AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #21 Skrevet 16. desember 2018 Jeg har hatt to "ff"s, men det var to personer som jeg likte godt, som jeg var venn med, møtte på byen, dro på ferie med, hang sammen etter jobb/studie, møttes uten å ha sex osv. Vi var vel nesten som kjærester, men følelsene var ikke der. Vi fortsatte fordi vi hadde det hyggelig sammen og hadde veldig god sex. Å ha en ff hvor man bare stikker innom for å ha sex og drar med en gang er ikke noe for meg. Anonymkode: 627bd...608 1
Gutt_Buskerud Skrevet 17. desember 2018 #22 Skrevet 17. desember 2018 Uansett om det er ett rent sexuelt forhold man har med sin FF eller om det er noe mer rundt det som en sosial greie, så gjør man ikke slikt TS sin FF gjorde. Spør du meg, så handler det hele om respekt. Og det skal man ha ovenfor andre mennesker mener jeg, uansett relasjon. Så hadde jeg blitt møtt med en slik oppførsel, så hadde det vært takk og farvell.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #23 Skrevet 17. desember 2018 På 16.12.2018 den 2.04, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med en fyr noen ganger for 12 år siden. En gang begynte han å kile meg på låret etter at vi lå sammen, og da fortalte jeg ham at jeg ikke likte det og slet med flashbacks etter at fetteren min kilte meg på nakken mens jeg kjente ståtissen hans mot korsryggen for noen år siden. Han lo det bort og kysset meg på håret. Da ble respekten min borte. Det gikk bra med ham da. Han fikk jobb som seniorrådgiver hos Svea. Til og med moren hans takket meg for å gi ham ro og energi i studieperioden. Uansett tok vi mye narkotika sammen i årene som fulgte, og han er i dag lam fra brystet og ned etter en bilulykke. Han hadde spist 10 Vival og drukket en halvflaske med Gammel Dansk. Føler likevel vi hadde et snev av gjensidig respekt. Anonymkode: c1366...8b3 Nå motsier du deg selv, du mistet jo respekten for han, skrev du. Kjempefin trollehistorie, da👍 Anonymkode: 6d617...73a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå