Gå til innhold

Er sugemunn et godt kompliment?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde takket for meg. 

Anonymkode: c62b2...56f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som blir teitere, må være å si det om dama til kompisen sin(ja, det har skjedd).

Anonymkode: 08f89...677

Så dum er jeg ikke. Jeg liker nemlig ikke å få kjeften ommøblert av mine egne venner (eller andre menn for den saks skyld, hehe). Hadde aldri komplimentert utseendet på dama til en kamerat utover noe helt uskyldig som frisyren eller noe sånt.

Skrevet
1 minutt siden, dr_zhivago said:

Tja, er det noe verre enn å komplimentere andre kroppsdeler da?

Det er det kleine ordvalget som gjør det - stor forskjell på å si "pen munn" eller "sugemunn".

Skjønner du ikke det?

• Liker 6
Skrevet

Det er seksuell trakassering å komme med en slik kommentar til hvilken som helst dame. Lurer ofte på hva som foregår oppi hjerne på enkelte mannfolk der ute. Herregud!

Kvinne 20 år her

Anonymkode: 3796f...604

• Liker 5
Skrevet

Det er det kleine ordvalget som gjør det - stor forskjell på å si "pen munn" eller "sugemunn".

Skjønner du ikke det?

Jo men det er leppene jeg siktet til den gangen jeg sa det til ei dame. Hun hadde flotte, fyldige lepper og en utrolig søt fargekombinasjon på de, hehe. De øvre og nedre leppene hadde liksom litt forkjellig rosafarge. Og de både så og kjentes deilig ut, så jeg tenkte det var like fint som å komplimentere puppene osv. Så jeg skjønner ikke at hun ble så furt over akkurat dét.

Skrevet

Så dum er jeg ikke. Jeg liker nemlig ikke å få kjeften ommøblert av mine egne venner (eller andre menn for den saks skyld, hehe). Hadde aldri komplimentert utseendet på dama til en kamerat utover noe helt uskyldig som frisyren eller noe sånt.

Du har med andre ord forlengst skjønt at et slikt "komplement" er helt på trynet.

Anonymkode: bab95...3fd

• Liker 2
Skrevet

Det er seksuell trakassering å komme med en slik kommentar til hvilken som helst dame. Lurer ofte på hva som foregår oppi hjerne på enkelte mannfolk der ute. Herregud!

Kvinne 20 år her

Jeg hadde jo ikke akkurat gått opp til en kvinnelig kollega eller sjef og sagt det, selv om det var aldri så sant.

Skrevet

Jo men det er leppene jeg siktet til den gangen jeg sa det til ei dame. Hun hadde flotte, fyldige lepper og en utrolig søt fargekombinasjon på de, hehe. De øvre og nedre leppene hadde liksom litt forkjellig rosafarge. Og de både så og kjentes deilig ut, så jeg tenkte det var like fint som å komplimentere puppene osv. Så jeg skjønner ikke at hun ble så furt over akkurat dét.

Hva slags relasjon hadde du til denne stakkars jenten?

• Liker 4
Skrevet

Hva slags relasjon hadde du til denne stakkars jenten?

Var i starten på et forhold vi hadde. Gikk heldigvis an å fiske det inn igjen etter litt smisk. Var kanskje litt for tidlig i forholdet til å si det:)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har med andre ord forlengst skjønt at et slikt "komplement" er helt på trynet.

Det er jo fordi at man ikke gir seksuelle komplimenter til sine kompisers damer.

Skrevet

Det var en søt kvinne som blunket og da jeg hadde slikketunge. Jeg klikket og helte drinken i håret hennes. Ropte jævla fjols og kastet henne ut. Makan til idiot.

Anonymkode: 10e0d...0bd

• Liker 3
Skrevet

Fra min kjære er det helt greit. 
Fra menn generelt? NEI! 

Skrevet
7 minutter siden, SlemUlv skrev:

Fra min kjære er det helt greit. 
Fra menn generelt? NEI! 

Poenget mitt var naturligvis å bruke det til damer jeg enten har ligget med, eller har noe på gang med. Sålenge de har deilige sugelepper da;)

Skrevet
Akkurat nå, dr_zhivago skrev:

Poenget mitt var naturligvis å bruke det til damer jeg enten har ligget med, eller har noe på gang med. Sålenge de har deilige sugelepper da;)

Har noe med gang med som i? Hadde en fyr jeg aldri hadde møtt, men allikevel snakket mye med hadde jeg dumpet han

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har aldri fått deg dame, du ?

Anonymkode: 6831a...a27

Det kan vel hende. Men de stikker når han gir de "komolimenter", og nå har han blitt litt betenkt og spør her om det kan være litt malplassert "kompliment". Kanskje...? 

Skrevet
37 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Ja, vi skjønnet det var leppene, det er derfor den du sisterte forklarte forskjellen på Pen munn og Sugemunn. Pene lepper er helt greit å si - sugemunn er ikke greit. Forstår du det nå? Eller trenger du enda en teskje?

Anonymkode: f8529...ffe

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det kan vel hende. Men de stikker når han gir de "komolimenter", og nå har han blitt litt betenkt og spør her om det kan være litt malplassert "kompliment". Kanskje...? 

Det er mange av de der på denne siden har jeg lagt merke til. Virker som at dersom man har gjort én feil her i livet så er det ikke mulig at man har fått seg noe, hehe.

• Liker 1
Skrevet

Å bli objektifisert på den måten er så langt fordi greit. 

Anonymkode: 0cb55...8c0

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke hisset meg opp over det, men hadde ikke vært sånn kjempefornøyd nei. Blir som å si at jeg har pulbar ræv liksom. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi skjønnet det var leppene, det er derfor den du sisterte forklarte forskjellen på Pen munn og Sugemunn. Pene lepper er helt greit å si - sugemunn er ikke greit. Forstår du det nå? Eller trenger du enda en teskje?

Anonymkode: f8529...ffe

Jeg har gitt noen "drøye" komplimenter som har blitt godt mottatt også, men det kommer vel litt an på hvor kul jenta er. Men ok, får være forsiktig med språket da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...