Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra deg selv.

Hva kjøper du og hvor mye koster den?

Legger du den under treet også?

Anonymkode: 34359...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe en gave til meg selv hvert år. Da kjøper jeg noe jeg trenger eller noe som jeg har ønsket meg lenge, men ikke hatt råd til å kjøpe. Jeg pakker det inn å legger det under treet.

Anonymkode: 3073d...8bc

Skrevet

Alltid, i år ble det "drømmesvart" av Lise Myhre

Skrevet

Ja, gjør det, men det er en gave til meg selv som kan bli kjøpt om sommeren.

Anonymkode: 97342...44b

• Liker 1
Skrevet

Nei. Ser ikke helt poenget 

Anonymkode: 86a39...74b

• Liker 2
Skrevet

Om du mener kjøper jeg ting i Desember og pakker det inn så nei det gjør jeg ikke.

Mener du kjøper jeg ting til meg selv i Desember akkurat som jeg gjør i de andre måneder i løpe av året så ja. 

• Liker 7
Skrevet

Det er jo nesten et must :yvonne:

I år er det Harry Potter Tema i pakkene. Har kjøpt en tidligere som allerede er pakket inn og bestilte en pakke i går. Krysser fingrene for at den kommer frem i tide. Skal leveres den 20 :) 

Totalt har jeg vel nå brukt 2000kr 😅 Men jeg har vert veldig snill i år og :nordvesta:

I fjor brukte jeg 1500kr på gave til med selv, da var temaet GoT :yvonne:

• Liker 2
Skrevet

Ja, men jeg skriver at de er fra katten utenom 1 

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det ?

Skrevet

Det kan fort skje at jeg kjøper noe til meg selv også når jeg handler julegaver fordi jeg kommer over noe jeg trenger eller har lyst på. Å fleipe med at det er julegave fra meg til meg har jeg sikkert også gjort, men å pakke det inn og legge det under treet har aldri falt meg inn - hva skulle være poenget med det?

• Liker 6
Skrevet

Nei

Anonymkode: 803b7...93d

Skrevet

Nei, det ser jeg ikke poenget med.

Jeg kan godt kjøpe noe jeg har lyst på, sånn som jeg gjør ellers i året. Men å begrunne det med at jeg har vært snill i år og legge det under treet... Det synes jeg bare blir corny.

Anonymkode: 2080c...920

• Liker 1
Skrevet

Ha,ha, ja det gjør jeg. Det starter med at jeg skal ut og kjøpe julegaver til familien, men kommer alltid hjem med ting jeg har handlet til meg selv.  -Så da blir det en julegave-handledag til.....  :fnise:   (Men pakker ikke inn det jeg kjøper til meg selv da)

Anonymkode: ea0f1...791

• Liker 2
Skrevet

Det har hendt ja... Men ikke sånn at jeg pakker de inn. Mer at jeg kjøper noe jeg har hatt lyst på men ikke tatt meg råd til før.

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt! :laugh: Men, jeg pakker det ikke inn.

Skrevet

Altså, det har hendt at jeg har kjøpt julegaven til meg selv fra mannen. Blir jo ikke helt det samme, men all den tid vi har felles økonomi så er det ikke så forskjellig heller...

Skrevet

Det har skjedd før, men det skjer ikke i år.

Det er ikke slik at jeg pakker den inn og legger den under treet (det ville bare være snålt, lurer litt på hva de andre ville tenkt), men jeg kjøper meg gjerne en teknisk ting i desember, en ting jeg ønsker meg , men som enten er utenfor budsjett eller kunnskapsområde for andre.

Det har hendt at jeg og konen har kjøpt en ting på fellesen som vi pakker inn og legger under treet, blir litt det samme.

20 timer siden, Ariana807 skrev:

I år er det Harry Potter Tema i pakkene. Har kjøpt en tidligere som allerede er pakket inn og bestilte en pakke i går. Krysser fingrene for at den kommer frem i tide. Skal leveres den 20 :) 

Totalt har jeg vel nå brukt 2000kr 😅 Men jeg har vert veldig snill i år og :nordvesta:

Litt avsporing i tråden, men kan jeg spørre hva HP-gavene i år består av?

Skrevet

Nei, det ser jeg ikke poenget med.

Skrevet (endret)
2 timer siden, ekkoet skrev:

Det har skjedd før, men det skjer ikke i år.

Det er ikke slik at jeg pakker den inn og legger den under treet (det ville bare være snålt, lurer litt på hva de andre ville tenkt), men jeg kjøper meg gjerne en teknisk ting i desember, en ting jeg ønsker meg , men som enten er utenfor budsjett eller kunnskapsområde for andre.

Det har hendt at jeg og konen har kjøpt en ting på fellesen som vi pakker inn og legger under treet, blir litt det samme.

Litt avsporing i tråden, men kan jeg spørre hva HP-gavene i år består av?

Såklart kan du det :) 

Trivial Pursuit reise utgave Harry Potter (kjøpte denne først)

Lommebok som har utseende som «hogwarts letter»

T-Shorte med «huset» mitt 

Det siste jeg bestillte, og det garantert dyreste: Trivial Prusuit Ultimate Edition 

:) 

Det blir mye harry potter spørrespill i julen! Kommer til å sitte å storkose meg! Har nok nesten ingen å spille med (kjenner egentlig ingen som er noe særlig fan av harry potter), men jeg kan sitte å kose meg selv med spørsmål 😄😄 men en gang i ny og ne dukker nok noen opp som vil spille 👍🏻

Legge pakkene under treet, fra kattene 😸😸

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte et par votter til meg selv i fjor som jeg pakket inn og skrev "fra nissen" på :fnise: Kommer ikke til å gjøre det i år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...