Gå til innhold

Sjakett til herremannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter min kolega her og påstår hardnakket at min kjære samboer ikke kan gifte seg i sjakett. Vi har nemlig ikke formiddagsbryllup, og det er kun da det er tillatt...

Da bør jeg vel ikke gifte meg i hvit kjole heller, jeg som har barn fra et tidligere forhold..

ARG... hvorfor kan ikke folk finne på andre ting og henge seg oppi egentlig???

Samme menneske mente hardnakket at vi hadde middag alt for sent. Hun mente vi skulle ha kl. 16 og ikke 18... Hva i helvette har hun med det og gjøre?

Hvordan får hun seg til å henge seg så innmari opp i det da? Hun er jo ikke invitert engang, faktisk er hun vikar her på 3 uka si.

PHU, måtte bare få ut litt agresjon her jeg sitter......

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

"hvem er det som skal gifte seg her? meg eller deg?" Svarer hun deg, så sier du bare "akkurat" :wink:

Jeg forstår heller ikke hvorfor enkelte bare må komme med sånne kommentarer, men ikke bry deg om det for det er din og din kjære sin dag. :wink:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hvor sent gifter dere dere, da? Alt før kl. 15 regnes som formiddagsbryllup, tror jeg...

Skrevet

Vielsen er kl. 13. Faktisk så var dette det tidligste kirken hadde. Dem pleide ikke å ha noe før sa dem da jeg snakket med dem...

Gjest Betty Boop
Skrevet
Vielsen er kl. 13. Faktisk så var dette det tidligste kirken hadde. Dem pleide ikke å ha noe før sa dem da jeg snakket med dem...

Da kan hun bare si hva hun vil - du har ditt på det tørre! Vi gifter oss kl. 14, og har "lov" til å ha sjakett (fordi det er før kl. 15)

Et kl. 13 bryllup er helt klart et formiddagsbryllup!

Skrevet

Klart mannen din kan ha sjakett. Det er jo opp til dere. Min kjære skal ha sjakett og det hadde han nok valgt uavhengig av om vi skulle ha formiddags- eller ettermiddagsbryllup.

Skrevet

Takk takk...

Nå blir jeg nesten fristet til å rekke tunge til henne..

Skrevet
Takk takk...

Nå blir jeg nesten fristet til å rekke tunge til henne..

:fy: :fy: :fy:

Gjør det med god samvittighet!

Det er din dag..... Der DU bestemme og bare DU (og din kommende mann)

Jeg blir også fristet til å rekke tunge til henne så jeg begynner! :tunge1::tunge1:

Gjest sweetpea-ikke pålogget
Skrevet

:fy: :fy: :fy:

Gjør det med god samvittighet!

Det er din dag..... Der DU bestemme og bare DU (og din kommende mann)

Jeg blir også fristet til å rekke tunge til henne så jeg begynner! :tunge1::tunge1:

Henger meg på denne eg!! :tunge1:

HELT utrolig hva enkelte kan henge seg opp i!! Vi har også vielse klokka 1300, og han skal ha sjakett!

I tillegg så har eg en datter fra før, og om eg ikkje alt hadde valgt hvit kjole, så tror eg jammen eg hadde gjort det på trass!!!! :hoho::sjarmor:

Skrevet

Utrolig hva folk gidder å henge seg opp i... Hun har vel for lite annet å bruke hodet sitt på, eller så er hun misunnelig :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville sagt : ER DET NOEN SOM HAR SPURT OM DIN MENING, KANSKJE!!!!"

PS. hun er sikkert bare misunnerlig...

Skrevet

Åååh...drit og dra, altså :evil: Enkelte mennesker kan bare ikke la vær... Ikke hør på henne, tenk på hvordan DERE vil ha dagen deres og gjør som dere synes passer dere best :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...