AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Hei. Er i en prosess fra mørkt til lyst hår. I håp om å få bort oransjeskjæret i håret har jeg vært litt ivrig på å bruke sølvshampoo. Men nå er jeg rødere enn jeg var da jeg har vasket bort fargekorrigeringen. Hva ville du gjort videre nå? Fortsette å bruke sølvshampooen i håp om å tone ned rødfargen med den, eller ta glossing i håret? Må jeg bytte til blåshampoo? Jeg er rådvill, så er takknemlig for svar😀 Ps. Jeg har ingen problemer med de rødtonene i håret så lenge jeg vet at det er midlertidig. Dvs at jeg har ikke et behov for å dekke over det umiddelbart. Det jeg er ute etter er det beste resultatet på sikt. Bleking utgår foreløpig. Bør vente litt til håret er sterkt nok til ny bleking. Takk for hjelpen, på forhånd😊 Anonymkode: e9fa2...c3c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Jeg fikk ganske stor forskjell da jeg brukte lillasjampo. Hadde det i tørt hår i over en time. Ingen forskjell da jeg brukte det vanlig i dusjen. Men mitt hår er sånn som ikke tar til seg noe særlig også. Blekte det to ganger uten forskjell Anonymkode: 0c478...193
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Takk😊 Det prøver jeg det jeg også. Har også et hår som ikke tar til seg noe😏 du ble ikke lilla i håret? Anonymkode: e9fa2...c3c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #4 Skrevet 17. desember 2018 På 15. desember 2018 den 23.39, AnonymBruker skrev: Takk😊 Det prøver jeg det jeg også. Har også et hår som ikke tar til seg noe😏 du ble ikke lilla i håret? Anonymkode: e9fa2...c3c Nei, ikke i det hele tatt. Men om man har veldig bleket og lyst hår kan man bli typ grå eller lilla i håret. Jeg fikk bare en kaldere farge og mindre oransje hår Anonymkode: 0c478...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå