*Shira* Skrevet 1. april 2005 #1 Del Skrevet 1. april 2005 Trenger en god sovesofa som ikke skal overstige kr. 5000,-. Målene bør ikke være noe større en 200 x 150. Jeg har sett litt på en IKEA sofa som heter Beddinge noen som har erfaring med denne? De hadde også en annen sofa på IKEA som var så søt :oops: Husker ikke navnet men det var en 2-seter med to avlange løsputer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #2 Del Skrevet 1. april 2005 Denne har jeg, og den er ganske god å ligge på, som en vanlig seng. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...114*10158*10161 Du kan sikkert bruke overmadrass, men det har ikke jeg, og jeg er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 3. april 2005 #3 Del Skrevet 3. april 2005 Skeidar sin Camilla hadde jeg. toseter, i stoff, finnes i flere farver. tok liten plass og om natta var den dobbeltseng, både god å sitte i og ligge i. Hadde vi bodd i samme by, kunne du fått kjøpt min, pent brukt til under halv pris. (vil bare bli kvitt den nå når jeg har kjøpt meg 2-og3seter. Anbefaler den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå