enda mer og trekker musklene enda mere "opp og inn" så blir det skikkelig hard kniping. 

Presser dere også muskulaturen utover/nedover som en motpol til kniping? Når jeg kjenner med fingre blir jeg nemlig mye trangere av det, men har hørt at det er farlig for systemet der nede å gjøre. 

Jeg knekker ikke nøtter, for å si det slik. 

Som nevnt kniper jeg på innpust, og presser ut på utpust. Jeg kniper så det føles behagelig for meg, ikke så det tar hele energien eller konsentrasjonen min. Siden jeg følger hans tempo på inn og ut er det tidsintervallet, og det varierer noe. 

Ja, jeg presser også utover! At det er farlig kan jeg ikke tenke meg. Jeg er 43 år, har født to barn og har ikke problemer med underlivet. Både kniping og pressing trener underlivet. 

Vil forøvrig råde kvinner til å trene vekter. Da trener man både muskler i underlivet, og i magen og kjernemuskulaturen. Alt bidrar til å styrke underlivet, og til å få bedre orgasmer. I perioder jeg har trent mindre har jeg merket det godt på styrken av orgasmer. 

Spesielt markløft og knebøy, føler jeg. Dette er øvelser man ikke kan gjøre med bra med vekt uten å samtidig knipe. Jeg kjenner faktisk to kvinner som har slitt med litt inkontinens som har blitt kvitt det ved å trene vekter. I starten måtte de alltid ha på seg tena lady når de trente. Nå trenger de det ikke lenger. 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg knekker ikke nøtter, for å si det slik. 

Som nevnt kniper jeg på innpust, og presser ut på utpust. Jeg kniper så det føles behagelig for meg, ikke så det tar hele energien eller konsentrasjonen min. Siden jeg følger hans tempo på inn og ut er det tidsintervallet, og det varierer noe. 

Ja, jeg presser også utover! At det er farlig kan jeg ikke tenke meg. Jeg er 43 år, har født to barn og har ikke problemer med underlivet. Både kniping og pressing trener underlivet. 

Vil forøvrig råde kvinner til å trene vekter. Da trener man både muskler i underlivet, og i magen og kjernemuskulaturen. Alt bidrar til å styrke underlivet, og til å få bedre orgasmer. I perioder jeg har trent mindre har jeg merket det godt på styrken av orgasmer. 

Spesielt markløft og knebøy, føler jeg. Dette er øvelser man ikke kan gjøre med bra med vekt uten å samtidig knipe. Jeg kjenner faktisk to kvinner som har slitt med litt inkontinens som har blitt kvitt det ved å trene vekter. I starten måtte de alltid ha på seg tena lady når de trente. Nå trenger de det ikke lenger. 

Takk for svar :) Når du presser utover , gjør du det med hele magen på en måte eller klarer man å gjøre det isolert sett med kun underlivet? 

Har brukt kegel vekter ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...