Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Eller "Svarte faen" som det faktisk lovlig heter blant politifolk i Trøndelag...
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Ikke for å ødelegge den fine tråden din, men hva skjedde med den blå mannen? Er han blitt transe?
Gjest POrselen Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Trøffelhelten: er stygt redd for at du blir ukens hatobjekt med å ta bort den blå mannen.......... jeg likte den blå mannen, vil ikke ha den kjedelige brunetten :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Jeg har bestemt meg for ikke å lyve lenger, jeg orker ikke lenger påstå at jeg er mann
Gjest porselen Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Ja,ja greit nok, vi får stå for det vi er, men hvorfor den lille unnseelige kjedelige brunetten? Jeg anser deg verken for å være unnseelig eller kjedelig. Brunette eller (hva kalles en mann med brunt hår forresten?)....... kan godt være......... Jeg er bare redd for at jeg skal gå glipp av dine eminente ytringer med denne kjedelige greia du har fått deg nå....... 8)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Jeg er bare redd for at jeg skal gå glipp av dine eminente ytringer med denne kjedelige greia du har fått deg nå....... 8) Det er der problemet ligger - jeg har ofte følt at den "vanlige" avataren min hittil har vært så utrolig flashy og kul at budskapet mitt ofte har blitt borte i en slags avatarrus
Gjest Valhalla Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Foreslår bongotrommer eller heller kvinner på bongotrommekurs som ukens hatobjekt.
Gjest Porselen Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Jeg får prøve å være litt mere oppmerksom ...... og kanskje jeg får med meg budskapet også heretter..... Jeg skal prøve å hate bongo fra kongo resten av uke, som jo var budskapet ditt........ Og kvinner på bongtrommekurs er det heftigste som fins Valhalla!!!! Bommelibom... har ikke helt teken ennå....
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Foreslår bongotrommer eller heller kvinner på bongotrommekurs som ukens hatobjekt. Gjør dét i en egen tråd, så ikke denne tråden avspores.
Gjest gjesten Skrevet 1. april 2005 #11 Skrevet 1. april 2005 Du har så herlig humor av og til Trøffel..
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #12 Skrevet 1. april 2005 Brunette eller (hva kalles en mann med brunt hår forresten?)....... kan godt være......... ...Øøhhh...Brunotto?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. april 2005 #13 Skrevet 1. april 2005 Hadde vært fint å vite hvorfor du hater stakkars Bongo fra Kongo.
Gjest porselen Skrevet 1. april 2005 #16 Skrevet 1. april 2005 BrunOtto - jawohl mein führer........... Heil Hitler.....
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #17 Skrevet 1. april 2005 BrunOtto - jawohl mein führer........... Heil Hitler..... Og hvem er du? Valhallas onde kusine?
Gjest porselen Skrevet 2. april 2005 #18 Skrevet 2. april 2005 nei, bare en kjedelig brunette..........
Gjest Porselen Skrevet 2. april 2005 #19 Skrevet 2. april 2005 Brun som i brunskjorter - betegnelse på den tyske nasjonalistiske bevegelses stormavdeling SA (Sturmabteilung) og Otto for et tysk guttenavn.... derav heil hitler....... Jeg har i grunnen aldri trodd på mine venner når de har prøvd å forklare meg at jeg har en merkelig humor, eller en godt skjult humor.......... har alltid trodd at det var alle de andre som manglet humor når de ikke skjønte hva som var morsomt med jeg prøvde å si .......... :klø: Porselen trekker seg derfor stille og rolig tilbake og går inn i seg selv for å fordøye det faktum at hennes venner faktisk har rett, det er ingen som skjønner hennes humor.... :oops: Denne erkjennelsen kom som en knyttneve i magen etter onde insinuasjoner om en eventuell beslektelse med en viss Valh..... :o
Gjest Valhalla Skrevet 2. april 2005 #20 Skrevet 2. april 2005 Denne erkjennelsen kom som en knyttneve i magen etter onde insinuasjoner om en eventuell beslektelse med en viss Valh..... :o Så du sender knyttneven videre, er jeg så ille altså 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå