Gjest Laduena87 Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Noen her som har prøvd Green peel? Hva synes dere? Jeg har sååå lyst, men har store forventninger så vil veldig gjerne høre andres erfaringer !
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Bare prøvd den mildeste varianten, den får jeg iallfall virkelig glød av Kjempefornøyd med den. Lyst til å prøve den originale/sterkeste hvor man flasser også, men for forfengelig til å gå rundt med store hudflak i trynet på jobb. Vurderer nesten å ta en langhelg bare for å gjøre det, hører også gjerne andres erfaringer først Anonymkode: 5f9c7...87b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Det virker ikke på arr hvertfall. Tok sorte prikker for en stund da. Anonymkode: 1ae0a...f33
Gjest Laduena87 Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare prøvd den mildeste varianten, den får jeg iallfall virkelig glød av Kjempefornøyd med den. Lyst til å prøve den originale/sterkeste hvor man flasser også, men for forfengelig til å gå rundt med store hudflak i trynet på jobb. Vurderer nesten å ta en langhelg bare for å gjøre det, hører også gjerne andres erfaringer først Anonymkode: 5f9c7...87b Ååå gjorde du? Så gøy, jeg har sååå lyst! Trenger glød 😂 usj har gusten hud for tiden! Vi før høre andres erfaringer nå da, og bestille time! Ja man kommer til å flasse, kanskje ta behandlingen en onsdag, så forhåpentligvis flasser vi ferdig i helgen? Haha
Gjest Laduena87 Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker ikke på arr hvertfall. Tok sorte prikker for en stund da. Anonymkode: 1ae0a...f33 Tok den sorte prikker? DET er min drøm! Sorte prikker er et helvete !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå