AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Enten er hun veldig sjalu eller manipulerende. Ikke vet jeg. Har hatt denne kompisen i over ett år, og hun mener forholdet deres trenger en pause pga meg. Og han har lovt henne å ikke snakke mer med meg (dette er snakk om en internettkompis som jeg bryr meg veldig mye om). Vi sto hverandre nære og støttet hverandre på godt og vondt, og jeg savner ham sårt. Men han tør nå selvfølgelig ikke å snakke med meg mer på grunn av henne, og jeg har ikke andre mulighet enn å sende beskjeder for å nå han på internett. Andre måter jeg kan prøve å kommunisere med ham på? Synes det er litt drøyt at han ikke kan snakke med meg da vi ikke har gjort noe galt, bare støttet hverandre på godt og vondt. Hva ville dere ha gjort for å prøve å nå ha?. Og er det ikke lov av partnere å ha en venn av det motsatte kjønn lenger? Hvordan har verden blitt? Savner ham allerede og jeg har ikke mange andre venner. Anonymkode: 0fe1b...d47
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Kvinnfolk er alltid problemet. Jeg og min kompis har vært bestevenner i 11 år, og nå er han nyforelsket. Da holder han avstand fordi han er opptatt med dama. Da ligger jeg lavt og venter til han er klar. Dama er rå som bare det så jeg unner han virkelig gleden. Ekte vennskap dør ikke av slikt. Anonymkode: 31a18...981 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Var ikke svarene i denne tråden nok? Du har vært nett enn med han i et år og det er ingenting forhold til et helt liv han kanskje skal ha med henne. Dere har ikke engang møtte. Skjønner det er kjipt men du finner deg en annen nettvenn og om et par år har du helt glemt han. Syntes du virkelig det er passende at personen som ødelegger et forhold fortsetter å presse seg på å ta kontakt på andre måter? Da respekterer du jo ikke han engang og gjør det kun av egoistiske grunner. Det er helt normalt at venner av motsatt kjønn mister kontakten når den ene eller begge får kjæreste, det er et naturlig hensyn man tar til sin kjæreste. Det betyr ikke at man ikke kan ha venner av motsatt kjønn i det hele tatt, men at man dabber det av til en annen type vennskap, for de fleste ville følt seg bedratt om sin kjære hadde intime samtaler "på godt og vondt" med en annen av motsatt kjønn som tok mye av tiden i livet hans eller hennes. Dette vil du skjønne med tiden men akuratt nå kan du ikke og skal ikke gjøre annet enn å akseptere det. Ønsk de lykke til og finn deg andre å chatte med Du kan bli kjent med noen i sosialdelen av forumet her eller se etter nettvenn på aktivitetsvenner.no Anonymkode: c7fff...3de 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke svarene i denne tråden nok? Du har vært nett enn med han i et år og det er ingenting forhold til et helt liv han kanskje skal ha med henne. Dere har ikke engang møtte. Skjønner det er kjipt men du finner deg en annen nettvenn og om et par år har du helt glemt han. Syntes du virkelig det er passende at personen som ødelegger et forhold fortsetter å presse seg på å ta kontakt på andre måter? Da respekterer du jo ikke han engang og gjør det kun av egoistiske grunner. Det er helt normalt at venner av motsatt kjønn mister kontakten når den ene eller begge får kjæreste, det er et naturlig hensyn man tar til sin kjæreste. Det betyr ikke at man ikke kan ha venner av motsatt kjønn i det hele tatt, men at man dabber det av til en annen type vennskap, for de fleste ville følt seg bedratt om sin kjære hadde intime samtaler "på godt og vondt" med en annen av motsatt kjønn som tok mye av tiden i livet hans eller hennes. Dette vil du skjønne med tiden men akuratt nå kan du ikke og skal ikke gjøre annet enn å akseptere det. Ønsk de lykke til og finn deg andre å chatte med Du kan bli kjent med noen i sosialdelen av forumet her eller se etter nettvenn på aktivitetsvenner.no Anonymkode: c7fff...3de Beklager, men hadde du vært fortvilet hadde du også laget flere tråder for det er ikke bestandig man tenker rasjonelt når man fortviler og dette er snakk om noen med depresjon. Derfor jeg er ekstra bekymret. Jeg lager ikke tråder for å irritere andre, men prøver og ønsker å gjøre det rette. Anonymkode: 0fe1b...d47
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men hadde du vært fortvilet hadde du også laget flere tråder for det er ikke bestandig man tenker rasjonelt når man fortviler og dette er snakk om noen med depresjon. Derfor jeg er ekstra bekymret. Jeg lager ikke tråder for å irritere andre, men prøver og ønsker å gjøre det rette. Anonymkode: 0fe1b...d47 Du ha fått beskjed om hva som er det eneste rette. Du vet hva han også syntes er det eneste rette. Så respekter og aksepter det. Det er ingenting å være bekymret over at han har fått seg en kjæreste han elsker og som elsker han, en kjæreste blir den beste støtte og terapi og inspirasjon i livet så stol på valget hans, han hadde ikke valgt det hvis han ikke hadde det godt med henne ❤ Anonymkode: c7fff...3de 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 Den derimot kan forværrer hele hans depresjon og liv og veien til lykke om du fortsetter å presse deg på i doelhdet dems. Da kan du ødelegge det hele og føre til at de krangler masse pga deg og han blir nedstemt og fortvilt. Til slutt mister han henne og blir suicidal og føler seg ikke verdt noen ting fordi han ble dumpa av dama han elsker. Hold deg vekk....... respekter dems avgjørelse. Det er dems forhold ikke ditt. Anonymkode: c7fff...3de
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #7 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ha fått beskjed om hva som er det eneste rette. Du vet hva han også syntes er det eneste rette. Så respekter og aksepter det. Det er ingenting å være bekymret over at han har fått seg en kjæreste han elsker og som elsker han, en kjæreste blir den beste støtte og terapi og inspirasjon i livet så stol på valget hans, han hadde ikke valgt det hvis han ikke hadde det godt med henne ❤ Anonymkode: c7fff...3de Det er bare det at de har tatt pause i forholdet og respekterer det, men er bare redd han finner på noe dumt i mellomtide pga mørke tanker. Anonymkode: 0fe1b...d47
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den derimot kan forværrer hele hans depresjon og liv og veien til lykke om du fortsetter å presse deg på i doelhdet dems. Da kan du ødelegge det hele og føre til at de krangler masse pga deg og han blir nedstemt og fortvilt. Til slutt mister han henne og blir suicidal og føler seg ikke verdt noen ting fordi han ble dumpa av dama han elsker. Hold deg vekk....... respekter dems avgjørelse. Det er dems forhold ikke ditt. Anonymkode: c7fff...3de De har en pause i forholdet og jeg har alltid respektert dem. Du vet ikke noe om dette. Anonymkode: 0fe1b...d47
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den derimot kan forværre hele hans depresjon og liv og veien til lykke om du fortsetter å presse deg på i forholdet dems. Da kan du ødelegge det hele og føre til at de krangler masse pga deg og han blir nedstemt og fortvilt. Til slutt mister han henne og blir suicidal og føler seg ikke verdt noen ting fordi han ble dumpa av dama han elsker. Hold deg vekk....... respekter dems avgjørelse. Det er dems forhold ikke ditt. Anonymkode: c7fff...3de Skrivefeil Anonymkode: c7fff...3de
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Skrevet 16. desember 2018 Jeg ønsker ikke å diskutere denne tråden lenger. Bare slett det. Anonymkode: 0fe1b...d47
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #11 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er bare det at de har tatt pause i forholdet og respekterer det, men er bare redd han finner på noe dumt i mellomtide pga mørke tanker. Anonymkode: 0fe1b...d47 Hvis han trenger støtte har han henne. Du virker veldig egoistisk. Ser han ser nødt til å snakke med deg fordi han holder på å gjøre noe dumt så vil han ta kontakt om det trengs. Du skal ikke ta kontakt. Du har ødelagt forholdet nok allerede, faktisk så ille at de har en pause.... ei litt respekt , seriøst , du begynner å bli provoserende nå og jeg kan forså at dama hans syns du ødelegger forholdet om du er en sånn irriterende mygg som svermer rundt han hele tiden Anonymkode: c7fff...3de 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #12 Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har en pause i forholdet og jeg har alltid respektert dem. Du vet ikke noe om dette. Anonymkode: 0fe1b...d47 Det har du jo ikke når du skriver upassende med han og ikke vil akseptere at hun ikke liker at dere har hatt så mye kontakt. Anonymkode: c7fff...3de 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #13 Skrevet 16. desember 2018 Og ikke respekterer hans avgjørelse om å kutte kontakt fordi det er det som trengs for å redde forholdet Anonymkode: c7fff...3de
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #14 Skrevet 16. desember 2018 Om noen år vil du skjønne at dette ikke er så stort nederlag for deg. Som sagt, fins masse kule fine nettvenner å ha Du har kun kjent han et år så dette her er bare småtterier. Jeg har hatt nettvenner i 10 og 15 år og reddet hverandre fra selvmord , men det er naturlig for ethvert menneske å prioritere kjæresten sin over en nettvenn og at man endrer både vennskap og interesser gjennom livet. Aksepter det og move on Anonymkode: c7fff...3de 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #15 Skrevet 16. desember 2018 Og må bare si det er ikke hun som er manipulerende men du Anonymkode: c7fff...3de 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #16 Skrevet 16. desember 2018 Spiller på at du er bekymret for hans psykiske helse når du egentlig bare vil ha kontakt fordi du savner han. Prøver å finne andre måter å ha kontakt på bak ryggen hennes og respekterer ikke at han har satt grenser. Anonymkode: c7fff...3de 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #17 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Spiller på at du er bekymret for hans psykiske helse når du egentlig bare vil ha kontakt fordi du savner han. Prøver å finne andre måter å ha kontakt på bak ryggen hennes og respekterer ikke at han har satt grenser. Anonymkode: c7fff...3de Det er ikke han som har satt grensene det er kjæresten som ikke ville at han skulle ha mer kontakt med TS. Anonymkode: 0ee43...8d8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #18 Skrevet 16. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke han som har satt grensene det er kjæresten som ikke ville at han skulle ha mer kontakt med TS. Anonymkode: 0ee43...8d8 Og han velger naturligvis å ta hensyn til kjærestens behov fremfor en nettvenn. Helt selvfølgelig det ! Ingen hadde bært komfortable om kjæresten deres hadde dype samtaler, grov humor og chattet timevis hver dag eller uke med en person av motsatt kjønn. Så kjæresten er hverken urimelig eller manipulerende. Dama satt grenser for kjæresten og kjæresten velger å sette grenser for kontakten med nettvennen. Hvorfor er det så vanskelig å respektere og akseptere?! Anonymkode: c7fff...3de 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #19 Skrevet 16. desember 2018 Høres ut som at du vil ha han for deg selv? Du respekterer selvsagt hans valg, det er det gode venner gjør! Du kan være uenig og synes at det er leit å miste en venn, men sånn er faktisk livet. Jeg vet at jeg mister en kompis om han får dame, men jeg unner han virkelig kjærligheten selv om det betyr minimal kontakt mellom oss. Jeg vil ikke at dama hans skal føle seg dritt pga min egoisme. Anonymkode: dd730...f97 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #20 Skrevet 16. desember 2018 Du må respektere avgjørelsen hans. Han har valgt dama. Anonymkode: 8dfb6...5d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå