AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 USA har Dennis rampegutt, Sverige har Emil i Lønneberget, og Norge har Egon Olsen, som egentlig er Dansk, eller basert på en dansk serie? Norge har vel kun nerdete eller slemme, barn i bøker/serier/filmer? Har Norge dårlig humor generelt? Anonymkode: c6ae5...d46
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Ole Aleksander Fili-bom-bom-bom Anonymkode: a4a37...46d 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 jeg synes ikke Norge har dårlig humor. Sett Børning filmene , Død snø? 😛 Vi er veldig ironiske da. Virker som enkelte andre land har vanskelig for å forstå humoren.... Kan sammenlikne med amerikanske filmer. De er så helvetes romantiske! alle filmene deres har samme budskap. Synes faktisk ikke norge er noe dårligere når det kommer til film enn andre.. Anonymkode: 919f7...afc
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ole Aleksander Fili-bom-bom-bom Anonymkode: a4a37...46d Jeg husker navnet, og mormor leste den boka for meg, men jeg husker ikke hvordan figuren er.. Anonymkode: c6ae5...d46
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg synes ikke Norge har dårlig humor. Sett Børning filmene , Død snø? 😛 Vi er veldig ironiske da. Virker som enkelte andre land har vanskelig for å forstå humoren.... Kan sammenlikne med amerikanske filmer. De er så helvetes romantiske! alle filmene deres har samme budskap. Synes faktisk ikke norge er noe dårligere når det kommer til film enn andre.. Anonymkode: 919f7...afc Ja, selvsagt. Men jeg tenker på barnefigurer. I Norge og Storbritannia er det mye krim og eventyr, i USA er det action og romantikk. Anonymkode: c6ae5...d46
Prinsesse788 Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvsagt. Men jeg tenker på barnefigurer. I Norge og Storbritannia er det mye krim og eventyr, i USA er det action og romantikk. Anonymkode: c6ae5...d46 Det ble laget en film i 1998 av Ole Aleksander figuren, mellers har du rett. Interessant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå