Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er vel både på godt og vondt at vi er forskjellige, men hadde alle vært som meg, så hadde det ikke eksistert sykepleiere og omsorgsarbeider...ei hadde noen heller giddet å ta vare på barn. 
Service kan jeg da. men jeg må si jeg beundrer de som tar seg bryet med å bli sykepleiere.

Anonymkode: e1476...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og de som sliter psykisk da? Er det en gave fra Gud? 

Skrevet
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Og de som sliter psykisk da? Er det en gave fra Gud? 

jeg skrev på godt og vondt. nei eg vet ikke? kanskje en straff for noe? 

Skrevet

Jeg synes ikke det er nødvendig å blande noen guder inn i det hele, men jeg er svært takknemlig for at det finnes folk som finner det meningsfullt å bli sykepleiere, leger, lærere og diverse andre yrker der man jobber med mennesker. Jeg egner meg heller ikke til sånt arbeid.

Skrevet
16 minutter siden, hind skrev:

Jeg synes ikke det er nødvendig å blande noen guder inn i det hele, men jeg er svært takknemlig for at det finnes folk som finner det meningsfullt å bli sykepleiere, leger, lærere og diverse andre yrker der man jobber med mennesker. Jeg egner meg heller ikke til sånt arbeid.

men jeg tenker med skrekk og gru, på at det er kanskje bare tilfeldigheter som fører til dette? jeg skjønner virkelig ikke at noen orker å jobbe med mennesker?! Herregud lærer!!! Stå foran mange mennesker og snakke. Å måtte irettesette folk.
Rette prøver og lekser. 

Sykepleiere og omsorgsarbeidere. Se folk som er syke! og likevel holde humøret oppe. fy f. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg skrev på godt og vondt. nei eg vet ikke? kanskje en straff for noe? 

Nei. Det er det som kan være en ødeleggende holdning mot de som sliter psykisk. Gud straffer ingen på den måten. 

Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei. Det er det som kan være en ødeleggende holdning mot de som sliter psykisk. Gud straffer ingen på den måten. 

nå er ikke jeg hardcore religiøs. Men kjenner ei dame som har blitt skikkelig kristen, og hun mener at Satan kan ha fått taket på enkelte, og det er mulig han har kloa i dem da. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

nå er ikke jeg hardcore religiøs. Men kjenner ei dame som har blitt skikkelig kristen, og hun mener at Satan kan ha fått taket på enkelte, og det er mulig han har kloa i dem da. 

Da vil jeg si at hun har vrangforestillinger. En må ta ansvar for sitt eget liv. Sliter en psykisk så må en prøve å få hjelp, og ikke tro at det er en Gud som har straffet dem, eller en Satan som har styring på ens liv!  Det er sånt som kan forsterke psykiske lidelser. Inhumant  og stygt av mennesker å si noe sånt. Men det er jo ikke noe nytt blant religiøse da. 

Skrevet

Gave fra noen som ikke finnes???

Skrevet

Det er en gave fra evolusjonen. Samfunn som har hatt for ensrettede personligheter har dødd ut. Det samme har de som har hatt for mange personligheter som har vært for sære.

Anonymkode: b6549...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...