AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Føler det er så mye generalisering her; vi er relasjonsskadet, har ikke respekt for oss selv, svake som liksom ikke klarer oss uten sex, at dette kun er selvskading osv Hvorfor kan det ikke bare godtas at folk er forskjellige, med forskjellige behov og måter å trives på? Og hvorfor skjæres alle over én kam? Jeg vet jo at flere ff forhold kan være destruktive og negative, men det betyr jo ikke at alle er der, eller at ikke noen kan trives som plommen i egget? Anonymkode: 2389e...5d5 11
visp Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Da har du vel kanskje spurt om et eller annet da? En mening om noe? Det er vel ikke vanlig at verden vet hvem man hopper til køys med?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Soz, hva er ff? Anonymkode: fcd09...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 Har ikke sett noen mene noe av det for velfungerende ff relasjoner. Derimot er det liten tvil om at det er selvdestruktivt å holde fast i en relasjon der man har følelser men den andre ikke og man åpenbart ønsker helt forskjellige ting og blir såra gang på gang men finner seg i det fordi man er avhengig av bekreftelsen eller oppmerksomheten og lever i et blindt håp om at akuratt deres relasjon er så spesiell så en vakker dag vil han elske deg når det er helt åpenbart han gir en lang faen utenom når han får sex. Anonymkode: 5c48b...0df 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Soz, hva er ff? Anonymkode: fcd09...1ca FuckFriend, knullekompis, venner med fordeler/friends with benefits osv. Fellesbetegnelsen er at man har uforpliktende sex uten å være kjærester. Kjært barn har mange navn 😉 Anonymkode: 2389e...5d5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett noen mene noe av det for velfungerende ff relasjoner. Derimot er det liten tvil om at det er selvdestruktivt å holde fast i en relasjon der man har følelser men den andre ikke og man åpenbart ønsker helt forskjellige ting og blir såra gang på gang men finner seg i det fordi man er avhengig av bekreftelsen eller oppmerksomheten og lever i et blindt håp om at akuratt deres relasjon er så spesiell så en vakker dag vil han elske deg når det er helt åpenbart han gir en lang faen utenom når han får sex. Anonymkode: 5c48b...0df Ja den ser jeg, men det er jo ikke et velfungerende ff dersom man har forskjellige utgangspunkt, eller ikke er ærlige dersom man endrer mening underveis... ts Anonymkode: 2389e...5d5 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #7 Skrevet 16. desember 2018 Har ikke imot de som trives med ff, men de som mistrives med det og holder fortsatt på med ff-forhold derimot.. Anonymkode: e441a...98a 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Skrevet 16. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: FuckFriend, knullekompis, venner med fordeler/friends with benefits osv. Fellesbetegnelsen er at man har uforpliktende sex uten å være kjærester. Kjært barn har mange navn 😉 Anonymkode: 2389e...5d5 tnx, synes det er helt ok så lenge det ikke er utnytting inne i bildet. En kjæreste blir vel en del av familielivet så... Anonymkode: fcd09...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 Her på KG får man passet sitt påskrevet hvis man prøver å forsvare at gode FF forhold finnes. I hver eneste tråd om FF her inne kan man se kommentarer som du beskriver T.S, ja ikke i denne tråden her da ironisk nok 😝, da er det plutselig greit med velfungerende FF forhold. Anonymkode: 605bd...c1e 3
Fluffe Skrevet 16. desember 2018 #10 Skrevet 16. desember 2018 Er det mye hat? Hvorfor i det heletatt snakke om dette med andre egentlig? 4
Gjest lidodo Skrevet 16. desember 2018 #11 Skrevet 16. desember 2018 7 minutter siden, Fluffe skrev: Er det mye hat? Hvorfor i det heletatt snakke om dette med andre egentlig? Velkommen til WWW
Gjest lidodo Skrevet 16. desember 2018 #12 Skrevet 16. desember 2018 Ikke for trollene, FF fungerer som bare faen . Spesielt for de yngre som skal finne seg fast partner.
Master1 Skrevet 16. desember 2018 #13 Skrevet 16. desember 2018 Har hatt en del jvinner jeg har hatt sex med som FF. har ikke hatt noe problemer med det.og heller ikke hatt noen mistanke om at de ikke var fornøyde. gjensidig spennende deilig rå sex til glede for alle 1
SoWhat? Skrevet 16. desember 2018 #14 Skrevet 16. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det er så mye generalisering her; vi er relasjonsskadet, har ikke respekt for oss selv, svake som liksom ikke klarer oss uten sex, at dette kun er selvskading osv Hvorfor kan det ikke bare godtas at folk er forskjellige, med forskjellige behov og måter å trives på? Og hvorfor skjæres alle over én kam? Jeg vet jo at flere ff forhold kan være destruktive og negative, men det betyr jo ikke at alle er der, eller at ikke noen kan trives som plommen i egget? Anonymkode: 2389e...5d5 Du skriver at flere av ff-forholdene er destrukrive og negative, og grunnen til at folk alltid reagerer er pga av tendenser en ser. Om vi vet om ti av de ff-forholda som ikke fungerer; fordi en får følelser og håper på mer fordi den ene også har sex med andre, og fordi en av dem aldru hører fra den andre ellers. For det er det som ofte går igjen, og blir tendensene en ser. Du ser det også. Så kanskje lettere å forstå at noen reagerer med skepsis da? Du har jo et ansvar for å fortstå ting du også, og ikke sitte og føle deg urettferdig behandlet uten å skjønne? Men du har rett! Det er de ff-forholdene som fungerer greit. De er bare kanskje i fåtall, og lite "synlige"? 3
Gjest lidodo Skrevet 16. desember 2018 #15 Skrevet 16. desember 2018 Haters gonna hate, gå å ha det gøy
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #16 Skrevet 16. desember 2018 Jeg hadde et perfekt fungerende ff-forhold over noen år. Anonymkode: 596d7...b7f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #17 Skrevet 16. desember 2018 Jeg har ikke noe imot hva andre gjør, det driter jeg i. Men for min del er jeg skeptisk siden det fra naturens side skjer ting når man har sex, og da spesielt over tid, hvor kvinnen utskiller hormoner ved orgasme og kos, og knytter seg til mannen. Da blir det noe feil i mine øyne med at mannen som ikke har en slik funksjon og dermed ikke knytter seg så drar hjem og leter etter en han faktisk ønsker et forhold med. Av og til fungerer det, at kvinnen bryr seg like lite som han, og det tror jeg på. Men ofte hos venner har det kommet frem at de egentlig føler seg litt tomme og brukt etter økten, og lurer på hvorfor han ikke sender melding etter hun har dratt og bla bla. Jeg håper bare folk passer på seg selv og følelsene sine, og er helt klar over hva de gjør og ønsker. Anonymkode: a6414...861 4
Gjest lidodo Skrevet 16. desember 2018 #18 Skrevet 16. desember 2018 Til AB; kommunikasjon. Den som er med på leken må tåle at en ff er en ff.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #19 Skrevet 16. desember 2018 7 minutter siden, lidodo said: Til AB; kommunikasjon. Den som er med på leken må tåle at en ff er en ff. Biologiske krefter er sterke. Hva man tenker og føler kan gå helt i krasj før man vet ordet av det. Anonymkode: a6414...861 2
Gjest lidodo Skrevet 16. desember 2018 #20 Skrevet 16. desember 2018 Vel, enslighet er ikke normalt. Play safe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå