AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Kommer stortsett til date en og ikke lengre. Vil jo egentlig ha kjæreste, men hvor lenge skal man gå uten sex? Anonymkode: dfcbf...1ab
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Kanskje du burde slutte å ha sex på date en.. ? Anonymkode: f9b71...df4 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du burde slutte å ha sex på date en.. ? Anonymkode: f9b71...df4 Du vet at det finnes folk som dater over tid men blir dumpa likevel? Det problemet har jeg også. Menn bare juger og lover gull og grønne skoger. Kan gå 3 mnd uten sex og med en gang de har fått seg noe så er det bye bye. Kan evt leve i sølibat som jeg gjør nå. Jeg orker ikke å vente på å bli dumpa flere ganger nå. Er så slitsomt.. Anonymkode: 259ec...0ab 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vet at det finnes folk som dater over tid men blir dumpa likevel? Det problemet har jeg også. Menn bare juger og lover gull og grønne skoger. Kan gå 3 mnd uten sex og med en gang de har fått seg noe så er det bye bye. Kan evt leve i sølibat som jeg gjør nå. Jeg orker ikke å vente på å bli dumpa flere ganger nå. Er så slitsomt.. Anonymkode: 259ec...0ab Det kan faktisk hende du er dårlig i senga. Ikke for å være slem men jeg tror ikke disse mennene holder deg varm i flere mnd bare for et ligg. Anonymkode: 19996...e50 3
UhmmHæ? Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 Vil du bare ha sex: sex på første date Vil du ha kjæreste: Sex - etter seks måneder eller lengre 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Du klarer fint å leve uten dårlig sex men folk du ikke kjenner, og frykt for kjønnssykdommer i etterkant. Gå for det DU vil ha. Ikke ta til takke med det ANDRE vil. Anonymkode: 23ae4...18c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #7 Skrevet 15. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan faktisk hende du er dårlig i senga. Ikke for å være slem men jeg tror ikke disse mennene holder deg varm i flere mnd bare for et ligg. Anonymkode: 19996...e50 Ok så jeg er bare en søppeldame som bør gi opp alt jeg da? Siden alle menn hater meg? Anonymkode: 259ec...0ab
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 3 minutter siden, UhmmHæ? skrev: Vil du bare ha sex: sex på første date Vil du ha kjæreste: Sex - etter seks måneder eller lengre Og hvis mannen likevel stikker av etter det, hva gjør man da? Binder han fast? Anonymkode: 259ec...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 Jeg sier ikke at jeg har sex på første date. Skjedd en gang, men av forskjellige årsaker har jeg bare møt de en gang. Menn ytrer at de ønsker sex med meg. Så sånn sett blir det ikke kjæreste eller sex, men har behov og savner veldig en kjæreste. Finner bare ikke den rette. Anonymkode: dfcbf...1ab
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok så jeg er bare en søppeldame som bør gi opp alt jeg da? Siden alle menn hater meg? Anonymkode: 259ec...0ab Åj. Det eskalerte. Det var da ikke det jeg sa i det hele tatt. Kanskje dette er grunnen? Du overtolker og dramatiserer..? Anonymkode: 19996...e50 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #11 Skrevet 15. desember 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer stortsett til date en og ikke lengre. Vil jo egentlig ha kjæreste, men hvor lenge skal man gå uten sex? Anonymkode: dfcbf...1ab Det er ikke noe fasitsvar, men jeg har sex med en mann når jeg føler at vi er blitt kjent med hverandre, jeg føler meg trygg på at han virkelig liker meg og vi har knall kjemi, og jeg vet at han ikke fortsatt dater andre jenter. For typen jeg nylig er i ferd med å bli sammen med var det etter ca. 5 dater. Anonymkode: e2d8e...a00 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #12 Skrevet 15. desember 2018 Menn sitter med makta når det kommer til forhold. Min erfaring er at menn generelt er mere skeptisk til å gå inn i et forhold med ei dame. Så de fleste menn er kun ute etter å ha sex, i disse tilfellene. Du må vente med sex hvis du er intressert i forhold. Anonymkode: 8c74d...567
megda Skrevet 15. desember 2018 #13 Skrevet 15. desember 2018 1 hour ago, UhmmHæ? said: Vil du bare ha sex: sex på første date Vil du ha kjæreste: Sex - etter seks måneder eller lengre brukernavnet ditt passer godt til det jeg tenker akkurat nå 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #14 Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer stortsett til date en og ikke lengre. Vil jo egentlig ha kjæreste, men hvor lenge skal man gå uten sex? Anonymkode: dfcbf...1ab Når du opplever dette gang på gang, er det noe i deg selv du bør jobbe med! Tipper du har sex tidlig uten forpliktelser så den du "dater" aldri trenge rå ta et valg! Sånn holder dessverre mange damer på, og d ødelegger sin egen selvrespekt på dette. SLUTT å date en periode. Bli glad i deg selv før du dater noen. Tål å være alene i perioder! Hilsen hunkjønn Anonymkode: b7c25...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok så jeg er bare en søppeldame som bør gi opp alt jeg da? Siden alle menn hater meg? Anonymkode: 259ec...0ab Hør på hvordan du omtaler deg selv. Hvis du ikke er glad i deg selv, og verner om deg selv, vil heller ikke andre se verdien i deg. Så første bud er faktisk å bli glad i deg selv, akseptere deg selv på godt og vondt. Anonymkode: b7c25...9a8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #16 Skrevet 15. desember 2018 Det har da blitt par av mange som har hatt sex på første date? Anonymkode: a1c1a...14c 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #17 Skrevet 15. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har da blitt par av mange som har hatt sex på første date? Anonymkode: a1c1a...14c Når ts opplever dette gang på gang, er det åpnebart noe hun gjør feil... Anonymkode: b7c25...9a8 1
LoneWolf Skrevet 15. desember 2018 #18 Skrevet 15. desember 2018 1 hour ago, UhmmHæ? said: Vil du bare ha sex: sex på første date Vil du ha kjæreste: Sex - etter seks måneder eller lengre Tror man hadde blitt kvitt både de som kun ville ha sex, samt 99.9% av de som også ville ha forhold hvis man ville vente 6 mnd+ med sex... 5
Hr. Aktiv Skrevet 15. desember 2018 #19 Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, UhmmHæ? skrev: Vil du bare ha sex: sex på første date Vil du ha kjæreste: Sex - etter seks måneder eller lengre Sex etter først 6 mnd? Jøss treffes ikke ofte dere heller da. Jeg er grådig på pikken min, men hadde dama dratt ut tiden over et halvt år før vi hadde kost oss etter mange jevnlige treff hadde hun fortsatt hatt bruk for en åpen tinderprofil. 2
BlackCloud Skrevet 15. desember 2018 #20 Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, LoneWolf skrev: Tror man hadde blitt kvitt både de som kun ville ha sex, samt 99.9% av de som også ville ha forhold hvis man ville vente 6 mnd+ med sex... 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Sex etter først 6 mnd? Jøss treffes ikke ofte dere heller da. Jeg er grådig på pikken min, men hadde dama dratt ut tiden over et halvt år før vi hadde kost oss etter mange jevnlige treff hadde hun fortsatt hatt bruk for en åpen tinderprofil. Det er nå forskjell på folk, jeg har aldri hatt problemer med å finne menn som er villig til å vente lenge. De som maser om sex tidlig synes jeg ikke er forholdsmateriale (eller materiale til noe som helst, egentlig). Trodde også jeg skulle få veldig negative reaksjoner, men de har bare vært positive og typ "jeg venter så lenge du ønsker". Men så handler det kanskje litt om hva slags menn man går etter også. Og der tror jeg ts må tenke litt hardt angående hvem hun søker/går for. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå