AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Jeg trenger inspitasjon☃ Anonymkode: 4337b...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 *God jul og godt nytt år *Litt om mine ønsker for den respektive *Noe om hva som har skjedd siste tiden evt året *Hyggelige dikt om høytiden eller annet passende *Noen ganger alle punktene. Noen ganger et par av de. Alt etter hvordan relasjonen til den respektive er. Og hvordan anledningen er, mht disponeringen av tid til skrivingen 🤗 Anonymkode: b2fa2...064 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Skrevet 17. desember 2018 Skriv om hvordan året har vært og fortell hvordan det går med deg selv og hva du og din familie gjør. Et personlig kort , for det elsker jeg å lese om. Det spørs hvem du skriver til. Er det noen i slekten kan du gjerne føre inn andre i familien . Jeg hater de julekortene som er skrevet maks med dette: "god jul og godt nyttår ønskes deg. hilsen prikk prikk prikk" Da kunne en heller latt være. Anonymkode: 14c31...d27
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #4 Skrevet 17. desember 2018 God jul og godt nytt år. Anonymkode: 5d976...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå