Gå til innhold

Hvorfor skal livet bare bestå av hinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALT må jo tas hensyn til. Jeg tenker at vi lever et liv, og det er en kort tid vi skal være her sånn egentlig. 
Men likevel må vi ta hensyn til andres følelser, økonomien skal sette grenser for oss, helsa skal sette grenser, personligheten setter grenser. noen ganger lurer jeg på om forbannelser eksisterer, for noen mennesker tiltrekker seg det samme uhellet gang etter gang, og det trenger ikke være selvforskyldt. 
Forhold med mennesker må også tas hensyn til. følelser kan komme fra begges side, men enten er den ene gift, eller har en religion så en rett og slett ikke bør fortsette. Hvorfor lager vi mennesker så helvetes mye hindringer? hvorfor har vi religion egentlig? 
Man ser jo hvor mange mennesker som sliter, og det hele beviser jo bare at vi er forferdelig talentløse skapninger som ikke kommer oss ut i livet. vi må ha en jobb vi hater for å overleve, noen få gjør stor karriere. 

Anonymkode: 379aa...4b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang mistet jeg nøkkelknippet mitt på byen. Fant det ikke igjen før to dager etterpå. Ringte rundt og alt. Syns det er trist at utesteder ikke legger ut hva de finner på facebooksiden dems. Uansett fikk jeg låne nøkkelen som mamma har.. Kom meg inn, men det var bare på hengende håret, for DEN fyllebæsjen jeg hadde var så vill at jeg ikke ønsker lukta eller opplevelsen på Anders Behring Breivik engang. Oh lord! Får passe bedre på neste gang🧐

Anonymkode: 7b3b4...c2a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En gang mistet jeg nøkkelknippet mitt på byen. Fant det ikke igjen før to dager etterpå. Ringte rundt og alt. Syns det er trist at utesteder ikke legger ut hva de finner på facebooksiden dems. Uansett fikk jeg låne nøkkelen som mamma har.. Kom meg inn, men det var bare på hengende håret, for DEN fyllebæsjen jeg hadde var så vill at jeg ikke ønsker lukta eller opplevelsen på Anders Behring Breivik engang. Oh lord! Får passe bedre på neste gang🧐

Beklager. Denne kom i feil tråd.

Ja, livet er ganske kjipern. Og litt merkelig. God oppsummering! God kveld

• Liker 1
Skrevet

Livet hadde vært meningsløst og ulykkelig uten hindre og vanskeligheter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...