AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Jeg har eggløsning og igår kveld kjente jeg på noen smerter jeg aldri har kjent på før. Helt plutselig stikker det kraftig i mage/underliv og det kjentes ut som underlivet skulle sprenge bokstavelig talt. Det skjedde to ganger med 4 timers mellomrom og varte i 2/3 minutter. Jeg har googlet, men kommer ikke frem til noe. Er det noen her som vet hva dette kan være? Tanken min er at det har noe med egget å gjøre? Anonymkode: e2f22...d1a
Sphynx Skrevet 17. desember 2018 #2 Skrevet 17. desember 2018 Hvor gammel er du? Jeg begynte plutselig å få helt syke eggløsningsmerter i en alder av 30. Snakker om noe som kjennes ut som knivstikk og at det faktisk er så vondt at jeg knakk sammen og bare gråt.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Skrevet 17. desember 2018 Herlighet hvor damer overtenker. Jeg har hatt slike smerter når jeg ikke har hatt sex igjennom hele syklusen. Selv om du har smerter trenger dette ikke være at du er gravid. Når jeg ble gravid for første gang så kjente jeg ingenting. Eneste jeg merket var at jeg fikk festblødning den dagen jeg forventet å få mensen. Etter festblødningen fikk jeg sterke smerter i puppene. Slutt og overtenk og ta en graviditetstest når du forventer og få mensen. Slapp av kvinne! Anonymkode: 9ea10...8a5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #4 Skrevet 17. desember 2018 Jeg har også el smerter. Stikkende smerter som kan gjøre skikkelig vondt når jeg beveger meg. Anonymkode: 23392...f71
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #5 Skrevet 17. desember 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet hvor damer overtenker. Jeg har hatt slike smerter når jeg ikke har hatt sex igjennom hele syklusen. Selv om du har smerter trenger dette ikke være at du er gravid. Når jeg ble gravid for første gang så kjente jeg ingenting. Eneste jeg merket var at jeg fikk festblødning den dagen jeg forventet å få mensen. Etter festblødningen fikk jeg sterke smerter i puppene. Slutt og overtenk og ta en graviditetstest når du forventer og få mensen. Slapp av kvinne! Anonymkode: 9ea10...8a5 Slapp av selv😊 Jeg spør fordi eggløsning er helt nytt for meg og jeg aldri har kjent slike smerter før. Mensensmerter er noe jeg har 3 uker hver måned. Dette var ikke det. Anonymkode: e2f22...d1a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #6 Skrevet 17. desember 2018 4 timer siden, Sphynx skrev: Hvor gammel er du? Jeg begynte plutselig å få helt syke eggløsningsmerter i en alder av 30. Snakker om noe som kjennes ut som knivstikk og at det faktisk er så vondt at jeg knakk sammen og bare gråt. Huff, det er ikke noe godt. Jeg er 25 år. Eggløsningsmerter er veldig nytt for meg. Men jeg har snakket med en venninne som er sykepleier og hun forklarte at det kan ha vært befruktning av egg jeg kjente🤞🏼 Anonymkode: e2f22...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Skrevet 18. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, det er ikke noe godt. Jeg er 25 år. Eggløsningsmerter er veldig nytt for meg. Men jeg har snakket med en venninne som er sykepleier og hun forklarte at det kan ha vært befruktning av egg jeg kjente🤞🏼 Anonymkode: e2f22...d1a Du kjenner ikke befruktningen egg under eggløsningen. Da festing av egget ikke skjer før rundt en uke etter eggløsningen. Du kan derimot kjenne kraftige smerter under eggløsning dersom du har endometriose, eller at bukhulen skiller ut væske etter at eggposen har sprekt. Hilsen: Ikke sykepleier, men jordmorstudent 👍🏻 Anonymkode: 2b0db...61d 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #8 Skrevet 18. desember 2018 Jeg er ikke seksuelt aktiv og fra jeg var i midten av tyveårene har jeg nesten alltid eggløsningssmerter. Blanding av "hold" og stikk. Anonymkode: 9fb8d...2f7
prøverpåny Skrevet 18. desember 2018 #9 Skrevet 18. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Slapp av selv😊 Jeg spør fordi eggløsning er helt nytt for meg og jeg aldri har kjent slike smerter før. Mensensmerter er noe jeg har 3 uker hver måned. Dette var ikke det. Anonymkode: e2f22...d1a Hvis du har menssmerter tre uker i måneden ville jeg sjekket om meg for endometriose om du ikke allerede er utredet for det. Endometriose kan gi smerter og gjøre det vanskeligere å bli gravid. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #10 Skrevet 18. desember 2018 57 minutter siden, prøverpåny skrev: Hvis du har menssmerter tre uker i måneden ville jeg sjekket om meg for endometriose om du ikke allerede er utredet for det. Endometriose kan gi smerter og gjøre det vanskeligere å bli gravid. 😊 Jeg har PCOS. Ikke endometeriose 😊 Anonymkode: e2f22...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå