AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Har en jeg har hatt sex med innimellom etter bytur. Ingen følelser sånn, men føler på en måte han ikke respekterer meg. Var en gang jeg ikke kunne, men møtte han på byn og han var små spydig. Føles ikke godt. Har dere som har ff ikke respekt for de og det er bare sex? Anonymkode: 78974...ace
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Dropp han med en gang og finn deg en som i det minste respekterer deg Anonymkode: 9cd44...2e7 15
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Hvis man vil ha respekt, er ikke FF veien å gå. Det er sex. Du får ikke den respekten en kjæreste får. Ikke noe i nærheten en gang. Anonymkode: d3891...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Han er ikke typen din og for han er du bare et enkelt ligg. Han kommer aldri til å respektere deg, Anonymkode: dd5a8...314 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 Jeg har hatt to FF, begge holdt jeg på med i ca 6 mnd, og hele tiden behandlet de meg veldig bra, og med respekt. Vi hadde det gøy sammen, og fant på andre ting enn bare sex og. Samme hva slags forhold jeg er i, så er det minimums krav at de behandler meg med respekt. Anonymkode: 3ffad...37e 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke typen din og for han er du bare et enkelt ligg. Han kommer aldri til å respektere deg, Anonymkode: dd5a8...314 Det er sånn det føles og gjerne er. Ikke kjekt. Anonymkode: 78974...ace
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #7 Skrevet 15. desember 2018 Ikke hatt sex med han siden. Og vet jeg ikke bør pga synes det var dårlig behandling, men så kommer den dumme tanken som at jeg har ingen andre og da blir det ingen sex. Anonymkode: 78974...ace
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 Godt å lese at andre som har hatt ff har blitt behandlet med respekt. Anonymkode: 78974...ace
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 For at andre skal respektere deg, må du først respektere deg selv, og det gjør du IKKE med å ha sex med en som ikke respekterer deg! De kan ødelegge deg over tid. KUTT HAN UT. Og jobb med deg selv ts! Du kan fint klare deg uten sex i perioder. Ærlig talt! Anonymkode: 08eb5...48b 4
Hr. Aktiv Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 Hadde jeg hatt ei som var min ff så hadde hun blitt behandlet med respekt. Den samme respekt som behandler alle andre rundt meg. Det er den største selvfølge. Jeg synes middag å sex høres bedre ut.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #11 Skrevet 15. desember 2018 Slik er sex uten følelser. Kaldt og kynisk. Ikke klag på de prostituerte, dere oppfører dere akkurat likt, dog dere gjør det gratis.... Kutt det ut. Sex uten følelser er salg av sjelen. Dere blir skadet. Anonymkode: 9312c...25d 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #12 Skrevet 16. desember 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik er sex uten følelser. Kaldt og kynisk. Ikke klag på de prostituerte, dere oppfører dere akkurat likt, dog dere gjør det gratis.... Kutt det ut. Sex uten følelser er salg av sjelen. Dere blir skadet. Anonymkode: 9312c...25d Helt enig. Det er selvskading. Hva er greia med folk som ikke klarer å gå uten sex til de får seg kjæreste. For meg virker det desperat og veldig destruktivt å ha sex med folk som bare bruker deg som en tømmestasjon. Anonymkode: e9a06...596 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #13 Skrevet 16. desember 2018 Dette høres helt sikkert helt forskrudd ut, men i nuet er det så godt at noen har lyst på meg. Etterpå gjerne ikke like bra. Ts Anonymkode: 78974...ace 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #14 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres helt sikkert helt forskrudd ut, men i nuet er det så godt at noen har lyst på meg. Etterpå gjerne ikke like bra. Ts Anonymkode: 78974...ace Da må du jobbe med deg selv, for det betyr at du trenger en bekreftelse som egentlig er en tom bekreftelse, siden du har et tomrom i deg selv der du ikke føler deg verd nok. Så tror du at det at noen har lyst på deg betyr at det gir deg en slags verdi, men det er denne verdien du må finne i deg selv ts! Ikke med å ha sex med en fyr som behanlder deg respektløst. For hadde du hatt denne selvrespekten/verdien for deg selv, hadde du aldri hatt sex med en fyr som behandler deg sånn, du hadde ikke hatt sex uten følelser, for det fysiske og det psykiske henger sammen. Jobb med deg selv, finn din verdi. Anonymkode: 08eb5...48b 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #15 Skrevet 16. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Det er selvskading. Hva er greia med folk som ikke klarer å gå uten sex til de får seg kjæreste. For meg virker det desperat og veldig destruktivt å ha sex med folk som bare bruker deg som en tømmestasjon. Anonymkode: e9a06...596 Helt enig! Skjønner ikke hvordan folk klarer å holde på sånn... Anonymkode: 08eb5...48b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #16 Skrevet 16. desember 2018 FF er den beste løsningen, men ikke om man ikke har respekt. Han der fortjener ikke å være din FF. Anonymkode: 1f91a...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #17 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: FF er den beste løsningen, men ikke om man ikke har respekt. Han der fortjener ikke å være din FF. Anonymkode: 1f91a...5d0 Nei, det er ikke den beste løsningen. Ff gjør folk kyniske, samt at de har ikke connection mellom det fysiske og det psykiske som henger sammen. Anonymkode: 08eb5...48b 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #18 Skrevet 16. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en jeg har hatt sex med innimellom etter bytur. Ingen følelser sånn, men føler på en måte han ikke respekterer meg. Var en gang jeg ikke kunne, men møtte han på byn og han var små spydig. Føles ikke godt. Har dere som har ff ikke respekt for de og det er bare sex? Anonymkode: 78974...ace Jeg hadde sex med en fyr noen ganger for 12 år siden. En gang begynte han å kile meg på låret etter at vi lå sammen, og da fortalte jeg ham at jeg ikke likte det og slet med flashbacks etter at fetteren min kilte meg på nakken mens jeg kjente ståtissen hans mot korsryggen for noen år siden. Han lo det bort og kysset meg på håret. Da ble respekten min borte. Det gikk bra med ham da. Han fikk jobb som seniorrådgiver hos Svea. Til og med moren hans takket meg for å gi ham ro og energi i studieperioden. Uansett tok vi mye narkotika sammen i årene som fulgte, og han er i dag lam fra brystet og ned etter en bilulykke. Han hadde spist 10 Vival og drukket en halvflaske med Gammel Dansk. Føler likevel vi hadde et snev av gjensidig respekt. Anonymkode: c1366...8b3
Fluffe Skrevet 16. desember 2018 #19 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med en fyr noen ganger for 12 år siden. En gang begynte han å kile meg på låret etter at vi lå sammen, og da fortalte jeg ham at jeg ikke likte det og slet med flashbacks etter at fetteren min kilte meg på nakken mens jeg kjente ståtissen hans mot korsryggen for noen år siden. Han lo det bort og kysset meg på håret. Da ble respekten min borte. Det gikk bra med ham da. Han fikk jobb som seniorrådgiver hos Svea. Til og med moren hans takket meg for å gi ham ro og energi i studieperioden. Uansett tok vi mye narkotika sammen i årene som fulgte, og han er i dag lam fra brystet og ned etter en bilulykke. Han hadde spist 10 Vival og drukket en halvflaske med Gammel Dansk. Føler likevel vi hadde et snev av gjensidig respekt. Anonymkode: c1366...8b3 DETTE eskalerte jævlig fort 8
herzeleid Skrevet 16. desember 2018 #20 Skrevet 16. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en jeg har hatt sex med innimellom etter bytur. Ingen følelser sånn, men føler på en måte han ikke respekterer meg. Var en gang jeg ikke kunne, men møtte han på byn og han var små spydig. Føles ikke godt. Har dere som har ff ikke respekt for de og det er bare sex? Anonymkode: 78974...ace Det er kanskje ikke akkurat relasjonen en bygger gjensidig respekt på? For mange vil det nok være vanskelig å mobilisere særlig mye respekt for personen som kun er et "enkelt ligg" i ens eget liv. Kanskje er litt av problemet at mange menn sammenligner hun "lettvinte" med hun som faktisk krevde en innsats, og at førstnevnte ofte avskrives som kun egnet for det lettvinte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå