Gå til innhold

Kvinne som skulle fylle bensin på teslaen 😂😂

Anbefalte innlegg

Fy faen, er så mange idioter ute på. Men har man kjøpt en slik møkkabil så tar det lang til å få full tank, er ikke bare å fylle bensin eller diesel og kjøre etter 3 min...

• Liker 3

Fortsetter under...

10 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:
Fy faen, er så mange idioter ute på. Men har man kjøpt en slik møkkabil så tar det lang til å få full tank, er ikke bare å fylle bensin eller diesel og kjøre etter 3 min...

Du er bare butthurt fordi Tesla har så mye bedre ytelse enn den gamle, utdaterte, giftige BMW-dritten.

• Liker 13

Annonse

1 minutt siden, jabx skrev:

Du er bare butthurt fordi Tesla har så mye bedre ytelse enn den gamle, utdaterte, giftige BMW-dritten.

Er du seriøs nå eller?? 😂😂

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Tesla er ingen møkkabil gitt, men videoen er  🤣

Tesla er en møkkabil jo, ikke bare den men alle elbiler. Hvem faen har bruk for likebiler i voksen alder?? 😂 

• Liker 1

Annonse

4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Tesla er en møkkabil jo, ikke bare den men alle elbiler. Hvem faen har bruk for likebiler i voksen alder?? 😂 

Likebiler? 😄 men tror ikke at det er så mye å diskutere egentlig. BMW er også en favoritt med sjelden god komfort. Min mening. Men Tesla er første fav nå.

• Liker 1
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Likebiler? 😄 men tror ikke at det er så mye å diskutere egentlig. BMW er også en favoritt med sjelden god komfort. Min mening. Men Tesla er første fav nå.

Lekebiler mente jeg 😂 nei, det er ikke så mye å diskutere, enig der 😉 lite som slår BMW i komfort, Mercedes er bmw's største konkurrent der

Annonse
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Råeste bilen på markedet nå, enn så lenge ikke for privatbruk. 

Er det en tanks? 😂 Ja den slår det meste, enig der, hvertfall i fremkommelighet 👍

6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Lekebiler mente jeg 😂 nei, det er ikke så mye å diskutere, enig der 😉 lite som slår BMW i komfort, Mercedes er bmw's største konkurrent der

Nei. Mercedes kjørte jeg før tolv år siden. Ingen fav lenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...