Gå til innhold

sier du stå kuk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kaller dere kvinner menn som er foran dere med en stå kuk? annen uttrykk dere bruker?

Anonymkode: 886fe...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg sier "ståkuk". Skal jeg beordre den opp, så kan jeg finne på å si "stå, kuk".

Anonymkode: ca3c0...496

• Liker 21
Skrevet

Kaller ikke mannen noe spesielt, men om du sikter til ereksjonen hans så kaller jeg det vel bare stå vanligvis. 

Anonymkode: 00a1e...8f9

• Liker 2
Skrevet

Sier, nå må du stå kuk.

Skrevet

Ståkuk kaller jeg min egen hvertfall 

Skrevet

Jeg sier boner 🤷🏽‍♀️

Anonymkode: a368a...46d

• Liker 1
Skrevet

Ståpikk. 

Anonymkode: ef61a...9a3

Skrevet

"Stå kuk" er en ordre. "Ståkuk er en betegnelse på en erigrert penis". 

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier hard pikk 

Anonymkode: 4c089...53a

Skrevet

Sier bare stå.

Bonusytring: er det ikke morsomt med orddeling, dere?

• Liker 1
Skrevet

Bennern, så kabbert. 

Anonymkode: c5456...fa4

• Liker 2
Skrevet

sier vel som oftes ståkuk eller bare stå

Skrevet

jeg undrer hvorfor jeg startet en sånn rar forumtråd. Kan noen slette den. Forumtråden blir ikke særlig bra. 

Beklager.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg undrer hvorfor jeg startet en sånn rar forumtråd. Kan noen slette den. Forumtråden blir ikke særlig bra. 

Beklager.

Hva forventet du skulle bli ut av tråden når du lagde den? Masse kreative fargerike navn som balltre-staken, monolitten, den ladde pistolen, lollipop osv? 🤣 nei damer er ikke så harry altså 

• Liker 1
Skrevet

Erigert penis :fnise:

Virkelig hater ordet kuk. Ikke spør meg hvorfor, sikker noe i samme duren som hvorfor folk hater ordet «moist» 😅

Anonymkode: 83d17...008

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva forventet du skulle bli ut av tråden når du lagde den? Masse kreative fargerike navn som balltre-staken, monolitten, den ladde pistolen, lollipop osv? 🤣 nei damer er ikke så harry altså 

jeg tenkte det kunne finnes ulike fraser fra ulike kulturer, men kanskje det ikke finnes det. Dessuten var det unike begrepet som kvinner bruker på kjønnsorganet til mannen. Kvinner er unike, og hvem synes vel ikke det er kjekt når kvinner er kommet i en seksuell modus? :) 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg undrer hvorfor jeg startet en sånn rar forumtråd.

Først og fremst må du unngå dumme norskfeil i startinnlegget, for det slår folk ned på øyeblikkelig; spesielt hvis emnet ikke fenger.

Anonymkode: 76c53...f35

• Liker 2
Skrevet

ååh gud! Takk søndags morgen og denne :blomst: den vinner uka for min del.. #orddeling

Anonymkode: 7b797...ffc

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først og fremst må du unngå dumme norskfeil i startinnlegget, for det slår folk ned på øyeblikkelig; spesielt hvis emnet ikke fenger.

Anonymkode: 76c53...f35

da mener du det skulle stå ståkuk istedenfor? det er ergelig at man skal bli flådd på det

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...