AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Er det sånn at menn tenker at kvinner uansett beskytter seg, så da trenger man ikke kondom? Jeg har aldri fått spørsmål om jeg bruker prevensjon før vi har sex, ikke etter heller for den saks skyld. Bare går menn ut fra det, eller er det ikke så nøye om det skulle føre til et lite avkom? Når det kommer til kjønnssykdommer så tror jeg ikke folk bekymrer seg så mye for det heller (og der er jeg jo like skyldig så klart). Anonymkode: 7d6a1...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Bruker alltid kondom. Skal ha et rimelig seriøst forhold før jeg dropper den! Husk å dra ut pikken så fort som mulig etter utløsning.Så du slipper sprekk. Anonymkode: 12079...a33 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Jeg bruker bestandig kondom når jeg har sex med kona. Har brukt det hele tiden, bortsett i fra når vi lagde barna Anonymkode: 27ebd...72c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg bruker bestandig kondom når jeg har sex med kona. Har brukt det hele tiden, bortsett i fra når vi lagde barna Anonymkode: 27ebd...72c Hvorfor ikke sterilisere deg hvis du har fått de barna du vil ha? Kondomer kan sprekke. Anonymkode: 79727...4e8 1
Perle Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker bestandig kondom når jeg har sex med kona. Har brukt det hele tiden, bortsett i fra når vi lagde barna Anonymkode: 27ebd...72c Det hørtes kjipt ut. 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 Jeg bruker så og si aldri kondom, men sjekker meg alltid etter hvert knull med forskjellige jenter. Spør samtidig om ho har sjekket seg, har ho det er det bare å kjøre på
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #7 Skrevet 16. desember 2018 Med mindre han ønsker barn, så innsisterer jeg på kondom. Har venninner som sitter med «p-pille barn» 😂 så de stoler jeg midt sagt ikke på i det hele tatt! Joda sykdommer og alt det der er jo og viktig, men beste pressmiddelet mot ham er barn. No glowe no love. Og som jeg ble lært opp, om han sier at den ikke passer, da skal du ta tak i kantene på kondomet og tre den over armen og spørre om den virkelig ikke passer 😂😂🤪 Har han andre unskyldninger... jeg klarer meg ekstremt godt uten sex, er godt over et år siden og savner det ikke noe særlig, hendene mine og lekeskuffen holder i lange baner 😄 Så «no glowe no love» 👍🏻 Anonymkode: 49c16...26b 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Skrevet 16. desember 2018 Aldri hatt kjønnsykdom. Men er mest redd for at kvinnen skal bli gravid, da jeg ikke ønsker det selv. Så da blir det alltid kondom, litt praktisk også. Slipper søl. Selv er jeg veldig glad i onani, er god til å fantasere. Så har stor glede av det, kan ha sex med hvem jeg vil i fantasien. Sex blir man alltid lei av i lengden med samme partner. Anonymkode: 12079...a33
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 Jeg har aldri fått spørsmål om det. Har hatt klamydia en gang, skal aldri ha det igjen, og vil ikke bidra til resistens. Så her er det kondom eller ingen sex. At han sier at han har sjekket seg er ikke til å stole på, jeg var dum nok til å stole på det. Anonymkode: b5eb2...090
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Skrevet 16. desember 2018 Bruker alltid kondom når det ikke er sex i forhold. Kun opplevd med to menn at de ikke på eget initiativ tar frem kondom, men har bare jeg sagt fra at vi må bruke kondom. Fort gjort å bli gravid men enda lettere å få kjønnssykdommer som kan plage en livet ut så kan rett og slett ikke forstå at noen tør å gamble med det!!!! Anonymkode: eb5e2...462 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå