Gå til innhold

til dere som debuterte seksuelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var 20, han var et år eldre, skjedde på rommet hjemme hos ham.

Har aldri hatt sex i beruset tilstand.

Anonymkode: a3b09...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 20, han var et år eldre, skjedde på rommet hjemme hos ham.

Har aldri hatt sex i beruset tilstand.

Anonymkode: a3b09...b41

nå skrev jeg edru tilstand.  

TS

Takk for svaret ditt. 

Anonymkode: 8d3de...b4c

Skrevet

Jeg var 16, han var 18 og min første kjæreste. Vi hadde vært sammen i 2 mnd, og jeg hadde lest veldig mye om sex og prevensjon på forhånd. Vi planlagde det nøye, og jeg husker fremdeles datoen 11 år etterpå! Jeg tok med mine egne sengeklær til han, haha, fordi de var så fine og romantiske. Hadde runket han et par ganger tidligere for å bli kjent med kroppene til hverandre, husker ikke om han fikk ta på meg. 

Når jeg kom hadde han tent lys, og det var fin stemning med masse tålmodighet og ung kjærlighet. Han var veldig flink med meg, da han hadde hatt sex med noen jenter før meg. Alt i alt en super opplevelse, til tross for smerten som skulle vare til fjerde gang vi hadde samleie. 

Er veldig heldig som hadde en flott, planlagt og kontrollert første gang. Få av venninene mine hadde det, dessverre. 2 av mine venniner ble voldtatt av den samme 23åringen da de var 14 og 13 år, med bare et par ukers mellomrom. Det er sykt å tenke på. 

Det skulle vise seg at min første kjæreste var en patologisk løgner og all around storidiot, men uansett hvor mye avsmak jeg har så må jeg bare takke han for å iallfall gi sunne sexopplevelser.

Anonymkode: dc7a0...877

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid vært edru under sex, første gangen var intet unntak. Da var jeg 19 år, og kom omtrent i det jeg penetrerte. Visste at det kom til å føles deilig, men det var over all forventning. Jeg fikk nok langt mer ut av det en henne, gitt. :P 

Anonymkode: 83a89...70f

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 14, han var 14. Vi var ikke sammen, jeg trodde jeg var kåt, og var egentlig ikke det. Det var helt forferdelig. Jeg angrer ikke, men det var så utrolig vondt at jeg gjerne kunne ha venta. Jeg hadde ikke behagelig sex før jeg var 16 år gammel, da begynte det å mykne.. enda da hadde jeg hatt vond sex i to år fordi jeg trodde det var slik. 

Vi hadde sex ute i Hagen til naboen bak en hekk på svarte vinterkvelden.

Anonymkode: a451a...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...