Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Laduena87
Skrevet

Noen her som har prøvd Green peel? Hva synes dere? Jeg har sååå lyst, men har store forventninger så vil veldig gjerne høre andres erfaringer ! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare prøvd den mildeste varianten, den får jeg iallfall virkelig glød av :) Kjempefornøyd med den.

Lyst til å prøve den originale/sterkeste hvor man flasser også, men for forfengelig til å gå rundt med store hudflak i trynet på jobb. Vurderer nesten å ta en langhelg bare for å gjøre det, hører også gjerne andres erfaringer først :)

Anonymkode: 5f9c7...87b

Skrevet

Det virker ikke på arr hvertfall. Tok sorte prikker for en stund da.

Anonymkode: 1ae0a...f33

Gjest Laduena87
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare prøvd den mildeste varianten, den får jeg iallfall virkelig glød av :) Kjempefornøyd med den.

Lyst til å prøve den originale/sterkeste hvor man flasser også, men for forfengelig til å gå rundt med store hudflak i trynet på jobb. Vurderer nesten å ta en langhelg bare for å gjøre det, hører også gjerne andres erfaringer først :)

Anonymkode: 5f9c7...87b

Ååå gjorde du? Så gøy, jeg har sååå lyst! Trenger glød 😂 usj har gusten hud for tiden! Vi før høre andres erfaringer nå da, og bestille time! Ja man kommer til å flasse,  kanskje ta behandlingen en onsdag, så forhåpentligvis flasser vi ferdig i helgen? Haha

Gjest Laduena87
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker ikke på arr hvertfall. Tok sorte prikker for en stund da.

Anonymkode: 1ae0a...f33

Tok den sorte prikker? DET er min drøm! Sorte prikker er et helvete ! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...