FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 (endret) I dag på toget var det en ganske pen jente som så på meg under nesten hele turen.. Hun fikset håret sitt hele tiden og så litt nervøs ut. Ble selv litt nervøs og "latet" som jeg ikke brydde meg. Hvis jeg så på henne ville hun se en annen retning. Da vi var framme ved destinasjonen skulle jeg ta en buss, som selvfølgelig hun også tok! Når jeg gikk ut av bussen så hun på meg helt fra jeg gikk ut til jeg var borte.. . Hun var rundt samme alder som meg (17). Hva er tegn på at en jente liker deg? -Gutt 17, aldri hatt kjæreste før. Endret 15. desember 2018 av FunnyBoy123 .
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Jeg har gitt opp å tolke jenter😂 Men hvordan vet du at hun så på deg hele turen? Det betyr vel at du også så på henne hele turen? Kan det ha vært deg som begynte å se først, og at hun ble litt nervøs og brydd? Anonymkode: 5ebb2...e5e
FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg har gitt opp å tolke jenter😂 Men hvordan vet du at hun så på deg hele turen? Det betyr vel at du også så på henne hele turen? Kan det ha vært deg som begynte å se først, og at hun ble litt nervøs og brydd? Anonymkode: 5ebb2...e5e Ja vi så på hverandre ett par ganger. Tror det var jeg som begynte å se på henne først. Hun så ganske nervøs ut og begynte å fikse på håret sitt ganske ofte. Huff, en cockpit er lettere å forstå enn jenter.. haha
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Du burde f*aen meg har gått for det og sjekka henne opp! Var din gylne sjanse! Du får satse på å treffe henne igjen, da hun tok samme buss og tog som deg. (kan hende at hun ikke bor så langt vekke fra deg). Du beskriver handlingene hennes, som virkelig er typisk for at en jente er interessert i deg. Anonymkode: 6e889...461 3
BMW 5-serie 535D Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 Hvorfor ikke gå bort til ho å snakke under turen enn å sitte å late som ingen ting å stirre på hverandre som 2 hannkatter? Ta initiativ å snakk med jenter, så får du snart kjæreste 😉 4
megda Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 (endret) 6 minutter siden, FunnyBoy123 said: Huff, en cockpit er lettere å forstå enn jenter.. haha Grunnen til at du ikke forstår er fordi du ikke f.eks sa "hei". Jenter singaliserer ofte passivt og du merket vel at det muligens var noe der du kunne utforske. Om magefølelsen din var gal ville du nok fått vite det raskt. konklusjonen blir - vis litt initiativ og verden kan bli ganske interessant Endret 15. desember 2018 av megda 3
FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2018 Just now, BMW 5-serie 535D said: Hvorfor ikke gå bort til ho å snakke under turen enn å sitte å late som ingen ting å stirre på hverandre som 2 hannkatter? Ta initiativ å snakk med jenter, så får du snart kjæreste 😉 Er ikke akkurat den typen som snakker med jenter til vanlig. Er som regel bare med gutter, men hender i blant at jeg snakker med jenter. Er generelt sett ganske selvsikker, men kanskje ikke så veldig rundt jenter. Du har rett.. burde kanskje ha gjort et eller annet.. dæven, for en start på julen.. Takk skal du ha for svar, ønsker deg en god jul , mr!
FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, megda said: Grunnen til at du ikke forstår er fordi du ikke f.eks sa "hei". Jenter singaliserer ofte passivt og du merket vel at det muligens var noe der du kunne utforske. Om magefølelsen din var gal ville du nok fått vite det raskt. konklusjonen blir - vis litt initiativ og verden kan bli ganske interessant Problemet er at jeg er redd for å lage klein stemning.. Vil helst ikke gjøre det kleinere enn det allerede er.. 😅 Men du har absolutt rett, burde ha gjort noe.. begynner å bli litt frustrert og lei meg.. 😕 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 5 minutter siden, FunnyBoy123 skrev: Er ikke akkurat den typen som snakker med jenter til vanlig. Er som regel bare med gutter, men hender i blant at jeg snakker med jenter. Er generelt sett ganske selvsikker, men kanskje ikke så veldig rundt jenter. Du har rett.. burde kanskje ha gjort et eller annet.. dæven, for en start på julen.. Takk skal du ha for svar, ønsker deg en god jul , mr! Hvis du klarer å snakke med gutter, hvorfor klarer du ikke å snakke med jenter da? For meg er det hvertfall mye lettere å prate med jenter enn gutter, blir bare krangling med de 😂 Du kommer nok snart til å angre bittert på at du bare lot henne gå, hvertfall hvis ho var søt og du interesserte deg litt for ho. Det kan ha vært din eneste sjanse, kanskje ho nå har truffet en annen? God jul til deg også! 🙂 1
megda Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 (endret) 8 minutter siden, FunnyBoy123 said: Problemet er at jeg er redd for å lage klein stemning. du er mer redd for å muligens lage klein stemning enn hva du kan oppleve på sikt om jenta faktisk hadde likt at du kom bort å sa hei? Hva er det verste som kan skje? at det blir litt kleint i 10 sekunder? du overlever det, og om du hadde vist initiativ så hadde du heller ikke skrevet her i ettertid og lurt på "hva viss". Du hadde heller ikke angret i ettertid på 10 kleine sekunder da du heller ville tenkt at du faktisk gjennomførte noe du var litt redd for å gjøre. tenk litt mindre på hva som kan gå galt, og fokuser på det potensielt positive resultatet! lykke til! Endret 15. desember 2018 av megda 3
FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2018 Jo, hun var ekstremt pen , søt og hadde sinnssykt god stil, det skal hun ha.. Hvorfor gikk ikke hun til meg i så fall? Er det slik at guttene ALLTID må ta initiativ? Beklager, kan ikke disse "sjekke"triksene så bra.🤐
FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, megda said: du er mer redd for å muligens lage klein stemning enn hva du kan oppleve på sikt om jenta faktisk hadde likt at du kom bort å sa hei? Hva er det verste som kan skje? at det blir litt kleint i 10 sekunder? du overlever det, og om du hadde vist initiativ så hadde du heller ikke skrevet her i ettertid og lurt på "hva viss". Du hadde heller ikke angret i ettertid på 10 kleine sekunder da du heller ville tenkt at du faktisk gjennomførte noe du var litt redd for å gjøre. tenk litt mindre på hva som kan gå galt, og fokuser på det potensielt positive resultatet! lykke til! Blir bare enda og enda mer frustrert av å lese dette, fordi du har så rett... Hadde bare aldri trodd at en så pen jente plutselig bare skulle ja du vet på en lokal togrute.. Skal ta det i betraktning! Takk skal du ha.
Gjest Minesveiper Skrevet 15. desember 2018 #13 Skrevet 15. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, FunnyBoy123 said: Jo, hun var ekstremt pen , søt og hadde sinnssykt god stil, det skal hun ha.. Hvorfor gikk ikke hun til meg i så fall? Er det slik at guttene ALLTID må ta initiativ? Beklager, kan ikke disse "sjekke"triksene så bra.🤐 Fordi det å ta initiativ er like skummelt for gutter som det er for jenter. Bare si hei neste gang du er i en lignende situasjon og se hva som skjer. Endret 15. desember 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #14 Skrevet 15. desember 2018 Hei du. Det var ikke tilfeldigvis i Bergen? ☺️ Anonymkode: e25ca...208
FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #15 Skrevet 15. desember 2018 Just now, Minesveiper said: Fordi det å ta initiativ er like skummelt for gutter som det er for jenter. Bare si hei neste gang og se hva som skjer. Ok la oss ta fram det scenarioet. Meg: Hei. Hun: Hei. Meg: *hva skal jeg si nå**... -Wasted... Det er det jeg er redd for.😂 Men skal gjøre det neste gang, (håper jeg). 👍 1
megda Skrevet 15. desember 2018 #16 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, FunnyBoy123 said: Hvorfor gikk ikke hun til meg i så fall? Er det slik at guttene ALLTID må ta initiativ? Beklager, kan ikke disse "sjekke"triksene så bra.🤐 det er ikke snakk om sjekketriks, men at du tar den risikoen med å kunne bli avvist. Det viser at du har guts og de fleste jenter setter faktisk pris på en gutt som har selvtillit. De fleste jenter kommer ikke bort da det er forventet at guttene gjør det. Det er bare sånn mennesker er og om du bare godtar det som et generelt utgangspunkt, så kommer du over den kneika ganske raskt. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 15. desember 2018 #17 Skrevet 15. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, FunnyBoy123 said: Ok la oss ta fram det scenarioet. Meg: Hei. Hun: Hei. Meg: *hva skal jeg si nå**... -Wasted... Det er det jeg er redd for.😂 Men skal gjøre det neste gang, (håper jeg). 👍 Hvor skal du? Hva har du gjort? Det har ikke så mye å si. Bare få navnet hennes (for facebook), og eller nr så du kan kontakte henne etterpå og spørre henne om å finne på noe. Eventuelt kan du spørre henne når du snakker med henne. Endret 15. desember 2018 av Minesveiper
FunnyBoy123 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #18 Skrevet 15. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hei du. Det var ikke tilfeldigvis i Bergen? ☺️ Anonymkode: e25ca...208 Nei, dessverre. Bor litt lenger sør.. 😅
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #19 Skrevet 15. desember 2018 Da har du iallfall lært at det å være stille ikke hjelper.. Ingenting kommer av seg selv. Gå bort til henne og snakk! Kanskje du var mannen i hennes liv? Du vet aldri hva som skjuler seg bak en helt tilfeldig person. Kanskje dere om 20 år bor sammen? Det er kun en måte å finne ut av... Gå ut av din komfort sone! Gjør du det, garanterer jeg deg at du ville komme langt. Krysser fingrene for at ser henne en gang til. Anonymkode: 6e889...461 1
BerntHulken Skrevet 15. desember 2018 #20 Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, FunnyBoy123 skrev: Jo, hun var ekstremt pen , søt og hadde sinnssykt god stil, det skal hun ha.. Hvorfor gikk ikke hun til meg i så fall? Er det slik at guttene ALLTID må ta initiativ? Beklager, kan ikke disse "sjekke"triksene så bra.🤐 Alle jenter vi bli jaktet på, vet du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå