AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 Hei! Jeg skal lage en lasagne med cottage cheese, men lurer på hva som er best å ha i lasagne av aubergine og squash. Har du noen erfaringer? Anonymkode: bf734...85d
Gjest Solsmil Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 skal du bruke aubergine/squash istedenfor lasagneplater? isåfall ville jeg brukt squash
blåtimen Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Jeg pleier å lage med squash. Aldri prøvd med aubergine, men kan ikke se for meg at det blir feil det heller
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Ja, tenkte i stedet for lasagneplater! Takk for svar 😄 Anonymkode: bf734...85d
metempsychosis Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 Bare vær obs på at squash avgir endel vann Det kan være lurt å ta squash-skivene noen minutter i stekepannen sånn at du ikke får en gjennombløt "lasagne". Ellers så er det rett og slett en smaks-sak, noen er veldig glad i aubergine mens de litt mindre eksotiske synes at squash er best (mindre fremtreden smak) ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Lag med aburgine! Flere italienske oppskrifter bruker aburgine og pasta om hverandre Men du må steke aburgineskivene i ovnen først! Anonymkode: 8d5f9...af7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå