AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Jeg er tydeligvis helt håpløs. 😔 Anonymkode: f3e11...44c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Nei, det er han som er håpløs. Anonymkode: 9e231...265 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Hæ? Dette skjønte jeg ingen ting av? Forklar mer detaljert 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Møtte en mann på fest vi hadde sex (absolutt ikke fornuftig eller planlagt). Avtalte date etter det og da ikke hørt mer etter det. Likte meg vel ikke da? Anonymkode: f3e11...44c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 Er han singel ? Anonymkode: 45b4d...ba8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han singel ? Anonymkode: 45b4d...ba8 Ja, det er han. Anonymkode: f3e11...44c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Skrevet 16. desember 2018 Nei da var han bare ute etter uforpliktende sex. Har nok ikke noe med deg å gjøre men med han Anonymkode: 5acea...86a 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 Jeg synes det blir helt feil av folk her å si at det er noe galt med han eller at han er håpløs - det avhenger av hvordan han avviste deg. Dersom han likte deg etter første kvelden og ønsket å bli bedre kjent, men i løpet av daten oppdaget at du ikke er det han leter etter i en kjæreste så er jo det en helt ærlig sak! Med dét sagt, dersom han ghostet deg eller avviste deg på en frekk og ufin måte er det selvsagt helt bak mål. Anonymkode: 6a01d...424 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Skrevet 16. desember 2018 Hvorfor ha sex med en gang? Han har garantert gjort dette fordi det var spennende og fristende der og da, full osv. Å ha sex i fylla, er ikke det samme som å være forelsket. Anonymkode: 2de9b...b33 1
Gjest O.G. Skrevet 16. desember 2018 #11 Skrevet 16. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det blir helt feil av folk her å si at det er noe galt med han eller at han er håpløs - det avhenger av hvordan han avviste deg. Dersom han likte deg etter første kvelden og ønsket å bli bedre kjent, men i løpet av daten oppdaget at du ikke er det han leter etter i en kjæreste så er jo det en helt ærlig sak! Med dét sagt, dersom han ghostet deg eller avviste deg på en frekk og ufin måte er det selvsagt helt bak mål. Anonymkode: 6a01d...424 Enig.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #12 Skrevet 16. desember 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det blir helt feil av folk her å si at det er noe galt med han eller at han er håpløs - det avhenger av hvordan han avviste deg. Dersom han likte deg etter første kvelden og ønsket å bli bedre kjent, men i løpet av daten oppdaget at du ikke er det han leter etter i en kjæreste så er jo det en helt ærlig sak! Med dét sagt, dersom han ghostet deg eller avviste deg på en frekk og ufin måte er det selvsagt helt bak mål. Anonymkode: 6a01d...424 Det er jo ganske kjipt og håpløst å avtale date etter sex så hun tror han er interessert, også bare ikke høre fra han igjen (tror ikke de engang var på date?). Han kunne spart seg for å si det når han gikk etter one night standet om han ikke mente det... Anonymkode: 5acea...86a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #13 Skrevet 16. desember 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo ganske kjipt og håpløst å avtale date etter sex så hun tror han er interessert, også bare ikke høre fra han igjen (tror ikke de engang var på date?). Han kunne spart seg for å si det når han gikk etter one night standet om han ikke mente det... Anonymkode: 5acea...86a Jeg forstår det som at de gikk på én date og at han etter DET ikke var interessert lenger. Det er jo helt innafor i så fall, så fremt han avviste henne på en skikkelig måte og ikke bare sluttet å svare etc. Anonymkode: 6a01d...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå