Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en klassefest hos meg for ikke lenge siden. En av de som kom er en gutt jeg generelt kommer godt overens med og vi snakker og tuller mye på skolen. Han var veldig full, ble ganske dårlig og var for det meste bare inne på badet mitt hele kvelden. Jeg var nødt til å passe på han, fordi han kunne ikke spy noe annet sted i doen, og hadde drukket såpass mye at han ikke klarte å ta vare på seg selv. Han sa han satt stor pris på det under festen og senere på Snapchat. Han ga meg mange komplimenter underveis, som at jeg var så snill, hadde fin øyenskygge, brydde meg så mye, osv. 

Jeg vet at jeg har en del former, og har lagt merke til at han har sett på de. Han sa mange ganger at han ville ta på rumpa mi, ville ta meg i doggy, klemme på rumpa mi osv. Han spurte flere ganger, men jeg sa nei. Har kjæreste, så å ha sex med han var ikke noe som kom til å skje uansett, og det visste han. Etter å ha fått et nei flere ganger tok han på rumpa mi (bakfra, så jeg la ikke merke til at han var der før han gjorde det), og jeg reagerte jo såklart. Han sa også i det han skulle dra at jeg har den største rumpa i klassen, og «Gud vet hva jeg hadde gjort med det»..

Han spurte også flere ganger i løpet av kvelden om jeg og en venninne ville ha sex med han, ha trekant, suge han, osv. Han spurte også hun når de var alene på badet. Hun har også kjæreste og begge sa nei gang på gang. Etter hvert ble det mer desperate forsøk og han sa «jeg vil knulle deg», «jeg skal knulle deg», «vi skal knulle snart» og lignende. Jeg har noe av dette på film.

Senere sa han at alt var tull og at han bare tok på rumpa mi «som en venn», og at jeg kunne ta på hans, og jeg sa at det ikke var helt det samme. Men nå sitter jeg her og klarer såvidt å tenke på noe annet. Er han keen på meg, og lot det bare komme frem fordi han ikke kunne holde det tilbake? Eller er han bare interessert fordi han vet han «ikke kan få meg», siden jeg har kjæreste? Hva burde jeg gjøre?

Skal snakke med han på skolen på mandag, så får skje hva som skjer da.. Men jeg synes det er vanskelig å tenke på noe annet nå. Vil jo ikke ødelegge et godt vennskap..

Anonymkode: 07bce...dfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ikke ut som en venn. 

Anonymkode: 4498e...f3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...