Gå til innhold

Kvinne som skulle fylle bensin på teslaen 😂😂

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Mye mulig, men varmen kan ikke brukes, det går utover rekkevidden på leken. 

Eh jo, varmen brukes til å ha de komfortabelt i bilen. Det går ikke så mye ut over rekkevidden.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker en sånn BMW 535D på 0-100? 6-7 sekunder? 🤣

Anonymkode: 9e068...386

Nei det var litt for raskt gitt, 10-12 sek så er vi nok der 😉😂

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med 90% effektivitet på elmotorer så blir det nok lite varme til overs. Med dieselmotoren så går minst 75 % av energien til å ødelegge lungene til folk.

Anonymkode: dc8a5...b53

?

Skrevet
4 timer siden, jabx skrev:

Nei det kan du ikke. Elbiler har litt høyere utslipp ved produksjon, men så snart de er på veiene så går giftbiler forbi i utslipp ganske snart.

Har du ikke lest hvor mange biler og hvor mange år vi kan kjøre dieselbil før vi forurenser mer enn kun produksjonen av en batteripakke til tesla? Er det noe som ikke er miljøvennlig så er det elbil!

Skrevet (endret)
4 timer siden, jabx skrev:

Eh jo, varmen brukes til å ha de komfortabelt i bilen. Det går ikke så mye ut over rekkevidden.

Jo, det går veldig utover rekkevidden, det er derfor alle sitter med full bekledning i lekebilene om vinteren, votter, lue, parkas, boblebukse og støvler

Endret av BMW 5-serie 535D
Skrevet
1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jo, det går veldig utover rekkevidden, det er derfor alle sitter med full bekledning i lekebilene om vinteren, votter, lue, parkas, boblebukse og støvler

På de gamle ja. Jeg kjører en Nissan leaf 2014 modell, det er ikke en vinterbil, skal ikke nekte for det. Fått bruke nyere el-bil nå noen uker, god varme og går nesten uke utover rekkevidden. El-biler blir bare bedre og bedre!!

Anonymkode: cb8d0...de3

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På de gamle ja. Jeg kjører en Nissan leaf 2014 modell, det er ikke en vinterbil, skal ikke nekte for det. Fått bruke nyere el-bil nå noen uker, god varme og går nesten uke utover rekkevidden. El-biler blir bare bedre og bedre!!

Hva koster en slik ny leke da? 0,5 mill? Elbiler blir muligens litt bedre, men det blir snart bråstopp på de og akkuratt som dieselen. Snart kommer hydrogen biler for fullt 😎

Skrevet

Koser meg i Teslaen min og gleder meg til jeg får min nye om et par måneder. Beste bilen jeg noen gang har hatt 😁

Anonymkode: 0d57c...de7

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva koster en slik ny leke da? 0,5 mill? Elbiler blir muligens litt bedre, men det blir snart bråstopp på de og akkuratt som dieselen. Snart kommer hydrogen biler for fullt 😎

Du får dem i alle prisklasser. Og om hydrogenbiler er bedre så er jo det bare bra.  Alltid fint med noe nytt og spennende, og å få være med på utviklingen. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koser meg i Teslaen min og gleder meg til jeg får min nye om et par måneder. Beste bilen jeg noen gang har hatt 😁

Anonymkode: 0d57c...de7

Gått lei av din tesla allerede? Tøfler er tøfler, nok med å ha tøfler en gang 😉

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får dem i alle prisklasser. Og om hydrogenbiler er bedre så er jo det bare bra.  Alltid fint med noe nytt og spennende, og å få være med på utviklingen. 

Får jeg en elbil for 10k så skal jeg gi lekebilen en sjanse, skal da kun kjøre lekebil i en hel mnd så skal jeg gjøre meg opp en fasit av brukervennlighet osv etter det 😎 hvilken elbil får jeg kjøpt til den prisen?

Skrevet
9 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Får jeg en elbil for 10k så skal jeg gi lekebilen en sjanse, skal da kun kjøre lekebil i en hel mnd så skal jeg gjøre meg opp en fasit av brukervennlighet osv etter det 😎 hvilken elbil får jeg kjøpt til den prisen?

Nå var du morsom gitt. Alle ler....

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var du morsom gitt. Alle ler....

Får de jo i alle prisklasser sa du 😎

Skrevet
13 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Får de jo i alle prisklasser sa du 😎

Ja haha. Du gjør deg dum som du har vett til. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja haha. Du gjør deg dum som du har vett til. 

Nei, alle prisklasser så er 10k inkludert 😉

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, alle prisklasser så er 10k inkludert 😉

Jeje. Vi sier det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeje. Vi sier det. 

👍

Skrevet

Bruktbiler til 10k er jo bare triste uansett.

Anonymkode: 8b77f...9aa

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruktbiler til 10k er jo bare triste uansett.

Anonymkode: 8b77f...9aa

Ja, det er det, men tror ikke jeg finner en elbil til 10k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...