AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Føler liksom at man må ta så hensyn til hva familien mener. Jeg er fra et lite sted, langt fra alle byer og omtrent alle har funnet seg partner og dannet familie fra det samme stedet. Vi snakker samme dialekt, har samme verdier og slik. Så har du meg som vil finne utenladsk kjærste, og det er liksom ingen som er glad for mine valg. Men hvordan vet de at våres levemåte er riktig? Jeg synes det er så irriterende at man skal "høre til" et sted. Jeg er så nysgjerrig på hvordan det er å være oppvokst på et annet sted. Føler vi på bygda er litt ekstra forsiktige med hvem vi slipper inn på oss, ser en skurk og terrorist i alle andre. Anonymkode: 3d0c6...28e
blomaden Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Jeg er fra bygda og ble sammen med en fra omtrent andre enden av landet. Det er litt vanskelig til tider, med tanke på at familiene våre bor så langt unna hverandre, så vi føler veldig ofte på at hvis vi flytter nærmere den enes familie så «prioriterer» vi liksom den familien da.. tror nok foreldrene mine hadde blitt veldig glad hvis han jeg var sammen med var mer fra nærområdet, så hadde vi kanskje bodd nærmere de, men de er utrolig glad i han forde!
blomaden Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Føler også veldig på det at omtrent alle jeg kjenner har blitt sammen med og bosatt seg i området jeg er oppvokst. Selv synes jeg dette virker utrolig kjedelig! Kunne aldri bosatt meg i den bygda.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler liksom at man må ta så hensyn til hva familien mener. Jeg er fra et lite sted, langt fra alle byer og omtrent alle har funnet seg partner og dannet familie fra det samme stedet. Vi snakker samme dialekt, har samme verdier og slik. Så har du meg som vil finne utenladsk kjærste, og det er liksom ingen som er glad for mine valg. Men hvordan vet de at våres levemåte er riktig? Jeg synes det er så irriterende at man skal "høre til" et sted. Jeg er så nysgjerrig på hvordan det er å være oppvokst på et annet sted. Føler vi på bygda er litt ekstra forsiktige med hvem vi slipper inn på oss, ser en skurk og terrorist i alle andre. Anonymkode: 3d0c6...28e Det er jo kjempemange på bygda som har utenlandsk kjæreste! Anonymkode: 4190c...f11
Gjest TheBookofSorrow Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 Jeg er i trettiårene og strever med å høre til noe sted selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå