AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Noen andre som opplever dette? Har vært sånn siden igår. Detter ut igjen og igjen og igjen. Er alltid tilbake etter noen minutter, men så skjer det igjen. Hva er dette? Anonymkode: 1dff6...a5f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Dette har jeg faktisk opplevd ett par ganger i dag. Forumet er ikke "tilgjengelig" og så er jeg nødt til å laste opp siden på nytt. Dermed fungerer det igjen, iallefall for en liten stund. Jeg har ikke peiling på hvorfor det egentlig lugger på denne måten. Men dette er vel ikke ett ukjent problem for Kvinneguiden... Anonymkode: 7aa21...484
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #3 Skrevet 17. desember 2018 Detter ut flere ganger hver jævla dag. 403 cloudflare error og fandens oldemor. Jeg er faen så lei og gidder snart ikke være her mer. Er noe tull nesten daglig jo. Tragisk at Norges største forum ikke virker. Anonymkode: af92b...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Detter ut flere ganger hver jævla dag. 403 cloudflare error og fandens oldemor. Jeg er faen så lei og gidder snart ikke være her mer. Er noe tull nesten daglig jo. Tragisk at Norges største forum ikke virker. Anonymkode: af92b...f3d Er Kvinneguiden det aller største forumet i Norge? Jeg trodde dette var enten VGD eller Diskusjon.no Finnes det noen statistikk på hvor mange medlemmer hvert enkelt forum har, eller antall kommentarer som kommer inn hvert døgn / uke? Anonymkode: 7aa21...484
Jerry Lee Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 Vanvittig irriterende. Heng og annen treghet + et par ulike errors mange ganger om dagen. Denne tråden burde egentlig vært i "ros&ris".
Gjest middagshøyden Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå