Gå til innhold

ordet "alenemor" høres så stakkarslig ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som synes det? Kjenner ei som ble frivillig alenemor fordi hun ikke ville være sammen med mannen, men de jobber bra om samværet og ansvaret for ungen. Hun er den eneste. 
Sånn ellers, har de blitt alenemødre fordi far ikke ville ha ungen. Synes bare tittelen høres så stakkarslig ut. 

Anonymkode: 7296d...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens «alenefar» er beundringsverdig. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Mens «alenefar» er beundringsverdig. 

hører det aldri. 

Skrevet

'Enke' høres så trist og ensomt ut. 'Enkemann' derimot høres ganske stilig og party ut. ...:rolleyes:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hører det aldri. 

Nei, og bare det illustrerer jo poenget. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Nei, og bare det illustrerer jo poenget. 

Forklar, vær så snill. Hva er poenget der - og hvordan illustrerte du det?

Endret av Gent82
Skrevet

Trodde det het aleneforsørger? Hva skulle det ha hett da Ts? 

Skrevet

Er det ikke litt stakkarslig, da?

Jeg håper i hvert fall at jeg aldri blir det, og jeg tipper på at det neppe er en optimalsituasjon for venninna di :P 

Skrevet

Jeg er alenemor, og føler meg virkelig ikke stakkarslig. Jeg er mamma, pappa og klarer alt alene, jeg snekrer, bytter dekk på bilen, klarer alt selv. Føler meg heller til tider, som superwoman. Nå har jeg vært 100% alene med barna i mange år.

Anonymkode: 0fd78...423

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alenemor, og føler meg virkelig ikke stakkarslig. Jeg er mamma, pappa og klarer alt alene, jeg snekrer, bytter dekk på bilen, klarer alt selv. Føler meg heller til tider, som superwoman. Nå har jeg vært 100% alene med barna i mange år.

Anonymkode: 0fd78...423

Å takk føler det samme!!! Jeg ble selvvalgt alenemor og nå lar jeg all stigmaen prelle av meg. Jeg har det fantastisk. Har vært 100% alene siden fødsel og får avlasting 2-4 dager i måneden maks av en nær bekjent. Og det går strålende. 

Anonymkode: 09773...64a

Skrevet

Det høres vell stakkarslig ut fordi de fleste har negative assosiasjoner til det å vokse opp uten en far og kun en forelder? Å være alene om en slik oppgave høres jo veldig trist ut, selv om det selvfølgelig er mange som klarer det og gjør en kjempejobb. Og all ære til dem for det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...