Gå til innhold

Er sugemunn et godt kompliment?

Fremhevede innlegg

Gjest fitteslikker
Skrevet

Forstår du ikke hinte?
Har du bare julegraut i mellom øra?
En ting er å si noe dumt, en annen er prøve å gjøre dumheten «spiselig» med teite bortforklaringer.
Hadde det vert meg hadde jeg tatt hinte, og lukket munnen min. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, dr_zhivago skrev:

Damer, hva hadde dere syntes om en fyr ramset opp noen komplimenter om kroppen din, og "deilig sugemunn" var ett av de?

Hva er en "deilig sugemunn"? Pene lepper? Hvorfor ikke bare si "pene lepper" da? Eventuelt "leppene dine er så sexy, jeg kan nesten ikke vente på å se dem rundt elkovskjeppen min i kveld" (eller noe tilsvarende cheesy - til kjæresten eller en annen man kan si slikt til uten at det blir creepy).

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, jabx skrev:

Hva er en "deilig sugemunn"? Pene lepper? Hvorfor ikke bare si "pene lepper" da? Eventuelt "leppene dine er så sexy, jeg kan nesten ikke vente på å se dem rundt elkovskjeppen min i kveld" (eller noe tilsvarende cheesy - til kjæresten eller en annen man kan si slikt til uten at det blir creepy).

For min del er det fyldige fine lepper som ja, vil både se og kjennes deilige ut rundt kjeppen.

Skrevet
20 minutter siden, fitteslikker skrev:

Forstår du ikke hinte?
Har du bare julegraut i mellom øra?
En ting er å si noe dumt, en annen er prøve å gjøre dumheten «spiselig» med teite bortforklaringer.
Hadde det vert meg hadde jeg tatt hinte, og lukket munnen min. 

Med sukker, kanel og et smørøye blir selv julegraut spiselig, hehe.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var en søt kvinne som blunket og da jeg hadde slikketunge. Jeg klikket og helte drinken i håret hennes. Ropte jævla fjols og kastet henne ut. Makan til idiot.

Anonymkode: 10e0d...0bd

Særlig!

Anonymkode: bab95...3fd

Skrevet
2 timer siden, dr_zhivago skrev:

Jo men det er leppene jeg siktet til den gangen jeg sa det til ei dame. Hun hadde flotte, fyldige lepper og en utrolig søt fargekombinasjon på de, hehe. De øvre og nedre leppene hadde liksom litt forkjellig rosafarge. Og de både så og kjentes deilig ut, så jeg tenkte det var like fint som å komplimentere puppene osv. Så jeg skjønner ikke at hun ble så furt over akkurat dét.

Ikke lest hele tråden men tenker du skulle sagt det du så over her. Veldig fin beskrivelse av en munn😊

Men det du sier med  : «du har fin sugemunn» er like vakkert som: jeg har så lyst til å kjøre pikken min inn i det hølet du har i fjeset hver gang jeg ser deg ,for det er det jeg syns det hølet ser ut som det duger best til.

Noe slik.

Det første : «søt, flott fargekombinasjon og litt forskjellig rosafarger osv.»👍👍

«sugemunn» 👎👎

😉🎄🎄

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ikke noe man sier før munnen er testa i alle fall :)

Endret av Example
Skrevet
17 timer siden, Example skrev:

Ikke noe man sier før munnen er testa i alle fall :)

Såklart, eneste gang jeg har brukt det var etter en god prøvekjøring 🤩.

Skrevet
1 time siden, dr_zhivago skrev:

Såklart, eneste gang jeg har brukt det var etter en god prøvekjøring 🤩.

Passer seg bedre da. Samboeren min får ofte dette komplimentet, og liker det. 😉

Er dog ikke noe man sier til en dame man ikke har noen seksuell relasjon til fra før. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Example skrev:

Passer seg bedre da. Samboeren min får ofte dette komplimentet, og liker det. 😉

Er dog ikke noe man sier til en dame man ikke har noen seksuell relasjon til fra før. 

Endelig en mann som har skjønt dette! Verden går fremover🙌🏼

Anonymkode: 3796f...604

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke brukt ordet sugemunn, det klinger ikke godt. Men har hatt sex via tinder etter å ha åpnet samtalen med et veldig direkte kompliment om leppene hennes og vært klar på hva jeg tenkte på når jeg så dem. Jenter i rett humør kan reagere veldig positivt på vulgære komplimenter. Men akkurat ordet sugemunn...

Anonymkode: 259a1...220

Skrevet
På 16.12.2018 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tolket det dithen at han ser på meg som noe å knulle på! 

Anonymkode: 40566...69d

Det koker vel gjerne ned til det når alt kommer til alt..? 🤔

Anonymkode: 214ca...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...