Gå til innhold

Hjelp til å flytte tunge ting. Flyttebyrå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småjobber på finn.no er godt tips! Om du er kvinne så er jo alltid lettere å få hjelp, kanskje du har noen menn i omkretsen som kan hjelpe deg?

Anonymkode: 28ccb...db6

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Njaaa, det er ganske vanlig å spørre venner og familie om flyttehjelp. Dette er da noe alle gjør?

Anonymkode: 07628...ac0

I min vennekrets gjør vi det ja - men så er det også sånn at vi hjelper HVERANDRE. Det vil si at man raskt slutter å hjelpe dem som er tørket bort den dagen andre trenger hjelp.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 16.12.2018 den 14.44, Blondie65 skrev:

I min vennekrets gjør vi det ja - men så er det også sånn at vi hjelper HVERANDRE. Det vil si at man raskt slutter å hjelpe dem som er tørket bort den dagen andre trenger hjelp.

Ja, det mener da jeg også er ganske vanlig? Har aldri hørt om noen jeg kjenner som har flyttet uten "dugnad" fra venner og familie.

Skrevet

Jeg ville brukt et skikkelig flyttebyrå. Har hatt et par erfaringer med finn.no sin småjobb tjeneste som var ganske dårlig.
Er det noen verdier i det du flytter, så lønner det seg fort å betale folk som vet hva de driver med. Du betaler jo som oftest en timepris, så noen som er strukturerte og har riktig utstyr koster kanskje litt mer, men til gjengjeld går jobben fortere..

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Brukte flyttebyrå før Jul, betalte 6000,-for 8 timer ca.  Bestilt på www.renhold-flyttebyra.no  

Anonymkode: fbb4f...593

AnonymBruker
Skrevet

Siden noen har vekket liv i tråden...

Jeg har flyttet. Tok kontakt med to flyttebyråer, og fikk ikke respons hos noen av dem. Svært useriøst.

Derfor hentet jeg inn de sterkeste i min familie, og betalte dem med øl og gavekort på spa :P 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...