Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Min første singel var "Løvenes Konge", mens den første CD`en var Smurfehits
Sniglå Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Første CD var absolute music 9 og første singel var "Slave to the music" Var skikkelig stolt da ja!!
Sofia Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Min aller første kjøpte jeg når jeg som 21-åring bodde i Paris i ett år. Så når jeg kom hjem igjen kjøpte jeg CD-spiller på veg hjem fra flyplassen husker jeg! For da hadde jeg fått en pen liten samling CD'er allerede.. Den første var Bette Midler, The rose.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Hm. Jeg begynte på kassetter, jeg, og jeg tror den første jeg kjøpte var med Salt n' Pepa... Da hadde jeg nesten hørt i stykker "Lollipop" med Rune Larsen og Tor Endresen, "Joyride" med Roxette og "Fasetter" med Karoline Krüger.
Sofia Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Hm. Jeg begynte på kassetter' date=' jeg, og jeg tror den første jeg kjøpte var med Salt n' Pepa... Da hadde jeg nesten hørt i stykker "Lollipop" med Rune Larsen og Tor Endresen, "Joyride" med Roxette og "Fasetter" med Karoline Krüger.[/quote'] Her var jo spørsmålet din første CD da... Vi hadde vel alle musikk fra før CD'ene kom..
Gjest Betty Boop Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Absolute Music 8... Og Mariah Carey :oops: .
Christy Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Hanson og boyzone var to av de første cd`ene jeg kjøpte :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Den første cd'n jeg fikk var Gary More og "Still got the blues" - men de første jeg kjøpte sjøl var de to første cd'ene til New Kids On The Block! De var jo litt gamle allerede da, men den siste plata deres hadde jeg på kassett fra før! K
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #11 Skrevet 1. april 2005 Ikke sikkert at alle er så gamle, vel? Men hvis det var formatet som var det viktigste, så var det nok Trine Rein med "Finders Keepers".
Sofia Skrevet 1. april 2005 #12 Skrevet 1. april 2005 Ikke sikkert at alle er så gamle, vel? Det har du helt sikkert rett i.. tenkte meg ikke om... men så gammel er jeg dah.. :-?
Morea Skrevet 1. april 2005 #13 Skrevet 1. april 2005 Ikke sikker på om jeg vil innrømme dette, men vil uansett hardnakket påstå at dette var før jeg hadde utviklet en egen vilje. Skulle ta mandlene og fikk kjøpe et par CD-er pluss arvet pappas spiller: - Nazareth. Den med verdens nest styggeste sang på, Love Hurts (Styggeste er Winds of Change som jeg ukritisk hørte på på en to kilos walkman...) - NKOTB (ja ja...) -AC/DC (Ok, ikke så aller værst) - C&C Music Factory. (fremdeles bra på vorspiel) Første kassetten jeg kjøpte på egen hånd var julekasetten med Creation!!
Mrs. K Skrevet 1. april 2005 #14 Skrevet 1. april 2005 Min første CD "kjærlighetslandet" med Halfdan Sivertsen fikk jeg i julegave hos min mann. Han håpet å få lov å kjøpe en CD-spiller. Under juletreet lå en spiller til ham fra meg :-) Hilsen Trille
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2005 #15 Skrevet 1. april 2005 Jeg kjøpte en singel av Prince, husker ikke hva sangen het,..."i'll be"-ett-eller-annet.
Gjest allium Skrevet 1. april 2005 #16 Skrevet 1. april 2005 Den første var Dire Straits, Brothers in Arms. Det er vel ca. 20 år siden...
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #17 Skrevet 1. april 2005 Min første var : 4 Non blondes, Bigger, Better, Faster, More !
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #18 Skrevet 1. april 2005 Min første var : 4 Non Blondes, Bigger, Better, Faster, More !
Miss Marple Skrevet 1. april 2005 #19 Skrevet 1. april 2005 Min egen cd, som jeg betalte selv var Absolute Music 8. Jeg kan enda alle sangene, og husker nesten rekkefølgen også... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå