Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Del Skrevet 1. april 2005 Hei !!! Lurer på m noen kan hjelpe meg med et svar... Har gått til akkupunktur, siden vi har prøvd nå i tr år. Skal forresten snart på utredning.. Hvertfall....denne måneden har temp vært akkurat slik den skal. Hadde til og med utslag på eggløsn.test.. Hurra!!! Dette har ikke skjedd meg før, så eg tror akkupunkturen har hjulpet der hvertfall.. Så akkurat nå er eg inne i slutten av perioden, der temperaturen skal holde seg høy, eller eventuelt synke... Spørsmålet mitt er: når er det vanlig at den synker, hvis en ikke er gravid ? og hvor mye synker den ??? Det er nervepirrede å måle nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #2 Del Skrevet 1. april 2005 Hei !!! Lurer på m noen kan hjelpe meg med et svar... Har gått til akkupunktur, siden vi har prøvd nå i tr år. Skal forresten snart på utredning.. Hvertfall....denne måneden har temp vært akkurat slik den skal. Hadde til og med utslag på eggløsn.test.. Hurra!!! Dette har ikke skjedd meg før, så eg tror akkupunkturen har hjulpet der hvertfall.. Så akkurat nå er eg inne i slutten av perioden, der temperaturen skal holde seg høy, eller eventuelt synke... Spørsmålet mitt er: når er det vanlig at den synker, hvis en ikke er gravid ? og hvor mye synker den ??? Det er nervepirrede å måle nå... Det er individulelt når den synker, men det er vanlig at den enten synker en dag før eller et par dager etter menstruasjon. Da synker til det nivået som er vanlig for deg før eggløsning, f eks 0,2°C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå