AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Del Skrevet 16. desember 2018 Noen som opplever rusfølelse av imovane? Legger jeg meg senere enn planlagt etter å ha tatt imovane opplever jeg å bli ukritisk. F.eks sender jeg SMS til folk jeg normalt ikke hadde sendt SMS til om jeg ikke hadde tatt dem... går i skapet for å hente mer godteri og spiser, selvom jeg er mett... og blir generelt og naturlig mer sløv... men på en måte liker jeg den rusen før jeg får 3 timers søvn ved hjelp av imovane. Anonymkode: 44a82...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Del Skrevet 16. desember 2018 Ja, det er vanlig. Anonymkode: 69f2c...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Del Skrevet 16. desember 2018 Ja.. men jeg blir så lei meg dagen etterpå og angrer sånn... 😔 Skulle ønske jeg slapp et liv med bipolar med depresjoner og hypomanier, blandede personlighetsforstyrrelser.. Det er så slitsomt med søvnmangel, selvskading, opp og lange intense depresjoner som gir selvmordstanker/ planer og forsøk... jeg klarer ikke å akseptere at jeg, som mellom periodene klarer meg så godt. Jeg trives ikke å bli sykeliggjort av folk rundt meg, men liker ikke og ikke bli tatt alvorlig av lege... Anonymkode: 44a82...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyrk40 Skrevet 16. desember 2018 #4 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Kan få litt Rus av immovane ja. Og 'metallsmak' i munnen😵Det er ille. ÆSSJJ, jeg hater immovane 👎 Endret 16. desember 2018 av Tyrk40 Tilleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Del Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, Tyrk40 skrev: Kan få litt Rus av immovane ja. Og 'metallsmak' i munnen😵Det er ille. ÆSSJJ, jeg hater immovane 👎 Liker ikke medisinene selv, men er eneste som får meg til å sove/ slappe av bittelitt om nettene.... Anonymkode: 44a82...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. desember 2018 #6 Del Skrevet 16. desember 2018 Imovane er forferdelig. Brukte det en kort periode i min ungdom, men sluttet etter kort tid da jeg ikke takla metallsmaken. Jeg opplevde aldri noen rus av det selv 7,5mg, men dette er nok normalt, i alle fall ved høyere doser. Imovane er vanedannende og har definitivt misbrukspotensiale, ikke tro noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyrk40 Skrevet 16. desember 2018 #7 Del Skrevet 16. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke medisinene selv, men er eneste som får meg til å sove/ slappe av bittelitt om nettene.... Anonymkode: 44a82...789 Prøv Stillnoct istedenfor. Det er generisk helt likt immovane. Men man slipper den vonde metallsmaken👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Del Skrevet 16. desember 2018 10 minutter siden, Tyrk40 skrev: Prøv Stillnoct istedenfor. Det er generisk helt likt immovane. Men man slipper den vonde metallsmaken👍 Har prøvd... bytter på de to.. 😕 Anonymkode: 44a82...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Del Skrevet 16. desember 2018 1 time siden, Tyrk40 skrev: Prøv Stillnoct istedenfor. Det er generisk helt likt immovane. Men man slipper den vonde metallsmaken👍 Stilnoct og imovane er ikke det samme. Virkestoffet er forskjellig! Anonymkode: 8243e...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Del Skrevet 16. desember 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stilnoct og imovane er ikke det samme. Virkestoffet er forskjellig! Anonymkode: 8243e...04b Ja, virkestoffet er forskjellige, men de fungerer likt. (Litt som Nexium og Somac, om du har vært borti dem). Og av stilnoct så slipper man den ekle smaken som varer hele dagen. Leger har en tendens til å tenke Imovane med en gang innsovnigstbl skal skrives ut. Anonymkode: 99514...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #11 Del Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, virkestoffet er forskjellige, men de fungerer likt. (Litt som Nexium og Somac, om du har vært borti dem). Og av stilnoct så slipper man den ekle smaken som varer hele dagen. Leger har en tendens til å tenke Imovane med en gang innsovnigstbl skal skrives ut. Anonymkode: 99514...6fb Men da er de ikke generisk lik. Syns ikke du skal svare på spørsmål om legemidler hvis du ikke har kompetanse på området. . Anonymkode: 8243e...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #12 Del Skrevet 16. desember 2018 Ikke ruset, men blir ukritisk av både Stilnoct og Imovane. Kan gjøre ting som jeg aldri ville gjort ellers, og som jeg angrer sykt på i ettertid. Liker ikke de medisinene. Anonymkode: b430d...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #13 Del Skrevet 16. desember 2018 Løsningen er å være tøff med deg selv og ta tabletten etter at du har lagt deg og ligger i senga. Jeg sovner bare 10-15 minutter etterpå. Om du presser deg våken for å nyte rusen, så er det ikke bruk, men misbruk. Anonymkode: 53a91...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå