AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 er ikke det litt dårlig gjort mot folk som egentlig er fattige? hvor går egentlig grensa for fattig (i Norge)? Mamma har kjøpt seg ny jakke til 600 kr. Hun har jakker fra før, men hun sa at hun følte seg som en "fattiglus" i den gamle. Den er 2 år gammel. Hun likte den sååå godt da hun kjøpte den ny. Selv har jeg en jakke som er 5 år, og tenker at det er unødvendig å kjøpe ny jakke som bare skal brukes om vinteren. Anonymkode: 19355...3e7
Gjest Kokuyo Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Grensa går når du ikke har råd til middag. En to år gammel jakke er kun miljøvennlig.
dr_zhivago Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: er ikke det litt dårlig gjort mot folk som egentlig er fattige? hvor går egentlig grensa for fattig (i Norge)? Mamma har kjøpt seg ny jakke til 600 kr. Hun har jakker fra før, men hun sa at hun følte seg som en "fattiglus" i den gamle. Den er 2 år gammel. Hun likte den sååå godt da hun kjøpte den ny. Selv har jeg en jakke som er 5 år, og tenker at det er unødvendig å kjøpe ny jakke som bare skal brukes om vinteren. Anonymkode: 19355...3e7 Det er bedre å være fattiglus enn flatlus. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Jeg syns fattiglus er et koselig og helt ufarlig ord. -hilsen fattig. Anonymkode: b9dc5...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå