Gå til innhold

Dennis-Emil-Egon Olsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

USA har Dennis rampegutt, Sverige har Emil i Lønneberget, og Norge har Egon Olsen, som egentlig er Dansk, eller basert på en dansk serie? 

Norge har vel kun nerdete eller slemme, barn i bøker/serier/filmer? Har Norge dårlig humor generelt?

Anonymkode: c6ae5...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole Aleksander Fili-bom-bom-bom

Anonymkode: a4a37...46d

• Liker 3
Skrevet

jeg synes ikke Norge har dårlig humor. Sett Børning filmene , Død snø? 😛 
Vi er veldig ironiske da. Virker som enkelte andre land har vanskelig for å forstå humoren....

Kan sammenlikne med amerikanske filmer. De er så helvetes romantiske! alle filmene deres har samme budskap. Synes faktisk ikke norge er noe dårligere når det kommer til film enn andre..

Anonymkode: 919f7...afc

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ole Aleksander Fili-bom-bom-bom

Anonymkode: a4a37...46d

Jeg husker navnet, og mormor leste den boka for meg, men jeg husker ikke hvordan figuren er.. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg synes ikke Norge har dårlig humor. Sett Børning filmene , Død snø? 😛 
Vi er veldig ironiske da. Virker som enkelte andre land har vanskelig for å forstå humoren....

Kan sammenlikne med amerikanske filmer. De er så helvetes romantiske! alle filmene deres har samme budskap. Synes faktisk ikke norge er noe dårligere når det kommer til film enn andre..

Anonymkode: 919f7...afc

Ja, selvsagt. Men jeg tenker på barnefigurer. 

I Norge og Storbritannia er det mye krim og eventyr, i USA er det action og romantikk.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt. Men jeg tenker på barnefigurer. 

I Norge og Storbritannia er det mye krim og eventyr, i USA er det action og romantikk.

Det ble laget en film i 1998 av Ole Aleksander figuren, mellers har du rett. Interessant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...