AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Eller uansett land egentlig.. jeg tar nå Tyrkia som eksempel. Kommer en jente fra Tyrkia men som ikke dekker seg til eller er muslim i samme rekke som vesltige kvinner? Eller blir hun uansett bedre behandlet fordi hun er tyrkisk? Anonymkode: e7def...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Verre. Hun har forlatt islam og dermed vanæret sin slekt i tillegg. Hun er både hore og en forræder. Anonymkode: 4e046...c27
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Verre. Hun har forlatt islam og dermed vanæret sin slekt i tillegg. Hun er både hore og en forræder. Anonymkode: 4e046...c27 Ikke sant. Alle tyrkiske jentene jeg kjenner blir respektert mer enn norske, av tyrkere og andre utlendinger. Selvom de lever vestlig uten hijab og drikker og har silikon osv. Ok kansnje ikke de med silikon men Anonymkode: 34d37...84d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sant. Alle tyrkiske jentene jeg kjenner blir respektert mer enn norske, av tyrkere og andre utlendinger. Selvom de lever vestlig uten hijab og drikker og har silikon osv. Ok kansnje ikke de med silikon men Anonymkode: 34d37...84d Dette er jo mildt sagt skremmende. Rasismen blant utlendinger er det ikke mange som tar tak i dessverre. Anonymkode: fd440...04e 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo mildt sagt skremmende. Rasismen blant utlendinger er det ikke mange som tar tak i dessverre. Anonymkode: fd440...04e Føler faktisk ikke det er så mye rasisme når jeg er i Tyrkia selv. Men nordmenn mener jo de er det mest moralske folket i verden så.. Anonymkode: e7def...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler faktisk ikke det er så mye rasisme når jeg er i Tyrkia selv. Men nordmenn mener jo de er det mest moralske folket i verden så.. Anonymkode: e7def...fe2 Jeg respekterer hvite mennesker mer enn svarte. Er det rasistisk? 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle tyrkiske jentene jeg kjenner blir respektert mer enn norske, Anonymkode: fd440...04e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #7 Skrevet 16. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg respekterer hvite mennesker mer enn svarte. Er det rasistisk? Anonymkode: fd440...04e Nja. Men det er afrikanske. Tyrkere er mer lik oss. Anonymkode: e7def...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Skrevet 16. desember 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler faktisk ikke det er så mye rasisme når jeg er i Tyrkia selv. Men nordmenn mener jo de er det mest moralske folket i verden så.. Anonymkode: e7def...fe2 Tyrkere jeg kjenner i Tyrkia er helt åpen om hva de tenker om andre grupper og egne samfunn. De rangerer kulturer, andre mennesker og styreformer helt uten blygsel. Hvem som kommer fra "dårlige familier" osv. Ikke noe filter der. Egentlig ganske befriende. For å sitere så sa ei at hun hatet afghanere. Og likte ikke amerikanere for de behandlet tyrkere som afghanere. Deres ovenfra og ned holdning. Osv. Anonymkode: bf5c3...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja. Men det er afrikanske. Tyrkere er mer lik oss. Anonymkode: e7def...fe2 https://snl.no/rasisme Anonymkode: fd440...04e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://snl.no/rasisme Anonymkode: fd440...04e Hvorfor sender dere så ofte linker på kg? Synes det er så tomskallet Anonymkode: e7def...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #11 Skrevet 16. desember 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rasismen blant utlendinger Utlendingene får sitt inntrykk av norske kontra utenlandske jenter ved å observere deres adferd og trekke sine slutninger. Det er ikke rasisme! Rasisme er forhåndsdom, dette er det motsatte. Anonymkode: 496a4...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #12 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sender dere så ofte linker på kg? Synes det er så tomskallet Anonymkode: e7def...fe2 Fordi det er nytteløst å diskutere før alle har et minimum av kunnskapsnivå. Der er for eksempel nytteløst å diskutere politiske partier med en som ikke vet hva politikk er. Det er nytteløst å diskutere boligpriser med en som ikke vet hva boliger er. Anonymkode: fd440...04e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #13 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utlendingene får sitt inntrykk av norske kontra utenlandske jenter ved å observere deres adferd og trekke sine slutninger. Det er ikke rasisme! Rasisme er forhåndsdom, dette er det motsatte. Anonymkode: 496a4...2c6 Hitler hadde også observert jødenes adferd og trukket sine konklusjoner om dem. Altså ikke rasisme? Anonymkode: fd440...04e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #14 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er nytteløst å diskutere før alle har et minimum av kunnskapsnivå. Der er for eksempel nytteløst å diskutere politiske partier med en som ikke vet hva politikk er. Det er nytteløst å diskutere boligpriser med en som ikke vet hva boliger er. Anonymkode: fd440...04e Jeg vet hva rasisme er. Men du kommer garantert til å spore av tråden og slike er også nytteløse. Men du blir nok dessverre aktiv her. Anonymkode: e7def...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #15 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hitler hadde også observert jødenes adferd og trukket sine konklusjoner om dem. Altså ikke rasisme? Anonymkode: fd440...04e Nazisme isf jeg ser ned på løse kvinner selv. Horeselfies og tror de skal bli tatt seriøst. Rasisme? Anonymkode: e7def...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #16 Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva rasisme er. Men du kommer garantert til å spore av tråden og slike er også nytteløse. Men du blir nok dessverre aktiv her. Anonymkode: e7def...fe2 Selv om jeg sier jeg kan fly et fly betyr ikke det at jeg kan det. Å si at du kan noe er ikke et bevis på at du kan det. Det er meget nyttig for andre at jeg er aktiv her slik at kunnskapsløse innlegg ikke får stå uimotsagt. Det er viktigt. Anonymkode: fd440...04e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #17 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hitler hadde også observert jødenes adferd og trukket sine konklusjoner om dem. Altså ikke rasisme? Anonymkode: fd440...04e Hitling er et velkjent begrep på diskusjonsforum. Idag kom den tidlig! Det fins bare en medisin mot den, og den tar jeg nå. Anonymkode: 496a4...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #18 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv om jeg sier jeg kan fly et fly betyr ikke det at jeg kan det. Å si at du kan noe er ikke et bevis på at du kan det. Det er meget nyttig for andre at jeg er aktiv her slik at kunnskapsløse innlegg ikke får stå uimotsagt. Det er viktigt. Anonymkode: fd440...04e Les trådens tittel og svar. Ikke begynn å diskuter alt mulig annet. Men det er som alltid, de som sporer av blir mest aktive. Anonymkode: e7def...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #19 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Les trådens tittel og svar. Ikke begynn å diskuter alt mulig annet. Men det er som alltid, de som sporer av blir mest aktive. Anonymkode: e7def...fe2 Trådens tema er rasisme. Rasisme får ikke bli diskutert uimotsagt. Er det noen som starter en tråd om hvor mindreverdige afrikanere er. Så diskuterer jeg rasisme i den tråden. Deltagerene skal ikke fritt få diskutere afrikaneres mindreverdiget uten motstand. Anonymkode: fd440...04e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #20 Skrevet 16. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tyrkere jeg kjenner i Tyrkia er helt åpen om hva de tenker om andre grupper og egne samfunn. De rangerer kulturer, andre mennesker og styreformer helt uten blygsel. Hvem som kommer fra "dårlige familier" osv. Ikke noe filter der. Egentlig ganske befriende. For å sitere så sa ei at hun hatet afghanere. Og likte ikke amerikanere for de behandlet tyrkere som afghanere. Deres ovenfra og ned holdning. Osv. Anonymkode: bf5c3...5ae Hvorfor er du venn med tyrkere? Anonymkode: e7def...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå