Gå til innhold

Noe veldig rart skjedde.....var på vors med en dame som jobber med dyrerettigheter osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker veldig seriøst det hun gjør. Hun har en utdanning som passer med det og alt

men vi var på vors sammen i går med felles kjente. Jeg er fra Sunnmøre og studerer samme sted.  vi var på nach i Ålesund og ble ikke akkurat fulle noen av oss da. Men så plutselig de å spille vassendgutane sine sang oksi e lause. Det er jo litt harrytassmusikk og handler om en okse som har slitt seg løs på gården som de skal skyte fordi han er litt vill og gal. Og hun jenta er fra Sandefjord tror jeg. I hvertfall ikke fra dette fylket og hun begynner å le skikkelig høyt og jeg spør henne om hun skjønner teksten og er det virkelig morsomt. Også svarer jo at ja selvfølgelig..vassendgutane er kjempemorsomme. Så spør jeg om hun er seriøs eller bare full. Da slutter hun og le og sier hun elsker dyr og brenner for deres rettigheter men synes sangen er veldig god stemning likevel.....

helt på slutten før jeg skal gå begynner jeg å bli ganske brisen og skal gå og da gir hun meg en klem og spør veldig lavt e oksi lause nå

Er dette alvorlig? Jeg bare tenker at hun burde ikke synes det er morsomt at de vil skyte et dyr

og hva betyr det siste???

Anonymkode: b1638...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror man må være fra "bondelandet" for å synes de er bra. Jeg kjenner de bare overfladisk og ville antagelig hatt noe av den samme reaksjonen. Folk er forskjellige. Ikke legg så mye i akkurat det.

Skrevet

Det er mye som er morsomt i rette sammenhengen (sanger, vitser og fjaseri) selv om det overhodet ikke er morsomt i virkeligheten. Det er fullt mulig å le av en løpsk okse som skal skytes i en rølpete sang, samtidig som man står på for dyrenes rettigheter og ikke synes skyting av okser er gøy.
Folk ler da av gladvold i filmer selv om de ikke synes vold og drap i virkeligheten er det minste morsomt. Tror du de som liker å spille Fortnite liker å løpe rundt og drepe folk og stjele sakene deres i virkeligheten også?

Anonymkode: 1fb87...c99

• Liker 18
Skrevet

Jeg tror ikke dette betyr noe spesielt. Som andre nevner før meg, ting kan være morsomme i sanger/filmer/spill selv om man ikke hadde likt det ellers i virkeligheten. Samboer liker å spille og ler av morsomme deaths i Battlefield, men han hadde aldri likt en krig eller ledd når folk dør i virkeligheten.

Skrevet

Det siste betyr at hun spør deg om oksi e lause nå. Altså om du hadde fått noe ytterligere info utover kvelden om de mulig hadde skutt eller fanget den.

Anonymkode: 224d7...369

• Liker 2
Skrevet

Når jeg leser slikt, må jeg bare le av dumskap. HERREGUD, i rett setting kan det meste være morsomt faktisk! Så uptight da jeez

Anonymkode: b8c62...377

• Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker veldig seriøst det hun gjør. Hun har en utdanning som passer med det og alt

men vi var på vors sammen i går med felles kjente. Jeg er fra Sunnmøre og studerer samme sted.  vi var på nach i Ålesund og ble ikke akkurat fulle noen av oss da. Men så plutselig de å spille vassendgutane sine sang oksi e lause. Det er jo litt harrytassmusikk og handler om en okse som har slitt seg løs på gården som de skal skyte fordi han er litt vill og gal. Og hun jenta er fra Sandefjord tror jeg. I hvertfall ikke fra dette fylket og hun begynner å le skikkelig høyt og jeg spør henne om hun skjønner teksten og er det virkelig morsomt. Også svarer jo at ja selvfølgelig..vassendgutane er kjempemorsomme. Så spør jeg om hun er seriøs eller bare full. Da slutter hun og le og sier hun elsker dyr og brenner for deres rettigheter men synes sangen er veldig god stemning likevel.....

helt på slutten før jeg skal gå begynner jeg å bli ganske brisen og skal gå og da gir hun meg en klem og spør veldig lavt e oksi lause nå

Er dette alvorlig? Jeg bare tenker at hun burde ikke synes det er morsomt at de vil skyte et dyr

Jeg tror dessverre De har en pinne opp i Deres rectum. Jeg vil på det aller varmeste anbefale Dem å dra den ut snarest.

• Liker 12
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du mann?

Anonymkode: ac55b...f58

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann?

Ja

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja

Da sier det vel seg selv hva hun mente, tenker jeg. :biggrin:

• Liker 6
Skrevet

Kanskje det var en slags pule referanse. Mest sannsynlig var hun fortsatt ukomfortabel med at hun lo av noe hun ikke skulle og gjorde et forsøk på å glatte over. Who knows

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sier det vel seg selv hva hun mente, tenker jeg. :biggrin:

Hva da? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva da? 

Bruk fantasien.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruk fantasien.

Sangen er jo fiksjon 

Skrevet

Herregud, trodde du skulle skrive at hun reagerte på låten og ba dere skru av.

Veganere og dyrevernere har også humor, tro det eller ei.

Anonymkode: 80254...274

• Liker 2
Skrevet

Er oksi fortsatt lause?

Anonymkode: 224d7...369

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, hva er du for mammadalt da? Å le av en fjollete sangtekst kalles å ha humor. Skal hun liksom fly i flint og ringe mattilsynet? Sangen er morsom fordi de som synger høres ut som bygdetullinger, og det var nok det hun lo av.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke helt unormalt å bare høre en sang men ikke egentlig høre ordene så kanskje hun lo av den teite musikken og ikke skjønte en dritt av hva de sa

Anonymkode: 20411...dab

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

spør veldig lavt e oksi lause nå

Hva betyr dette på norsk?

Anonymkode: 4220b...8b1

Skrevet

Om pikken din er kåt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...