Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min første singel var "Løvenes Konge", mens den første CD`en var Smurfehits :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første var Absolute Music 9 :)

Skrevet

Første CD var absolute music 9 og første singel var "Slave to the music" :hoho:

Var skikkelig stolt da ja!!

Skrevet

Min aller første kjøpte jeg når jeg som 21-åring bodde i Paris i ett år. Så når jeg kom hjem igjen kjøpte jeg CD-spiller på veg hjem fra flyplassen husker jeg! For da hadde jeg fått en pen liten samling CD'er allerede..

Den første var Bette Midler, The rose.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm. Jeg begynte på kassetter, jeg, og jeg tror den første jeg kjøpte var med Salt n' Pepa... Da hadde jeg nesten hørt i stykker "Lollipop" med Rune Larsen og Tor Endresen, "Joyride" med Roxette og "Fasetter" med Karoline Krüger.

Skrevet
Hm. Jeg begynte på kassetter' date=' jeg, og jeg tror den første jeg kjøpte var med Salt n' Pepa... Da hadde jeg nesten hørt i stykker "Lollipop" med Rune Larsen og Tor Endresen, "Joyride" med Roxette og "Fasetter" med Karoline Krüger.[/quote']

Her var jo spørsmålet din første CD da... Vi hadde vel alle musikk fra før CD'ene kom..

Gjest Betty Boop
Skrevet

Absolute Music 8... Og Mariah Carey :oops: .

Skrevet

Hanson og boyzone var to av de første cd`ene jeg kjøpte :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet

Den første cd'n jeg fikk var Gary More og "Still got the blues" - men de første jeg kjøpte sjøl var de to første cd'ene til New Kids On The Block! :ler: De var jo litt gamle allerede da, men den siste plata deres hadde jeg på kassett fra før! :wink:

K

Skrevet

Amy Grant - Heart in Motion i 1991.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke sikkert at alle er så gamle, vel?

Men hvis det var formatet som var det viktigste, så var det nok Trine Rein med "Finders Keepers".

Skrevet

Ikke sikkert at alle er så gamle, vel?

Det har du helt sikkert rett i.. tenkte meg ikke om... men så gammel er jeg dah.. :-?

Skrevet

Ikke sikker på om jeg vil innrømme dette, men vil uansett hardnakket påstå at dette var før jeg hadde utviklet en egen vilje.

Skulle ta mandlene og fikk kjøpe et par CD-er pluss arvet pappas spiller:

- Nazareth. Den med verdens nest styggeste sang på, Love Hurts (Styggeste er Winds of Change som jeg ukritisk hørte på på en to kilos walkman...)

- NKOTB (ja ja...)

-AC/DC (Ok, ikke så aller værst)

- C&C Music Factory. (fremdeles bra på vorspiel)

Første kassetten jeg kjøpte på egen hånd var julekasetten med Creation!! :ler:

Skrevet

Min første CD "kjærlighetslandet" med Halfdan Sivertsen fikk jeg i julegave hos min mann. Han håpet å få lov å kjøpe en CD-spiller. Under juletreet lå en spiller til ham fra meg :-)

Hilsen Trille

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte en singel av Prince, husker ikke hva sangen het,..."i'll be"-ett-eller-annet.

Gjest allium
Skrevet

Den første var Dire Straits, Brothers in Arms.

Det er vel ca. 20 år siden...

Gjest Anonymous
Skrevet

Min første var : 4 Non blondes, Bigger, Better, Faster, More !

Gjest Anonymous
Skrevet

Min første var : 4 Non Blondes, Bigger, Better, Faster, More !

Skrevet

Min egen cd, som jeg betalte selv var Absolute Music 8. Jeg kan enda alle sangene, og husker nesten rekkefølgen også... :oops:

Gjest Valhalla
Skrevet

Mega Dance 1, men det var kasett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...