Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når får man betale med faktura igjen etter at en forfalt faktura er betalt (og jeg derfor ikke fikk bruke faktura som betaling)?

Anonymkode: af982...f8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten ringe og spørre dem. De har sikkert regler på dette.  De har også en chatteside der du kan få svar på det du lurer på.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet helt jeg heller... Jeg har ofte flere utestående fakturaer hos Klarna og kan fortsatt velge å betale med faktura der. Kan kanskje ha noe med hvor grensen din går (jeg har 5000,- tror jeg). 

Anonymkode: be468...bc9

Skrevet

Jeg forstår heller ikke spørsmålet, jeg har flere fakturaer hos Klarna nesten hele tiden og har da alltid kunne bestille nye varer med faktura... eller er det snakk om noen betalingsanmerkninger her?

Skrevet
3 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Jeg forstår heller ikke spørsmålet, jeg har flere fakturaer hos Klarna nesten hele tiden og har da alltid kunne bestille nye varer med faktura... eller er det snakk om noen betalingsanmerkninger her?

Jeg var en mnd for sen med mnd faktura. 

Skrevet

Glemte å betale en regning fra klarna, puttet den bare i betaltboksen å glemte betalingen, fikk da purring ca 10 dager etter forfall, fikk enda lov å handle på faktura. Så skjedd3 ikke annet enn at jeg måtte betale purregebyr.

Anonymkode: 2fd85...d0b

Skrevet

betalt faktura du!

Anonymkode: 79bd4...bc9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

betalt faktura du!

Anonymkode: 79bd4...bc9

Har gjort det . Er derfor jeg spør 

Skrevet

Du trenger ikke gjøre noe hvis du har betalt den, muligheten for å velge faktura kommer tilbake igjen etter en tid automatisk. Tror det tok 1 måned her, ca lignede situasjon som deg. 

Anonymkode: b18b3...44b

Skrevet
På 16.12.2018 den 13.01, AnonymBruker skrev:

Når får man betale med faktura igjen etter at en forfalt faktura er betalt (og jeg derfor ikke fikk bruke faktura som betaling)?

Ingen med vett og dorstand bruker Klarna. Skaff deg et kredittkort for netthandle og avslutt den lett svindlbare klarnakontoen. Forbrukerombudet og TV2 har alle frarådet folk å bruke Klarna. 

Anonymkode: 9c5f8...570

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen med vett og dorstand bruker Klarna. Skaff deg et kredittkort for netthandle og avslutt den lett svindlbare klarnakontoen. Forbrukerombudet og TV2 har alle frarådet folk å bruke Klarna. 

Kilde?

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet... jeg bruker stort sett alltid Klarna. Aldri opplevd problemer. Betaler alltid før fristen så de tjener ikke noe på meg. 

Anonymkode: 77253...b5f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...