Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt meg som mål å ta tak i mitt sosiale liv i det nye året. Kort fortalt så er jeg alene hver eneste kveld hele året, ser folk på trening og har en liten familie som betyr alt for meg, men jeg bor alene. Min samtalepartner er katten, ikke dårlig det, men hun sier ikke stort ;)  Jeg har vært singel i mange år fordi menn skremmer meg og de jeg har møtt ikke har vært potensielle. Jeg har en bakgrunn med sosial fobi og angst, dette er behandlet, men tror jeg trenger mer hjelp her. Er ufør pga angsten. Uførheten gjør at jeg har fått dårlig selvtillit i forhold til om nye folk kan like meg eller ikke... Mitt sosiale liv har vært slik at jeg har tatt en fest med bekjente men jeg er veldig lei den måten å omgås andre på, bare fyllesurr... Nå som jeg ikke drikker blir jeg ikke bedt eller inkludert lengre.
Det var litt om meg. Så folkens hva gjør jeg for å finne noen å være litt sammen med? Jeg er en voksen dame. Liker reise på tur til Oslo å shoppe, liker håndarbeid og er glad i dyr, særlig hester :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det steder du kan ri i nærheten? Kan jo være du kan bruke det til å komme i kontakt med flere folk. Ta turer nye steder, finn grupper som driver med ting du liker, osv.

• Liker 1
Skrevet

Hva er et sosialt liv?

Mange missforstår nok her, tenk på alle som omgås mennesker kun for fasadens skyld. De klarer ikke være alene, må ha bekfreftelse hver eneste time i våken tilstand. Du stiller nok også dårligere pga uføretrygd, det er jo ikke populært blant de fleste heller.

Glem alkoholen som du skriver, få deg aktiviterer du liker å drive med. 

Anonymkode: cac93...40f

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Raggy skrev:

Jeg har satt meg som mål å ta tak i mitt sosiale liv i det nye året. Kort fortalt så er jeg alene hver eneste kveld hele året, ser folk på trening og har en liten familie som betyr alt for meg, men jeg bor alene. Min samtalepartner er katten, ikke dårlig det, men hun sier ikke stort ;)  Jeg har vært singel i mange år fordi menn skremmer meg og de jeg har møtt ikke har vært potensielle. Jeg har en bakgrunn med sosial fobi og angst, dette er behandlet, men tror jeg trenger mer hjelp her. Er ufør pga angsten. Uførheten gjør at jeg har fått dårlig selvtillit i forhold til om nye folk kan like meg eller ikke... Mitt sosiale liv har vært slik at jeg har tatt en fest med bekjente men jeg er veldig lei den måten å omgås andre på, bare fyllesurr... Nå som jeg ikke drikker blir jeg ikke bedt eller inkludert lengre.
Det var litt om meg. Så folkens hva gjør jeg for å finne noen å være litt sammen med? Jeg er en voksen dame. Liker reise på tur til Oslo å shoppe, liker håndarbeid og er glad i dyr, særlig hester :)

Du skulle vært venn med meg, men jeg er nok litt ung for deg. Bor et lite stykke utenfor Oslo og er stadig vekk i Oslo. Driver med hest 

Anonymkode: 60c57...d58

Skrevet

Sjekk ut håndarbeidgrupper i nærheten på facebook, flere av de har sosiale sammenkomster.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle vært venn med meg, men jeg er nok litt ung for deg. Bor et lite stykke utenfor Oslo og er stadig vekk i Oslo. Driver med hest 

Ikke la alder stoppe dere 😊 Når det gjelder vennskap er alder bare et tall!

Anonymkode: 1666a...716

Skrevet

Gode innspil her, takk for det :) Jeg trenger inspirasjon til å ta grep om situasjonen. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jomen det vil jeg gjerne :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...