AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Har noen andre vært ute for dette? 🙊Psykologen snakket lenge om at hun ville teste min personlighet, men ville ikke si hvilken test hun planta å bruke. Så var det denne Rorschach- testen, der man skulle tolke noen blekkflekker på samnenbrettede ark. Dette skal visstnok avdekke mitt ubevisste sjeleliv, og si noe om personligheten min. Snart får jeg vite resultatene som psykologen har "analysert", og jeg gruer meg litt...! Har noen andre tatt en slik test, og kan dere i så fall gi noen eksempler på hva slags type tilbakemeldinger man kan få? Hva er det egentlig de kan finne ut om en gjennom denne testen? 😱 Hilsen stressa Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Så du noe i blekkflekkene da? Anonymkode: 6ce83...b94 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du noe i blekkflekkene da? Anonymkode: 6ce83...b94 Hehe, å, ja! Mye rart 😉 Snakket og snakke følte jeg, men jeg skjønner ikke helt hvordan de assosiasjonene jeg fikk kan si masse om min personlighet og om mitt sjeleliv... Så der hadde vært gøy å snakke med noen andre som har tatt resten og fått tilbakemelding! Få får jeg forberedt meg litt .... Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe, å, ja! Mye rart 😉 Snakket og snakke følte jeg, men jeg skjønner ikke helt hvordan de assosiasjonene jeg fikk kan si masse om min personlighet og om mitt sjeleliv... Så der hadde vært gøy å snakke med noen andre som har tatt resten og fått tilbakemelding! Få får jeg forberedt meg litt .... Anonymkode: 51726...e35 Beklager masse skriveleif og slurv, håper du skjønte hva jeg mente! Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 Da har du ikke vært hos en profesjonell psykolog. Ingen bruker disse i 2018. Det er bare svada og har ingenting med psykologifaget nå å gjøre. Anonymkode: 5793c...4f0 14
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, å, ja! Mye rart 😉 Snakket og snakke følte jeg, men jeg skjønner ikke helt hvordan de assosiasjonene jeg fikk kan si masse om min personlighet og om mitt sjeleliv... Så der hadde vært gøy å snakke med noen andre som har tatt resten og fått tilbakemelding! Få får jeg forberedt meg litt .... Anonymkode: 51726...e35 Da er du vel klin kokos da... Det er jo bare blekkflekker. 🤣 Anonymkode: 6ce83...b94
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #7 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da har du ikke vært hos en profesjonell psykolog. Ingen bruker disse i 2018. Det er bare svada og har ingenting med psykologifaget nå å gjøre. Anonymkode: 5793c...4f0 Huff ja jeg ble litt paff da hun sa det var den testen hun skulle bruke... Men jeg er veldig fornøyd med henne ellers! Hun kan mye om traumer, som er det jeg er hos henne for. Men hun virker littegranne eksentrisk da, ikke at det nødvendigvis er negativt. Men mistenker at hun har et litt sånn romantisk forhold til Freud og psykoanalysen og de greiene der... Jeg er ikke fan av å "rote seg for mye inn i sitt eget hode og sin egen psyke" hvis du skjønner, vil bare ha konkrete tips til å bygge meg opp igjen og ta livet tilbake etter et traume som slo meg rett i bakken og skadet helsa Anonymkode: 51726...e35 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er du vel klin kokos da... Det er jo bare blekkflekker. 🤣 Anonymkode: 6ce83...b94 Hehe! Ja, jeg er vel kanskje det... kanskje det er noe skikkelig lureri! De som sier de ser noe annet enn blekkflekker er gale 🤣🤔 Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Huff ja jeg ble litt paff da hun sa det var den testen hun skulle bruke... Men jeg er veldig fornøyd med henne ellers! Hun kan mye om traumer, som er det jeg er hos henne for. Men hun virker littegranne eksentrisk da, ikke at det nødvendigvis er negativt. Men mistenker at hun har et litt sånn romantisk forhold til Freud og psykoanalysen og de greiene der... Jeg er ikke fan av å "rote seg for mye inn i sitt eget hode og sin egen psyke" hvis du skjønner, vil bare ha konkrete tips til å bygge meg opp igjen og ta livet tilbake etter et traume som slo meg rett i bakken og skadet helsa Anonymkode: 51726...e35 Jeg ville byttet psykolog tvert. Hadde mistet all respekt for henne som fagperson. Anonymkode: 5793c...4f0 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 Jeg har tatt en sånn test. Psykologen min ba meg om det fordi en psykologistudent trengte praksisen. Jeg så absolutt ingenting annet en blekkflekker. Han maste og maste, og til slutt ga jeg opp og svarte at det var en katt/edderkopp/hus osv. Bare for å slippe ut. Konklusjonen etter testen av at jeg fullstendig manglet fantasi og kreativitet. Jeg jobber innen design og tjener gode penger på det, så jeg antar at kundene mine er uenige med han. Jeg byttet psykolog og fikk en ny som holdt på å le seg i hjel av både testen og resultatet. Anonymkode: 94942...c30 11
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #11 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville byttet psykolog tvert. Hadde mistet all respekt for henne som fagperson. Anonymkode: 5793c...4f0 Skjønner. Jeg vet mange er vekdig raske med å bytte psykolog, og jeg har absolutt anledning til det når som helst siden hun jeg går til er privat. Men det er krevende for meg å skulle bytte fra noen jeg endelig har blitt trygg på, og som jeg har brukt så mye tid, krefter og penger på å sette inn i historien min... Så jeg et ikke den som ser det som noen enkel løsning å bare bytte, når jeg har gått 1,5 år hos noen skal det en del til for min del... Anonymkode: 51726...e35 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #12 Skrevet 15. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe! Ja, jeg er vel kanskje det... kanskje det er noe skikkelig lureri! De som sier de ser noe annet enn blekkflekker er gale 🤣🤔 Anonymkode: 51726...e35 Niks. Alle ti kortene forestiller noe, og de fleste ser det samme, tro det eller ei. Tok en da jeg var ungdom. Anonymkode: b862e...2bf 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #13 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt en sånn test. Psykologen min ba meg om det fordi en psykologistudent trengte praksisen. Jeg så absolutt ingenting annet en blekkflekker. Han maste og maste, og til slutt ga jeg opp og svarte at det var en katt/edderkopp/hus osv. Bare for å slippe ut. Konklusjonen etter testen av at jeg fullstendig manglet fantasi og kreativitet. Jeg jobber innen design og tjener gode penger på det, så jeg antar at kundene mine er uenige med han. Jeg byttet psykolog og fikk en ny som holdt på å le seg i hjel av både testen og resultatet. Anonymkode: 94942...c30 Takk for svar! Huff, jeg måtte nesten le litt, selv om det var tragisk også det du fortalte. Du er helt sikkert både kreativ og fantasirik! Gav testen svar på noe annet, enn at du ifølge den mangler fantasi? 😛 Det er vel ikke bare fantasi som testes? Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #14 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Niks. Alle ti kortene forestiller noe, og de fleste ser det samme, tro det eller ei. Tok en da jeg var ungdom. Anonymkode: b862e...2bf Jeg så i alle fall noe på alle... en flaggermus, og rosa pantere blant annet! Bare skjønner ikke hvordan det skaø kunne si noe om min personlighet, og hva slags tilbakemeldinger man kan forvente seg etter en slik test 🤔 Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 Jeg personlig hadde aldri gått med på å ta en slik test. Min mening er at den er bare tull og like riktig som horoskop. Anonymkode: f2b13...c76 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #16 Skrevet 15. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt en sånn test. Psykologen min ba meg om det fordi en psykologistudent trengte praksisen. Jeg så absolutt ingenting annet en blekkflekker. Han maste og maste, og til slutt ga jeg opp og svarte at det var en katt/edderkopp/hus osv. Bare for å slippe ut. Konklusjonen etter testen av at jeg fullstendig manglet fantasi og kreativitet. Jeg jobber innen design og tjener gode penger på det, så jeg antar at kundene mine er uenige med han. Jeg byttet psykolog og fikk en ny som holdt på å le seg i hjel av både testen og resultatet. Anonymkode: 94942...c30 Det er jo opplagt at du er av de mer fantasikøse da. Hvis du virkelig ikke klarte å få mer enn blekkflekker ut av dem. Anonymkode: b862e...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #17 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig hadde aldri gått med på å ta en slik test. Min mening er at den er bare tull og like riktig som horoskop. Anonymkode: f2b13...c76 Psykologen ville ikke si hvilken test det var før vi var i gang og hun bare rakte meg det første bildet. Men da skjønte jeg det, siden jeg hadde lest noe om det på nettet.. Ble litt paff, ja. Hadde heller tippet det skulle være "big five"- testen eller noe liknende som det Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #18 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så i alle fall noe på alle... en flaggermus, og rosa pantere blant annet! Bare skjønner ikke hvordan det skaø kunne si noe om min personlighet, og hva slags tilbakemeldinger man kan forvente seg etter en slik test 🤔 Anonymkode: 51726...e35 Du skal se ganske ekstreme ting for at det skal bli oppfattet som sykt. En kan godt le av resten og kalle den avlegs, men den kan ha noe for seg! Du blir uansett ikke behandlet kun ut fra den testen altså, men den er et verktøy noen psykologer bruker. Syns det var interessant og gøy jeg. Flaggermus eller mus er et av bildene. Rosa pantere betyr omtrent det samme som å se mennesker 😄 og det var det også bilde av. Anonymkode: b862e...2bf 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #19 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skal se ganske ekstreme ting for at det skal bli oppfattet som sykt. En kan godt le av resten og kalle den avlegs, men den kan ha noe for seg! Du blir uansett ikke behandlet kun ut fra den testen altså, men den er et verktøy noen psykologer bruker. Syns det var interessant og gøy jeg. Flaggermus eller mus er et av bildene. Rosa pantere betyr omtrent det samme som å se mennesker 😄 og det var det også bilde av. Anonymkode: b862e...2bf Synes det var litt gidt at i alle fall én person her er litt positiv til testen 😊 Har du tatt den selv? Hvilke tilbakemeldinger får man, hva er det testen sier noe om (bortsett fra kreativitet og om man er "gal" eller ikke)? Anonymkode: 51726...e35
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #20 Skrevet 15. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig hadde aldri gått med på å ta en slik test. Min mening er at den er bare tull og like riktig som horoskop. Anonymkode: f2b13...c76 Det sier seg selv at det ikke bare er tull. Du får lese litt om det eller finne en video. At de skal legge alt for mye vekt på det er ikke normalt. Det er bare et verktøy. Det du bare sexrelaterte figurer, eller bare mønstre, så sier det seg selv at det avslører noe ved deg. Anonymkode: b862e...2bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå