AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Da jeg gikk forbi samboeren min imens han skrev en melding på messenger, så jeg at han har to hjerteemojis i listen over sine mest brukte emojis.Han sender ikke hjerteemojis til meg for å si det sånn. Jeg regner med at han ikke sender hjerteemojis til andre menn heller? Hvordan bruker dere slike emojis, sender dere slikt til hvem som helst? Jeg gjør det ikke, har kun sendt hjerter til samboeren, for lenge siden. Har ikke fått noen tilbake fra han. Da betyr det vel at han sender hjerteemojis til andre kvinner enn meg? Anonymkode: ad93e...feb 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Jeg sender det til venninner, mamma og andre familiemedlemmer, samt samboeren. Kan også finne på å sende det ironisk e.l. Tror ikke jeg ville lagt så mye i det. Mine mest brukte emojis er emojis jeg ofte bruker på Facebook-siden til firmaet jeg jobber i, ikke bare private chats. Så grunnene kan være mange! Anonymkode: f24d7...476 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Men er jo rart han ikke sender til ts. Men forstår ikke hvorfor folk ikke spør kjæresten sin når de lurer på ting. Skal de liksom slå opp pga det? Da er det like greit. Hadde det vært meg hadde jeg bare gått bort og sagt med en glad og tullete tone: «hæ, hvorfor har du de som mest brukt emojis? Hvem som er den heldige som før hjerter av deg?» Anonymkode: e656b...87c 4
Gjest Kariannne Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 Mulig han sender til kompiser som en intern tulle greie? Jeg sender hjerte emojis til venninner. Gutter kan vel gjøre det samme, men da gjerne på en litt spøkefull måte. Ellers ville jeg spurt han.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 Sender til familie og venner rett som det er. Spør kjæresten din, er dere ikke såpass nære at dere kan spørre hverandre om hva som helst? Trodde man kunne sånt når man var kjærester. Kanskje tulle litt "Hvem er det du flørter med da? " Kan være han tuller med kamerater eller sender til familie. Har sett kamerater gjøre sånn på tull selv i min gjeng. Anonymkode: f8380...f1e
FrodeF Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 Han er utro. Ingen mann sender dette til venner. Jeg synes du burde gjøre det slutt med han uten å fortelle hvorfor.
exictence Skrevet 16. desember 2018 #7 Skrevet 16. desember 2018 (endret) Kan også være han aldri egentlig sender noen emoijes, men har en gang sendt til deg eller sin mor eller ...???. Så sier dataen at det er den emijes han bruker mest. Det er sant, men han har kanskje bare brukt den en gang? Noe lignende skjedde meg med noe. Endret 16. desember 2018 av exictence
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Skrevet 16. desember 2018 Mystisk. Sjekk topplisten hans på snapchat, innboks på fb etter jenter det hadde jeg gjort Anonymkode: 9f4c5...81e 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 Er det høyet i lista eller lenger bak? Jeg har fortsatt apen med henda over munnen som jeg brukte to ganger i fjor blandt mine mest brukte emojier. Men den ligger liksom lenger bak i lista (eller senere i klossen eller hva du vil kalle det) Anonymkode: b1212...0cd
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Skrevet 16. desember 2018 Hvis de ligger som mest brukte, nr 1 på lista og han aldri sender hjerter til deg eller venner og familie så hadde jeg blitt skeptisk selv. Anonymkode: 39508...5ae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå