AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Inspirert av min egen tråd fra i går (Hva er det verste du noen gang har brukt penger på?) så kjører jeg i gang motpolen. Hva er det beste du noen gang har brukt penger på? Jeg tenker vi kan utelukke akkurat bolig her, da jeg føler det blir veldig selvsagt. Ellers er dere fri til å utbrodere om ting og tang dere har elsket å bruke penger på. Selv har jeg ikke angret et sekund på alle bøkene mine, de gir meg så mye glede og vil fortsette med det i årevis. Jeg vil heller aldri angre på penger brukt på sjokolade. Herregud den gir meg daglig glede og jeg ville aldri vært den foruten. Anonymkode: 8469b...a68 4
Tibbie Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Macen min er den den som har gitt meg mest verdi for pengene Og utdanningen min! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Den første hesten min og huset. Anonymkode: 4802c...c5a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #7 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den første hesten min og huset. Anonymkode: 4802c...c5a Åj. Fikk ikke med meg at bolig ikke skulle være med🙈 Anonymkode: 4802c...c5a
Måbarefåsiat... Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 15,- for en kløpinne på TGR. Jeg nyter den hver dag 😋 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 Utvekslingsoppholdet mitt var definitivt verdt hver krone Anonymkode: 2029e...fda 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 Jeg synes faktisk noe av det beste jeg har brukt penger på, er timer med personlig trener. Jeg gikk i mange år og mente det var bortkastede penger, sikkert fordi jeg ikke hadde prøvd, og jeg kunne klare det samme på egenhånd. Men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har fått en helt annen treningsglede og motivasjon, og ikke minst en mye bedre teknikk for tung styrketrening. Verdt hver krone! Anonymkode: db174...917 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #11 Skrevet 15. desember 2018 Beste er de som blir brukt på andre. Ingenting gir meg større glede enn å ha fått så god råd at jeg kan gi noen som sliter litt nå og da noen kroner. Det gir meg så mye fordi jeg vet hvor ille det var den gangen jeg hadde så dårlig råd at alt jeg hadde å spise i to dager, var epler jeg hadde tatt hos ene naboen. Så ille var det ikke ofte, men jeg hadde så lite at jeg unner ingen å ha det sånn. Er bare så digg å kunne stikke til noen en 200-lapp el. Ellers så er det headsettet mitt. Dyrt som pokker, men det er et must for meg å ha. Anonymkode: f77e9...910 1
Gjest IommI Skrevet 15. desember 2018 #12 Skrevet 15. desember 2018 Hunden min, opplevelser, merch, autobiografier/biografier, diverse konsert filmer og dokumentarer, skiver og reiser.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #13 Skrevet 15. desember 2018 Av dyre ting, definitivt MacBook. Brukt hver dag og vært med verden rundt, og like fin etter 5 år. Anonymkode: fbccc...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #14 Skrevet 15. desember 2018 Hobbyen min, brukt over 15 000 kr så langt, verdt det. Anonymkode: ed189...30d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hobbyen min, brukt over 15 000 kr så langt, verdt det. Anonymkode: ed189...30d Hvilken hobby? Anonymkode: 4802c...c5a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #16 Skrevet 15. desember 2018 Betalte 4000 for en dunparkas for 6 år siden, kanskje kjedelig at jeg bruker den hver vinter, men har ikke fryst under den selv i -30. Absolutt et av mine smarteste kjøp. Anonymkode: 8b17a...372 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #17 Skrevet 15. desember 2018 I 9 år drev jeg med akvariefisk som hobby. Hadde oppimot 20 akvarier på et rom, og avlet en del av fiskene. Solgte oppdrett og kjøpte arter som var sjeldne eller som jeg ønsket meg. Akvarieplanter og røtter, filtere, varmekolber, belysning, reoler. Alt kostet penger, men jeg synes i de årene det var verdt det. Jeg hadde noe å sysle med dagen lang, jeg var uføretrygdet og det ga meg en meningsfylt hverdag å pusle med oppdrett av yngel etc. Så en dag ble jeg plutselig lei alt sammen, og solgte rubb og stubb. Det hender jeg savner det, men jeg har ikke samme glød og pasjon for hobbyen lenger, så jeg tar den ikke opp på nytt. Hadde uansett ikke hatt råd til å drive i den skalaen nå. Men akvariehobbyen må være det beste jeg har lagt penger på i mange år. Anonymkode: 73345...a51
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #18 Skrevet 15. desember 2018 Elsker å bruke penger på årlige skiturer til alpene. Dyrt som pokker, men gir meg masse glede sammen med de jeg er mest glad i, og minner og opplevelser for livet. Anonymkode: ad01e...49f 1
blåtimen Skrevet 15. desember 2018 #19 Skrevet 15. desember 2018 Det var et vanskelig spørsmål! Tror jeg må si Bose hodetelefonene jeg kjøpte i fjor. Jeg er veldig glad i musikk og svært sensitiv for støy, så de hodetelefonene har gjort livet mitt bedre rett og slett. Det gjorde vondt i sjela å betale så mye for hodetelefoner, men jeg har innsett at det var verdt hver krone Andre ting jeg er glad jeg har brukt penger på er boomblasteren, ukulelen min og Kindle'n. Nettbrettet mitt har jeg også hatt utrolig mye nytte av.
Gjest TheBookofSorrow Skrevet 15. desember 2018 #20 Skrevet 15. desember 2018 Bøkene mine. Mange timer i fred med mas fra den virkelige verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå