Gjest Cecilia Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Er det vanlig å føle trykk/press/ubehag nederst i korsryggen/magen etter å ha sluttet på p-piller? Hva er "vanlige" reaksjoner fra kroppen?
Tulipan Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Dette lureer jeg på også... Er det lenge siden du sluttet??
Gjest Cecilia Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Tok den siste pillen i Synfase28 på tirsdag, og det føles fortsatt som om menssmertene sitter i. Har dessuten mye hodepine.
Gjest Madeline Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Jeg brukte også synfase, men jeg var så heldig at jeg ikke merket noen plager da jeg sluttet med pillene.
Fru Blå Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Jeg har ufrivillig sluttet med synfase fordi jeg ble tom i påsken og har ikke hatt tid å bestille ny resept. Nå en uke etter pilleblødning har jeg fått veldig vondt nederst i magen og er oppblåst. Har heldigvis ikke fått hodepine. Regner med dette er helt normalt pga hormonelle forandringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå