Gå til innhold

bør man få barn selv om man ikke føler man bør ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

slitt med psykisk sykdom siden jeg var i tenårene, og den biologiske klokka begynner snart å tikke. Jeg har ikke planer om å få barn, for jeg synes foreldre er veldig egoistiske. Hvorfor skal dere videreføre dere liksom? Vi er så mange mennesker på jorda nå at det ikke blir plass til alle. 

Anonymkode: e1d22...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du skal absolutt ikke få barn bare fordi du «burde». Det er opp til hver enkelt, det som er rett for deg kan være galt for andre og motsatt! Lev livet slik du ønsker det, ikke slik andre mener du burde leve det!❤️

Skrevet

Hvis det å få barn er helt feil for deg så skal du selvfølgelig ikke gjøre det.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

slitt med psykisk sykdom siden jeg var i tenårene, og den biologiske klokka begynner snart å tikke. Jeg har ikke planer om å få barn, for jeg synes foreldre er veldig egoistiske. Hvorfor skal dere videreføre dere liksom? Vi er så mange mennesker på jorda nå at det ikke blir plass til alle. 

Anonymkode: e1d22...1f0

Ja, du bør for din egen del. Fordi uten barn og familie, så er du bare lost og attpåtil psykisk syk. En familie rundt deg, kan bidra til å stabilisere deg og gi deg et annet perspektiv og varme. Det kan forhindre at du blir alene og psykisk syk når din egen familie dør eller forlater deg. Barn er viktig. Om du kan velge, så velg det.

Skrevet

Nei 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...